Seiten

niedziela, 4 grudnia 2011

HO HO HO... paletka Essence Limited Edition szuka nowego domu :)

Moze to tak nie do konca niespodzianka, bo pisalam wczesniej, ze mam dla was ta paletke ale napewno czesc osob tego nie widziala, wiec powiedzmy, ze jest to niespodzianka dla wszystkich :P

Poniewaz ta paletka wogole nie byla dostepna poza granicami Niemiec i malo kto mial mozliwosc, zeby ja sobie sciagnac a ja bedac w ostatnio w Monachium, trafilam na nia w sklepie, to wzielam jedna.

I tak oto... tadam...



Tak jak w tytule :)

Swiezutka, zafoliowana ESSENCE LIMITED EDITION PALETTE, szuka nowego domu.



Co trzeba zrobic ??

Napisac maila (cosrocewokowpadnie@freenet.de) i przekonac mnie, ze ta paletka musi trafic do Ciebie. W koncu kazda z nas wie, dlaczego chcialaby cos miec, wiec zobaczymy kto ma najwiekszy dar przekonywania :)

Maile przyjmuje do 12.12.2011 do godziny 12.00 w poludnie.

Paczuszke wysle oczywiscie jak najszybciej, tak zeby zdazyla trafic pod choinke :)

ps. Swatche i wiecej zdjec mozna znalezc tutaj.

27 komentarzy:

  1. Trzeba się poważnie zastanowić nad odpowiedzią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe dobry pomysł na konkurs :D Trzeba się zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysunek "niespodzianka" mnie rozwalił :D
    Uwielbiam go - jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sroczko - w mail wkradł się mały błędzik:
    niechcący napisało Ci się D zamiast C czyli cosroDewokowpadnie zamiast cosrocewokowpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny konkurs i super nagroda :D wysłałam maila

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajeczak,
    dzieki :) ... juz poprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również postaram się wziąć udział - nagroda kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wysłałam maila ale do mnie wrócił :(

    OdpowiedzUsuń
  9. no to trzeba spiąć pośladki i wysłać list miłosny do Sroki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wymyśliłaś XD - super pomysł na konkurs i zarazem niesamowite wyzwanie. Mam nadzieję, że opublikujesz tego zwycięskiego e-mila, bo to może być całkiem ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bzeltynka,
    Zajeczak pisala, ze mialam blad w podanym adresie. Wyslij jeszcze raz, bo juz poprawilam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozdanie.. Skrobnęłam już maila.. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa dzięki, przegapiłam komentarz Zajęczaka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, ale ja nie będę Cię dręczyć ;) ostatnio mam wystarczającą ilość cieni, więc lepiej jak ta paletka trafi w czyjeś bardziej potrzebujące dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. paletkę bym chciała,ale nie podejmuję się wyzwania bo mi przekonywanie nie idzie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję, że moje zgłoszenie dotarło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sauria80,
    tez mam taka nadzieje :) ... chwilowo freenet odmawia wspolpracy, maja jakis problem techniczny, wiec niestety nie moge sie dostac na moja poczte...

    Pilar,
    z tego co pamietam masz calkiem dobry dar przekonywania... nawet jezeli nie zawsze wystarczy, to zostaje w glowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. konkurs kusił... kusił, aż skusiłam się i mail powędrował ;) śliczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaraz pójdzie mail :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też wysłałam, może krótka odpowiedź, ale bardzo szczera :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wysłałam już odpowiedź :) Mam nadziej, że udało mi się Cię przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Konkurs uwazam za zamkniety :) ... zabieram sie za czytanie maili i jak najszybciej oglosze, kto mnie przekonal :D

    OdpowiedzUsuń