Seiten

sobota, 10 grudnia 2011

dawno nie bylo nic z Zoevy ;)

Wlasciwie to chcialam tylko kredke do ust ale jak juz tam wlazlam na strone, to sie oczywiscie nie skonczylo na jednej rzeczy. Kto tam widzial jedna kredke zamawiac ;)



Zawsze zastanawialam sie jaka jest roznica w malowaniu miedzy prostym pedzelkiem (taki do tej pory uzywalam) a takim skrzywionym, wiec przygarnelam "Fine liner 315"z nylonowym wlosiem. Nie jest to jakiejs wysokiej klasy pedzel ale do nauki calkiem dobry (chudy) a do tego ma przyjemna cene 3,20 €. Choc musze przyznac jak go wyciagnelam z opakowania, to troche zwatpilam. I tak sobie pomyslalam, ze chyba zglupialam i tym pedzelkiem to moge ewentualnie klawisze w lapku czyscic ale sprobowac trzeba bylo. Efekty wyszly nienajgorsze ale musze jeszcze troche pocwiczyc.




Ta kredke do ust juz kiedys pokazywalam, mozna ja zobaczyc tutaj. Jest to Mellow Nude, jedna z moich ulubionych, druga tez zreszta jest z tej firmy. Lubie je bo sa miekkie, wygladaja naturalnie i sa trwale. Cena 4,20 €




I cos nad czym dumalam juz od jakiegos czasu. Czyli pigmenty. Myslalam nad MACowymi ale doprawdy nie wiem dlaczego sa one w tak wielkich opakowaniach, w zyciu bym tego nie zuzyla. A pozatym nie wiem, czy sie z nimi polubie wiec na poczatek lepsze bedzie male opakowanie i dlatego tez padlo na pigmenty Zoeva "Pure glam pigment" w cenie 3,80 € za sztuke. Z tym, ze o nich bedzie w osobnym poscie. Wiadomo sporo zdjec i moje wynurzenia, w tym jednym to byloby za duzo na raz.



:)

30 komentarzy:

  1. Zoeva ma opakowania jak mac, a jest taka przyjemna cenowo z tego co widzę ;) chętnie bym spróbowała z niej eyelinery

    OdpowiedzUsuń
  2. Abscysynka,
    eyelinery te w sloiczkach uwielbiam :) dziewczyny na wizazu robia zbiorowe zamowienia, wiec zawsze mozna sie podlaczyc, bo cene za wysylke do pl maja malo ciekawa to fakt...

    a moze kiedys bedzie u mnie do wygrania... musze nad tym pomyslec :P

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na swatche pigmentów. muszę Ci powiedzieć, że taki złamaniec, tylko ze z Inglota to mój absolutny faworyt jeśli chodzi o kreski, też na początku byłam do niego sceptycznie nastawiona, a teraz kreska tym wynalazkiem zajmuje mi ułamek sekundy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. smoky evening eyes,
    juz raz uzylam ten pedzelek i wcale nie bylo tak zle, po prostu kwestia wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na makijaże z pigmentami, bo wydają się w świetnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lady In Purplee,
    najblizsze 6 dni pracuje, wiec nie wiem czy uda mi sie cos zmalowac ale sama jestem ciekawa jak sie beda prezentowac, wiec na pewno cos sie wkrotce pojawi :) ... na poczatku na pewno swatche...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mausiku - czytasz mi w myślach :D właśnie planuję zrobienie jutro posta o mojej Zoevie - gdyby nie Ty nie kusiłaby mnie wcale a tak mam już trzy linery, kredkę i dwie jumbo do oczu. A teraz czaję się jeszcze na te kredki do ust... Jestem ciekawa opinii o pigmakach...
    I nie chcę się reklamować za bardzo ale wpadłam na podobny pomysł - i właśnie Denim Bar nowiutki czeka na rozdanie bo będzie w nim jedną z gwiazd :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia,
    mozesz sie reklamowac hehe... u mnie i jak Zoeva zagosci pozniej w rozdaniu, bo pierwsze bedzie innej firmy ale to juz tez raczej w przyszlym roku.

    Kredki grube do oczu uwielbiam ale kredkowe linery z tej grafitowej serii tez bardzo lubie, zarowno te do oczu jak i do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, niezłe zakupy:) Ta firma z tego co wiem jest dostępna tylko w DE :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurka, kusisz tą Zoevą na każdym kroku a w UK jest praktycznie nieosiąganla :( Chyba muszę uruchomić sieć kontaktów, bo ich kredki są dla mnie bardzo kuszące :) (kupiłam ostatnio MACowe i teraz trochę żałuję..)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy, nigdy nie spotkałam się z tą firmą

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie, że dla jednej kredki to się nie opłaca nawet klikać i lepiej przygarnąć jeszcze parę innych rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pędzelek, trochę przypomina Inglota :)

    Zapraszam na mojego blog :
    kasieczqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kredka ma piękny kolor. Też mam teraz taki ścięty pędzelek i uczę się nim malować

    OdpowiedzUsuń
  15. no wlasnie, jesli chodzi o pigmenty to jaka jest roznica miedzy nimi a cieniami mineralnymi sypkimi?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Julia,
    oni wysylaja do Polski, tylko przez to ze sla tu UPSem to maja wysoka cene za przesylke :)

    Aliss,
    ja zdecydowanie wole te z Zoevy jak z MAC, zreszta robilam kiedys porownanie :P

    sunshine12153,
    bo ona ogolnie glownie dostepna jest w de i kupic mozna tylko w ich sklepie online :)

    Chochlik,
    no ba ;D

    KasieczQa,
    wydaje mi sie, ze wiekszosc firm ma takie w ofercie :)

    zoila,
    i jak Ci idzie to malowanie :D

    simply_a_woman,
    :D

    Viki,
    nie mam pojecia :]

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na posta o pigmentach Zoeva, szczególnie na fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Leal251,
    beda :) jak mi sie uda o moze juz jutro...

    OdpowiedzUsuń
  20. Te pigmenty wyglądają bardzo interesująco, podobnie pędzelek. Też mnie zawsze zastanawiało czym to się właściwie różni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo widzę troszkę zakupów :)
    Bardzo podoba mi się pędzelek, nie miałam okazji jeszcze takiego wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Annathea,
    po mimo wstepnych trudnosci to mam wrazenie, ze tym zgietym sie latwiej maluje :)

    Lyna_sama,
    warto sprobowac, wiadomo dobrze dobrany pedzelek to polowa sukcesu ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem zadowolona ze swojego ukochanego, ale z pewnością coś innego też wypróbuję, tylko trochę czasu musi minąć :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Lyna_sama,
    jak sie ma swoj ukochany, to najlepiej przy nim zostac :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale zawsze można trafić na coś najukochańszego :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapomniałam dodać, że ta kredka do ust ma śliczny kolor *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pigmenty wyglądają ślicznie, zresztą kredka do ust też. Czekam na swatche!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zdradz jakie kolorki pigmentow wpadly ci do koszyczka?
    Ja mam swoje dwa faworyty ale czekam az cos jeszcze mi wpadnie do glowy, bo dla pigmentu samego nie warto nawet skladac zamowienia:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Neomedia,
    pigmenty maja swojego posta, gdzie sa nazwy i swatche :D

    OdpowiedzUsuń