Seiten

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Essence Limited Edition Palette... znalazla nowy dom :)



Na wstepie chcialam bardzo wszystkim podziekowac za udzial. Nie przypuszczalam, ze dostane az tyle maili od was i wiele z nich bardzo ale to naprawde bardzo mi sie spodobalo. Niestety mam tylko jedna paletke i wybor jak zwykle byl bardzo ciezki. Do finalu trafilo 11 osob i musialam sciagnac posilki w postaci slubnego, bo naprawde nie wiedzialam, kto jest najlepszy w przekonywaniu i potrzebowalam obiektywnego pomocnika.

***

Zeby nie przeciagac bo na pewno wszystkie osoby,
ktore wziely udzial czekaja na wyniki.



Zwyciezczyni to

WIZAZOWNIA i jej "Oda do palety".


Ukochana ma! Paleta miłości mojej!

Kolejne dnie i nocy spędzane samotnie,
Stałam na deszczu, szukałam Ciebie, moja dusza wciąż moknie.
Powiedzieli mi, że Ciebie nie ma, żeś istotą nieosiągalną,
Pokochałam Cię miłością, którą nazwą jak chcą, nawet absurdalną!

Me serce wyskoczyć z piersi do Ciebie chce,
Czy Sroka połączyć nas zechce?
Mamy szanse, by się spotkać i przerwać tę krwawicę,
Chociaż dzielą nas kilometry, odgradzają granice!

Przypadkiem do uszu moich doszły słuchy,
Że poszukujesz nowego domu, ciepłej otuchy.
Jam Ci wierna i oddana,
Przyjmę Cię i wieczorem i z samego rana!

Me drzwi dla Ciebie będą zawsze otwarte,
Bo Tyś wszystkiego co najdroższe jest warte!
Słyszałam, żeś na 14 kawałków podzielona,
Przeze mnie w całości i w kawałkach zostaniesz otulona!

Sroka mi zdjęcia Twe pokazała,
Widziałam, żeś nadal piękna pozostała.
Wciąż piękne kolory i wstążka, która oplata Twe ciało,
Dla mnie zawsze będzie Ciebie za mało.

Może mój los zostanie odmieniony,
Tęsknota i mój lęk będzie poskromiony.
Sroka zrozumie i litość swą pokaże,
Przestanę żyć jak w sennym koszmarze.

Przybędziesz do mnie ukochana ma,
Sroka może zechce i mi Ciebie da!
Paleto najukochańsza moja,
Czekamy. Pędzelek, kuferek i ja.

***

Zwyciezczynie prosze o kontakt mailowy, w koncu potrzebuje adres zamieszkania paletki,
tak zeby cala i szczesliwa bezpiecznie trafila do nowego domu :)


29 komentarzy:

  1. Gratuluję i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra ta Oda:D:D zasłużony ten nowy dom dla paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oda do palety ! :D umieram !
    Zasłuzona wygrana !

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, ale dziewczyna miała wenę...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś wystawić wszystkie 11 listów, chętnie bym zobaczyła (i podejrzewam, że nie tylko ja) co inni napisali, żeby Cię zachęcić do wysłania paletki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Aeluri,
    przewaznie publikuje sie tylko zwyciezce i ja przy tym pozostane, bo jakby nie bylo to byly maile do mnie :) ... i nie wszyscy autorzy mogliby sie zgodzic na publikacje... wiec nie widze sensu robienia zamieszania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna oda.. gratuluję fantazji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle wygrał wierszyk:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, nagroda bardzo zasłużona ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Taml,
    bo golnie same wierszyki dostalam ale zwykle maile i tu musze przyznac kreatywnosc tez ma cos do powiedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oda mnie strasznie rozbawiła ;)) Super! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyzni! To się nazywa kreatywnośc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. och uroczy wierszyk, sama bym chyba oddała moją niedoszłą paletkę ;D A Twój mąż jest Polakiem czy musiałaś mu tłumaczyć i rymować po niemiecku ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, świetna oda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Abscysynka,
    polakiem :) w zyciu nie udaloby mi sie tego tak przetlumaczyc, zeby mialo sens i urok :) a pozatym maili do czytania mial 11... wiec jakbym miala wszystkie tlumaczyc to dziekuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę dziewczynie weny twórczej. Niestety ja taka artystka nie jestem :(

    Zapraszam na mojego blog :
    kasieczqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje - przyjemności we wspolnym mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję.. Świetny tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojeja! jestem w szoku :D dziękuję bardzo bardzo w imieniu kuferka i pędzelka :D i już podsyłam adres na e-mail :))

    OdpowiedzUsuń