Seiten

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Zoeva paletka do konturowania

Zupelnie zapomnialam o paletce do konturowania Zoeva. Pokazywalam ja tutaj, przy okazji wszystkich innych zakupow. Ostatnio nawet pare razy uzylam i zrobilam swatche.

Jak juz pisalam zaskoczyl mnie wymiar paletki, kazdy z wkladow ma wymiar stadnardowego pudru (srednica 6 cm). Pudry sa bardzo drobno zmielone, miekkie i o wystarczajacej pigmentacji. Od koloru bialego, przez lekki bezo - roz i typowy jasny chlodny bez do ciemnego czekoladowego brazu ale na szczescie kompletnie bez pomaranczowych nut. Do tego mamy dwa roze, oba raczej chlodne, rozniace sie troche odcieniem.







Nigdy wczesniej nie mialam do czynienia z tego typu produktem wiec truno mi porownac i troche to potrwalo zanim sie z paletka oswoilam ;) Nie jest to rzecz, ktora trzeba miec... w koncu kazda z nas ma puder, roz, brazer i to wiekszosci wystarczy. Chyba ze sie chce miec wszystko w jednym. Na pewno taka paletka zajmuje mniej miejsca, z tym ze mamy w niej standardowe kolory i zadnej gwaracji, ze beda nam pasowac. Podoba mi sie to, ze w zaleznosci od potrzeb moge te pudry ze soba laczyc. Tak uzyskuje dokladnie taki odcien jaki chce. Na twarzy uzyskujemy efekt w kierunku matu. Zaden z tych pudrow nie zawiera dorbinek, sa bezzapachowe.

Trudno mi cos na razie powiedziec na temat trwalosci, bo jestem dopiero po wstepnych tesach ale w miare mozliwosci na pewno napisze jak potestuje ja troche dluzej.

11 komentarzy:

  1. Świetnie sie prezentuje ta paletka:)
    A ten biały odcień to do czego będzie najlepszy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kleopatre,
    tez sie tak zastanawiam, jako rozswietlacz sie nie nadaje bo jest matowy... ale za to do rozjasniania rozu albo brazera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o paletka coastalowa :D

    ciekawe ile firm ja wypuszcza pod swoim szyldem. Calkiem fajny produkt tylko brazer jest okrutnie ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sabbatha,
    pewnie wiele ;)) brazer ciemny ale mozna go rozjasnic... bo sam w sobie nadawalby sie tylko dla murzynek :]

    OdpowiedzUsuń
  5. ty masz w ogóle chyba trochę inną wersję niż ja, bo ich jest kilka. Ale sam produkt super, biały jest rewelacyjny do konturowania, w sumie ciemny lekko nałożóny też jest okej, ale mój jest pokruszony więc wiecznie nabieram za dużo :\

    OdpowiedzUsuń
  6. bo ten biały to nie taki typowy rozświetlacz tylko jasny puder do konturowania twarzy a dokładniej do rozjaśniania i uwypuklania

    OdpowiedzUsuń
  7. To, co widze BARDZO mi sie podoba ... cudo cudo cudo, uwielbiam takie zabawki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sabbatha,
    wlasnie widzialam, ze jest pare roznych ale Zoeva wybrala w sumie taka co mi sie najbardziej podoba :)

    Agnieszka,
    jak jeszcze naucze sie dobrze z niewj korzystac ;))

    Aga,
    a dokladnie gdzie sie taki "wypuklacz" naklada ??

    Urbi,
    jak chcesz to nie widze problemu, zawsze mozesz dopisac do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie takiego białego do konturowania wszędzie szukam, ciekawe czy to to samo co na ebayu, bo tam te palety za grosze chodzą.

    Pozwolę sobie wkleić linki do artykułów Agi o konturowaniu
    http://wizaz.pl/Makijaz/ABC-makijazu/Gra-swiala-i-cienia
    i jeszcze innej osoby http://wizaz.pl/Makijaz/ABC-makijazu/Modelowanie-twarzy

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonyme,
    tego to nie wiem czy to to samo ale jest to produkt firmy Coastal Scents :)

    na amazonie kosztuje ona prawie 19 dolarow :)
    http://www.amazon.com/dp/B002QFGKUQ/?tag=beaumatc06-20

    dzieki za linki :*

    OdpowiedzUsuń