Seiten

niedziela, 11 grudnia 2011

Skinfood pianka do mycia twarzy z wyciagiem z drzewa herbacianego

Tak przy okazji poprzedniego posta i pianki do mycia twarzy EL, to ja juz mam mojego ulubienca jezeli chodzi o porzadne oczyszczanie twarzy pianka myjaca. Jest to naturalny produkt ze Skinfood Tea Tree Bubble Foam, ktora glownie kupilam dla slubnego ale sama tez od czasu do czasu uzywam. Na ebayu kosztuje ca. 9 € i w opakowaniu mamy 160 ml produktu.



Wg producenta: Pianka czyszczenia zawierający wyciąg z drzewa herbacianego i kwasy AHA, aby zapewnić głębokie oczyszczenie makijażu z bogatą pianą i złuszczenie martwych komórek skóry.



W butelce mamy przezroczysty pyln, ktory wycisniety na rece, staje sie delikatna pianka. Produkt ten przeznaczony jest dla skory mieszanej i tlustej... przy tych sprawdza sie dobrze, suchej lub wrazliwej nie polecam, bo moze zrobic kuku. Ja ja tez uzywam od czasu do czasu, jak chce sie porzadnie oczyscic albo jak przez wiele godzin mialam full makeup. I pianka ta faktycznie bardzo fajnie oczyszcza skore, ja uzywam do tego cudaka co byl dolaczony do produktow Loreal. Z tym, ze potem odpowiednio nawilzam/odzywiam skore twarzy.

:)

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że u nas w PL takie produkty nie są dostępne... przynajmniej ja się z nim nie spotkałam. Lubię używać kosmetyków naturalnego pochodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Julia,
    z tego co wiem, to jest polski sklep internetowy, ktory sprzedaje azjatyckie kosmetyki :)

    Ja prawde mowiac wole kupowac na ebayu, bo sa tansze a ogolnie to u mnie tez sa one niedostepne.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy produkt chętnie bym taki wypróbowała, właśnie teraz brakuje mi produktu do mycia który bym stosowała od czasu do czasu, takiego żeby poczuć moc oczyszczania :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe ciekaaaawe :D ja mam sucha skóre więc chyba nie bardzo ale skin food coraz bardziej mnie zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mhhh :) jak skończy mi się olejek, to może się skuszę... eee olejek też kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, póki co mam tylko dobre doświadczenia ze SkinFood, więc chyba się skuszę. Jak tylko wejdzie do oferty polskich sklepów interentowych, bo jakoś nie mogę się przekonać do e-bay.

    OdpowiedzUsuń
  7. Abscysynka,
    wyprobowac warto bo fajna i wydajna jest :)

    Candy Killer,
    o dla suchej skory to jak pisalam ona nie za bardzo ale przy tym wyborze co ma Skinfood, na pewno dla suchotnikow tez maja cos fajnego ;D

    shinodka,
    olejek to u mnie tez podstawa :D

    Annathea,
    ebay jest ok :D ... jak sie bierze u "zaufanych" sprzedawcow to nie ma powodu do obaw :)

    Lyna_sama,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę że będe musiala zrobić zakupy i zaopatrzyć sie w tą pianeczke

    OdpowiedzUsuń