Seiten

wtorek, 20 grudnia 2011

TAG: 5 Noworocznych Postanowień Kosmetycznych

Otagowana zostalam przez Urbi i xbebe, za co serdecznie dziekuje. Zamiast sie obijac i oddawac radosnej bezczynnosci na kanapie , zmuszam do pracy moje szare komorki, ktore i tak juz lekko zlasowane, srednio wspolpracuja ;)



Zasady zabawy:

- Piszemy kto zaprosił nas do zabawy.
- Podajemy 5 postanowień dotyczących kosmetyków,
które mamy zamiar zrealizować w nowym roku.
- Zapraszamy do zabawy minimum 5 kolejnych blogerek:)

Problem polega na tym, ze ja ogolnie nie robie zadnych postanowien. Bo postanowienia maja to do siebie, ze sa jak banki mydlane... piekne one, kolorowe a potem "pyk" i nie ma :P

1. Ha! Z jednym punktem nie mam problemu a moge go spokojnie dorzucic do tej listy i jak dobrze pojdzie to nawet stanie sie rzeczywistoscia. Chodzi oczywiscie o wyrownany, chlodny i brazowy kolor wlosow, osiagniety w miare humanitarnie, zeby zachowac na glowie te pare kudelkow co mi zostalo :)

2. zabranie sie w koncu za "slowicze gowienko", bo od patrzenia to raczej cudow nie mam sie co spodziewac a na tym sie na razie konczy, pojopie sie i odstawiam na poleczke... obiecujac sobie, ze wkrotce...

3. SYSTEMATYCZNOSC i to bez wzgledu na to w czym, czy w uzywaniu olejkow do wlosow, czy maseczek/peelingow na twarz a takze w pielegnowaniu skorek.

hmmmm... tak sobie mysle co jeszcze

i mysle

zaraz bedzie takie "pyk" ... i posypia sie piorka
a ja skoncze jak te wszystkie postanowienia ;)

4. moze nie do konca kosmetycznie ale tez mnie wiecej w tym temacie, rusze w koncu kuper i zaczne jednak chodzic na basen, moj kregoslup tez mi za to podziekuje. To glownie w ramach zmiejszenia rozmiaru... ja nie wiem, te kilogramy to musza mnie niesamowicie kochac, ze za cholere nie moge sie ich pozbyc :]

5. ogranicze srocze zapedy w kupowaniu kolejnych blyskotek pfff...

ufff... to byloby na tyle :)

Do zabawy zapraszam wszystkie osoby, ktore maja na to ochote.

17 komentarzy:

  1. Mami,
    dokladnie ;) ale te niejako pokrywaja sie, z tym co i tak usiluje wdrozyc w zycie, choc niestety ze srednim skutkiem ;D

    to taki plan... piecioletni hehe...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja rzucam palenie, DEFINITYWNIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. diggerowa,
    bardzo dobrze :) ja rzucilam 5 lat temu... u mnie akurat nie byl to wynik postanowienia a przypadku ale rzucic ogolnie chcialam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja naucze sie w końcu niemieckiego! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sosmooth,
    ja musze sie zabrac za angielski, bo zupelnie zapomnialam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. punkt piąty to taki żarcik, prawda? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. simply_a_woman,
    to postanowienie, ktore bardzo szybko robi "pyk" ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Punkt 3 wymaga duużo samodyscypliny i mi chyba też się przyda... ;) Jednak nie ma rzeczy niemożliwych!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba z tymi postanowieniami jest tak, że każda z nas mogłaby się podpisać pod postawieniami innej :). Mnie przede wszytskim obowiązują punkty 3,4 i 5. Mam problemy z kręgosłupem, więc pływanie by mi się zdecydowanie przydało, a ciałka też trochę za dużo;) Systematyczność i tak już w sobie trochę wypracowałam, bo od ponad dwóch miesięcy udaje mi się trzymać ustalonego reżimu, ale nadal zapominam o maseczkach :/

    OdpowiedzUsuń
  10. a co to jest slowicze gowienko? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna top lista - zyczę pomyślnej realizacji, bo u mnie niestety wszelkie postanowienia noworoczne spalaja się bardzo szybko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rosie,
    no wlasnie z tym trzecim punktem to ciagle u mnie kuleje ;)

    Fraise26,
    ogolnie wiekszosc z nas ma bardzo podobne postanowienia :D

    Marti,
    slowicze gowienko to sekret piekna japonskie cery ;) ... czyli dosc znana maseczka, uzywana przez gejsze od zawsze :) ... aczkolwiek nie wszyscy sa w staie zaprzyjaznic sie ze skladem tej maseczki, tu o niej pisalam -> http://www.cosrocewokowpadnie.blogspot.com/search/label/Uguisu

    OdpowiedzUsuń
  13. Desti, jak ograniczysz zapedy to nie bedzie o czym czytac w necie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za wyjaśnienie Kochana :) idę poczytać.. choć sama nazwa brzmi mało zachęcająco :P

    OdpowiedzUsuń
  15. 5 punkt w ogole powinien byc wykreslony :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Viki,
    :D

    Marti,
    po japonsku nazwa brzmi calkiem przyjemnie ;)

    xbebe,
    i tak w przypadku tego punktu watpie zeby udalo mi sie go zrealizowac ;)

    OdpowiedzUsuń