Seiten

czwartek, 14 kwietnia 2011

paczuszka od Hexx :)))

Jakis czas temu bralam udzial u Konkursie Vichy organizowanym przez Hexx na jej blogu. I dostalam jedna z nagrod pocieszenia, ktora dzis dostarczyl mi listonosz. Bardzo bylam ciekawa co jest w srodku i po rozszarpaniu koperty ;) ... pojawilo sie wiele ciekawych rzeczy.



Granatowy lakier Bell, buteleczka z plynem micelarnym Vichy, duza probka kremu Nutriextra, probka z pudrem Vichy Dermablend i podklad Pharmaceris (02 Sand) ... oraz innymi ciekawymi probkami do testowania :)

Jeszcze raz dziekuje Hexx :*

14 komentarzy:

  1. Gratulacje i przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to teraz bedzie masa nowych wpisow z testami:)

    Ciekawa jestem porownania pudru Dermablend ze SkinFoodem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOo micel Vichy, mój ukochany :D Gratuluję :) ciekawa jestem dermablenda, takie to ponoć słynne... :))

    Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę , ze bedziesz testować Pharmaceris . Ciekawa jestem jakie będą doznania i jak ten Sand ?
    Jasniutką skórę Urbanka ładnie przykrył ,a ze mnie robi jakąs azjatkę ..:/ za ciemny stanowczo .

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) To teraz czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje dziewczyny :))

    Neomedia,
    mi sie za bardzo sklad Dermablendu nie podoba ;) ale porownam dzialanie i opisze :)

    Aliss,
    no wlasnie tego micela jestem ciekawa :)

    Mamibecia,
    a nie za jasny :D ... dla mnie tez moze byc jansy ale to nic... na testy moze byc :D

    Moodlishka,
    beda :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nie - za ciemny , a raczej zbyt żółty ...
    Ale ciemny też . Zbyt odcina sie od jasnych dłoni i dekoltu mimo zatarcia granic na szyji ,karku ,za uszami ...
    Zdecydowanie czekam na dalsze próby na slonko .Teraz jestem jakby mnie z mlyna wypuścili po 8 godzinnej tyrce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamibecia,
    wowww... Urbi jest blada i jej pasuje... skoro dla Ciebie jest za ciemny to faktycznie musisz byc jasniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze sie,ze przesylka dotarla i chociaz w taki nieznaczny sposob moge Ci podziekowac:))) a przy okazji sprobujesz tego i owego:))))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hexx,
    juz sie zabralam za testowanie :)) na pierwszy rzut poszly micelek Vichy i zel Biodermy...

    :*

    OdpowiedzUsuń