Seiten

sobota, 17 grudnia 2011

holo... Wild at heart :)

Doszedl do mnie ostatni z trzech zamowionych holo lakierow z Color Club.
Wczesniej pokazywalam wam ten czarny, zobaczyc go mozna tutaj.



Te kolorek to Wild at heart. Cudny mocny fiolet z milionem kolorowych holo drobinek. niesamowicie mi sie podoba, tym bardziej ze w swietle dziennym lakier wyglada spokojniej ale wystarczy, ze padnie na niego swiatlo to zaczyna sie iskrzyc... po prostu cudo :)



A tak sie prezentuja wszystkie trzy holo lakiery . Ten ostatni jasny pokaze przy okazji :)



:)

28 komentarzy:

  1. o faktycznie, bardzo fajnie się prezentuję ;) coś mi się wydaje że ten jasny go nie przebije :P

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęciłaś - po nowym roku :) miej a kolorowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Abscysynka,
    ten jasny to taki najbardziej delikatny z tej trojki :)

    Ania,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. holograficzny efekt jest całkiem w porządku, chociaż ja je zawsze nabłyszczającym top coatem traktuję póżniej

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny kolorek, bardzo mi się podoba :) no i w końcu porządny holoś!

    OdpowiedzUsuń
  6. oh genialny :) uwielbiam lakiery holograficzne

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaaaaał :)))) nie dość że fiolet (mój ukochany), to jeszcze holo - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny :) ale Revvvolution chyba nic nie przebije :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fioleciki bardzo lubię .Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ladniutki komplecik... a teraz zapraszam do zwierzen: http://urbanstateofmind.blogspot.com/2011/12/urban-guten-tag-5-noworocznych.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknosci:)

    a ja sie zwlec nie moge i pomalowac pazurow,.... dzis to nadrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba, na pewno będę wpadać częściej ;] PS.obserwuję ;D
    pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. zostalas otagowana:D!
    http://shpcdream.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-postanowien.html

    (wcale nie widze tego pieknego lakieru...)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooooo, niedobra Ty, zestrzelę Cię w końcu jak siądziesz na gałęzi, ładnie tak kusić tuz przed ŚWIĘTAMI?

    OdpowiedzUsuń
  16. Aga,
    hehe... wlasnie przed swietami trzeba ;D zebyscie mogly pouzupelniac liste do Mikolaja ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do odpowiedzi na TAG :)
    http://dezemka.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-postanowien.html

    OdpowiedzUsuń
  18. No i stalo sie-kliknelam je:)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam pierwszy i trzeci (fiolet jakoś odpuściłam a teraz żałuję) no nic trzeba będzie kliknąć ....

    OdpowiedzUsuń