Seiten

czwartek, 29 grudnia 2011

sliwka w zlocie... czyli druga paletka Kiko :)



Ogolnie jak wiadomo nie jestem fanka zlota w zadnej postaci ale ta paletka mi sie na tyle spodobala, ze nie moglam sobie odmowic. Pierwsza paletke pokazalam wam tutaj i tez ja niesamowicie lubie, mam juz makijaz, wykonany ta paletka ale to przy okazji :P



02 Luxurous Gold and Plum



To dwa mocne, ciemne kolory i dwa jasniejsze, z czego najjasniejszy to raczej tylko do rozswietlania sie nadaje. Mnie szczegolnie przekonala ta ciemna sliwka i czarny, ktory ma cudny odcien... jest po prostu niesamowcie czarny jak khol, bo z czarymi cieniami w paletkach tez roznie bywa i potem sie okazuje, ze nie jest to taki odcien jaki mial byc. Zloto w tym przypadku tez mnie do siebie przekonalo, bo to takie stare zloto w dosc ciekawym odcieniu.



Dla czytelniczek z Niemiec:
KIKO
aktualnie ma wyprzedaz, sporo produktow przecenionych jest o 50 % ... zimowa kolekcja o 30% -> SALE

:)

55 komentarzy:

  1. piękne nasycone kolory! Super...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory :) szkoda, że KIKO nie ma w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentują się na twoich paluszkach te kolory :D fantastyczny efekt!
    Bardzo mi się podoba ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory, bo się zakocham!! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta paleta jest grzechu warta. Już się nie mogę doczekać tego fantastycznego makijażu :>

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite kolory, zwłaszcza granat i złoto:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolory ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na jakiś makijaż z udziałem tej ślicznej śliweczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolorystyka :) cienie tworzą 'zgrany kwartet' :D zazdroszczę :P i oczywiście czekam na makijaż z wykorzystaniem paletki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa jak będzie wyglądał makijaż wykonany tą paletką, bo kolory wyglądają pięknie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kolory - idealne na sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolory
    już doczytałam że mają przeceny ale niestety ja nie z Niemiec:-))

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko jakie apetyczne te poduszeczki. *.* Cudowne, chcę zobaczyć srocze oczy z tym cudem. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam na wakacjach we Włoszech i widziałam tą firmę. Do dziś się zastanawiam dlaczego nic nie kupiłam ! :(

    Zapraszam na mojego blog :
    kasieczqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi te kolorki bardzo się podobają..
    I pigmentacja fajna.. Czekam na makijaż z ich użyciem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!Pięknie dobrali te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pierdziu mnie sie podoba ! Złoto tera modneeeee ;) a latem też pewnie będzie ;)
    Mruu ... juz czekam na makijazyk !

    p.s Sroczko nie pytałam .Czy te bony do Kiko doszły wtedy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. wielkie WOOOOOWWWWWWW !! cudne kolory, świetna pigmentacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Łaał! Świetne kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciemna śliwka i to zielone złoto boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne kolory, śliwka wygląda magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pigmentacja! Ślinię się do monitora ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze jedna rzecz z KIKO i przestanę Cię subskrybować :D Za dużo cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne kolory:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne kolory! Ja akurat jestem fanką złota!

    OdpowiedzUsuń
  26. już mam w głowie makijaż nią zrobiony <3

    OdpowiedzUsuń
  27. zaświeciły mi się oczy!... bardzo się zaświeciły...

    OdpowiedzUsuń
  28. Pilar,
    Ty ma pewno wyczarowalabys cos boskiego z tych kolorkow :D

    mirr,
    hehe :D ...

    Mami,
    jasne ze doszly i juz dawno je wykorzystalam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Swirrusku,
    zamowilas sobie tylko tamta, czy ta tez ???

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW - rewelacyjnie to wyglada :) w tej chwili zamienilabym wszystkie swoje paletki na ta jedna :) ostatnio uzywam praweie wylacznie takich kolorow :D

    OdpowiedzUsuń
  31. pieruński pigment! czekam na makijaż, paletka ma iście królewski kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rany, to chyba jedna z najpiękniejszych palet, jakie w życiu widziałam! <3 <3 <3 I jak ja dzisiaj zasnę?!

    OdpowiedzUsuń
  33. nie wiem kochana bo ona ma pokupowac tam dosyc sporo kosmetykow a ja mam sobie wybrac cos z calej sterty ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swirrusku,
    to rozumiem... w takim razie tez bym czekala z szalona niecierpliwoscia :D

    Atqa,
    najlepiej to pasc ze zmeczenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. o wow, jaka pigmentacja, jakie kolory
    szok, już przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta paleta bije na cycki!!! marzy mi sie:))))

    OdpowiedzUsuń
  37. rewelacyjna pigmentacja! i ta śliwka jest po prostu obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  38. xbebe,
    ten Twoj tekst mnie zawsze rozwala :D

    OdpowiedzUsuń