Seiten

środa, 14 grudnia 2011

oczyszczanie wlosow... wrazenia po miesiacu :)

Na poczatku listopada przedstawilam wam moj duet do zadan specjalnych, ktory mial mi ladnie i doglebnie oczyszczac wlosy (szampon) i je przy okazji odzywiac (maska). O obu produktach pisalam tutaj.

Uzylam zestawu jakies 5 - 6 razy, wiadomo mozna nim myc wlosy raz w tygodniu. I jestem bardzo zadowolona. Wiadomo na wlosach tego oczyszczenia nie widac ale za to w dotyku sa zupelnie inne. Nie dosc ze niesamowicie miekkie, to takie jeszcze uczucie mam jakby ich bylo wiecej ;) ... tak wiec wybor szamponu Schwarzkopf byl jak najbardziej prawidlowy. Oczyszcza ale jest przy tym delikatny, krzywdy sie nim sobie nie zrobi. Przezroczysty, wydajny z delikatnym, swiezym zapachem. Cakiem mozliwe, ze kupie go ponownie. Maska z Dabur Vatika tez bardzo dobrze sobie radzi i to pewnie ona nadaje glownie tym oczyszczonym wlosom ta miekkosc ale lubie ja bo nie obciaza a faktycznie odzywia. Zapach ma dosc intensywny ale mozna wytrzymac, w koncu nosa w opakowanie nie musze wsadzac.



Podsumowujac: zestaw spisuje sie rewelacyjnie, daje mi to czego oczekiwalam.
Wlosy sa oczyszczone a przy tym odzywione :)

A na zdjeciu mamy dodatkowo Wilbiego, ktory stwierdzil, ze woda na zakretce od maski nie za dobrze sie prezentuje na zdjeciu i zaczal ja zlizywac. I mial to gleboko w powazaniu jak go gonilam, zeby zrobil wypad z kadru... tak wiec jest zestaw z futrem ;)

25 komentarzy:

  1. o boże jakie ten kot musi mieć genialne futerko!.... już je czuję pod palcami

    OdpowiedzUsuń
  2. a tą maską na pewno sie zainteresuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Let's Talk Beauty,
    futro ma jak pluszak ;P

    a maska jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kota jest przesłodki :)) Sroczko, czy tego szamponu używasz raz w tyg czy częściej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam zestaw futro jest najciudowniejsze !! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aliss,
    tak jak napisalam, tylko raz :)

    Loeve,
    dziekuje w imieniu futra :)

    Mami,
    no jasne !! hehe...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw z futerkiem bardzo ciekawie się prezentuje ;) Jak zużyje dużego Waxa to wypróbuje tą maske ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten Kocurek to ma dopiero odżywione futerko ;))!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Futro jest przepiękne! Bardzo szlachetne!
    Będę musiała spróbować szamponów oczyszczających, do tej pory mysłlaam, że są przereklamowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpierw: Śliczny kocurek! :D

    Dobrze, że pielęgnacja włosów Ci sprzyja, ja lubię stosować maski na włosy, moje włosy wtedy intensywnie się nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fantastyczny kocur! jest przepiękny - jaka to rasa?

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kotek! Ma przepiękny kolor sierści...

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam nic przeciwko kotu w kadrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moja Kota tez zawsze pierwsza do zdjecia, jak tylko widzi, mnie z aparatem to akurat CALKIEM PRZYPADKIEM, tak przypadkiem jak tylko kot to umie - pojawia sie w kadrze :D
    ~ilios

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie że włoski dobrze znosza kurację - kotek pewnie też o swoję włoski chce zadbać - prześłiczny jest

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Koty!!! A Twój Kot jest niesamowity!!! Pewnie mu się chciało pić :D :p

    OdpowiedzUsuń
  17. O Boże, masz przepięknego kota! Jak ten z reklamy :-D Proponuję notkę tylko o nim :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lady In Purplee,
    ta maska ma podobna konsystencje i rownie dobrze sobie radzi :)

    Charlene-o,
    czasami mu zazdroszcze ;)

    Fraise26,
    niektore przesuszaja wlosy albo je placza ale te firmowe ogolnie maja dobre opinie, bo zanim kupilam to sporo poczytalam :)

    Lyna_sama,
    ja na maski nigdy nie mam czasu, jak juz to latem jak korzystam z prysznica, wtedy myje wlosy przy okazji i nakladam maske... zima niestety rzadziej, bo wtedy lezakuje w wannie ;)

    ps. w iminiu furta dziekuje :)

    KT,
    to jest brytyjczyk krotkowlosy :)

    in my violet room,
    z zalozenia to niebieskie umaszczenie, choc aktualnie jest szaro - brazowy, troche sie zbrudzil ;)

    simply_a_woman,
    ja w sumie tez nie ;)

    Ilios,
    ale moje jak chce im zrobic zdjecia, to strzelaja glupie miny albo uciekaja :]

    Nulka,
    tez sie ciesze :)

    Julia,
    a kto wie co tam kotu po glowie chodzi ;D

    kubekczekolady,
    dziekuje :) ... on i jego brat maja swojego bloga -> http://dwa-brytki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. tu np probowalam zrobic zdjecie moim nowym koralowym nabytkom, ale Kota miala inne plany http://imageshack.us/photo/my-images/403/dscn1286o.jpg/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze marzyłam o Brytyjczyku lub Rusku.. ale znalezienie ich u mnie graniczy z cudem :( i mamy rudego sierściucha :)

    Twój jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ilios,
    jak to kota ;) ja w takich przypadkach tez musze uwazac :D

    Marti,
    a mozna by pomyslec, ze powinno byc ich sporo ale jak widac bardziej rozprzestrzenila sie ta rasa w Niemczech i teraz Polsce. Bo widzialam w polskich hodowlach cudne kociaki :D

    ja w sumie mam dwa :) ... i maja swojego bloga http://dwa-brytki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny kotek:)
    a maska mnie zainteresowała:)

    OdpowiedzUsuń
  23. unintendedgirl,
    maska jak najbardziej warta zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak to mawiam- jest kot, jest lajk :P Jeszcze się nie skusiłam na Vatikę, ale jeszcze trochę o tym poczytam i może się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń