Seiten

poniedziałek, 26 grudnia 2011

fioletowe holo raz jeszcze :)

O lakierze z Color Club Fashion Addict 859 pisalam pare dni temu, o tutaj. I obiecalam, ze go pokaze na paznokciach. Wykorzystalam te dwa wolne dni i machnelam sobie fioletowe holo paznokcie. Uzywajac mojej ukochanej bazy i top coat'a.

A do tego przetestowalam lakier MaxFactor Max Effect w kolorze o nr 20, ktory byl w moim grudniowym boxie z dougiego. I cale szczescie, ze to byly tylko dwa paznokcie, bo ten lakier to jakas porazka. Ja nie wiem do czego on wlasciwie ma sluzyc, ewentualnie do ozdobienia jajek na wielkanoc... bo pozatym to ja dziekuje, nigdy wiecej. Tragicznie sie naklada, nie zasycha i wyglada hmmm... przecietnie ale potem zmyc to dziadostwo z paznokcia, to nie taka latwa sztuka.

Link
Jeszcze raz kolor w zblizeniu. Jest to jak dla mnie sliczny chlodny fiolet z elementami rozu i jak najbardziej jest to holograficzny lakier. Bedzie sie swietnie prezentowal latem :)



Nie wiem czy wszystkie lakiery tej firmy takie sa, czy tylko holo... bo jak na razie tylko z tymi mialam do czynienia ale musze stwierdzic, ze bardzo polubilam. Latwe w nakladaniu, schna calkiem dobrze i swietnie sie na paznokciu trzymaja a do tego szybko mozna zmyc z paznokcia, wiec coz moglabym jeszcze od niego chciec.



Zdjecia robilam w swietle dziennym (szarym) z lampa, tak zeby bylo widac na jakie odcienie sie lakier mieni i wlasciwie sa to wszystkie kolory teczy, tak jak przystalo na holo.



:)

23 komentarze:

  1. Wygląda pięknie :)

    Pozdrawiam,H.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten lakier holo... Że też stacjonarnie mam problem z dostaniem jakiegokolwiek holosia :( Ale nie tracę nadziei, a jeśli nie znajdę w sklepie, to od czego są internetowe zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu kupic jakis lakier holo ale jestem na lakierowym odwyku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakim cudem ten lakier na twoich zdjęciach tak pięknie wygląda a na moich paznokciach wygląda co najmniej średnio? :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten hologram jest przepiękny *_*

    Zapraszam!
    luthieenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny, rewelacyjny,gdzie można go dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. łoooo niezły! Chociaż osobiście preferuję ciemniejsze lakierki na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten CC! Taki idealny na zimę, mroźny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglada:) troszke za chlodny jak dla mnie ten holo, ale moze to wina swiatla? masz moj ulubiony diorowski top coat:D tez go mam jest fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  12. Pilar,
    dlatego tez sie tak dziwilam, jak napisalas, ze on nie jest ladny, bo mi sie niesamowicie podoba :)

    in my violet room,
    ja kupilam na ebayu :)

    4premiere,
    ja bardzo lubie zarowno ta baze jak i top coat... jak dla mnie sa najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o ten fiolet przekonał mnie właśnie trochę do lakierów z drobinkami! ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. One_LoVe,
    holo lakiery to niekoniecznie takie typowe drobinkowe... owszem mienia sie szalenie, milionem odcieni ale one sa troche inne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. boskie holo, mam podobny z China Glaze

    OdpowiedzUsuń