wtorek, 12 czerwca 2012

look... chcialy to maja, czyli mechaniczna pomarancza ;)

Tak tak... o was mowa... droga Mami i Digg... Obsession tez chciala, to prosze bardzo. Mialo byc pomaranczowo to jest, tylko z tym brzydko chyba nie wyszlo :P


 Nie mam cieni w takim kolorze, wiec ponownie siegnelam bo rewelacyjne kredki Illamsasqua. Ciagle mnie to zadziwia jak swietnie sie te kredki rozciera i jak rewelacyjnie sie trzymaja na powiece. Mija 8 godzina a makijaz ani drgnal. Najlepszy do rozcierania tej kredki jest prosty i tani jak barszcz pedzelek z serii profesional z e.l.f. ... wzielam kiedys przy okazji jakis zakupow i musze przyznac, ze swietnie sobie radzi. Nie drapie, wlosie z niego nie wylazi, nie rozpadl sie... trafil mi sie calkiem porzadny egzemplarz :]


Kredka, ktora uzylam jest w kolorze Thrash. Oprocz tego uzylam paletki Sleek Ultra Mattes V2 Darks a dokladnie kolorow: Flesh, Thunder, Noir.


 Kreska zrobiona linerem Maybelline Lasting Drama w kolorze 01 Black. Do tego rzesiska bo nie moglo ich zabraknac. Tym razem MAC nr 2.


 Musze przyznac, ze odkad je skrocilam, to o wiele przyjemniej sie je nosi ale sa to rzesy na impreze i do mocnych makijazy albo do zdjec, bo jednak na zywo to je mocno widac... tzn. mocno podkreslaja oko ale wiadomo, ze posiadanie takich rzes jest niemozliwe.


A tak sie to prezentuje na slepiach.


Bonusik :)


I prawde mowiac ja nie wiem co wy chcecie od pomaranczki... 
calkiem przyjemny kolor hehe...

99 komentarzy:

  1. Ojj sroczko ! Nie wiem czy Ci już o tym wspominałam ale te twoje oczęta są twoją najpiękniejsza ozdobą :)A w tym makijażu wyglądasz jak modelka :) Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje... imienniczko :D ... dlatego tez staram sie podkreslac wlasnie oczy :D

      Usuń
  2. A ja Ci powiem,ze sa dwa pedzle ELF za marnego dolca,ktora naprawde sie spisuja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ten jest calkiem fajny, taka porzadna gruba kulka a zaplacilam jakos niecale euro za nia :) ale widzialam, ze jak sie trafi felerny egzemplarz, to sie rozpadaja w rekach :]

      Usuń
    2. Ja jeszcze lubie zwykly do nakladania cieni i skosnie sciety,ale trzeba trafic na dobra sztuke- inne,tak jak mowisz lamaly sie doslownie (tak jak Essence)

      Usuń
    3. czyli albo sie ma szczescie albo nie :D ale za taka cene, to nawet jak sie rozwali to mozna machnac reka...

      Usuń
  3. co jak co , ale pomarancze niesamowicie podbiaja niebieski teczowki
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musze przyznac Ci racje *_* ... a baby marudzily, ze pomaranczka nietwarzowa ;D

      Usuń
    2. Bo baby już tak mają, że marudzą.

      Usuń
    3. bo jaki swiat bylby nudny, gdyby nie te marudzace baby :D

      Usuń
    4. :D
      I pewnie nie zmalowałabyś tego pięknego makijażu.

      Usuń
  4. ty przestan sie malowac bo sie zakocham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak juz ostatnio pisalam... mam paskudny charakter i trudno ze mna wytrzymac, wiec by Ci szybko przeszlo ;D

      Usuń
    2. niegadaj tu glupot :P co mecza nie ogladasz ???

      Usuń
    3. nö :) ... nie lubie pilki noznej/ogolnie sportu w tv... wiec jest mi to egal kto z kim i gdzie :P

      Usuń
    4. ja ci dam egal :D ja kobieta wielostronna, ogladam, zamawiam, czytam, telefoniere, jem i pije :D

      Usuń
    5. wiele rzeczy na raz tez moge robic ale ogladanie meczu sie do tego nie zalicza :P

      Usuń
  5. Nie mechaniczna tylko Urodziwa Pomarańcza! Pięknie wyczarowałaś, kurczę, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawde mowiac, nawet nie myslalam, ze mi sie tak spodoba :D

      Usuń
  6. Ok, Trash dopisany do listy Ilamasqowo-zakupowej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, ze coraz bardziej nabieram ochoty na kolejne kredki... najchetniej wszystkie :D

      Usuń
  7. śliczny makijaż sroczko !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu, świetnie podkreśla Twoją tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłędny makijaż - wygladasz przepięknie :) ! Czy cienie Sleeka nakładałaś właśnie na ową pomarańczkę :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) pomaranczka poazla na cala ruchoma powieke, potem ja roztarlam i na nia nalozylam cienie Sleeka :)

      Usuń
  10. masz takie piekne oczeta ze we wszystkich kolorach bedzie ci ladnie ..
    ale to polaczenie z czarnym jest super...

    OdpowiedzUsuń
  11. łeee bez sensu, miało być na brzydko :P nie liczy się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kiedys sie nie da... to co mam zrobic... miala byc pomaranczka to jest o! ... naprawde sie staralam hehe...

      Usuń
  12. O rany, jeszcze z tymi rzęsiskami... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te rzesiska sa swietnie... delikatne ale przy tym drapiezne :D

      Usuń
  13. pięknie Ci w tej brzoskwince :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz oczy piękne, jak wchodzę na Twój profil to nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez makijazu wygladaja calkiem zwyczajnie :)

      Usuń
    2. Ale i kolor masz ładny, taki intensywny :)

      Usuń
    3. a tak... kolor mi sie trafil ;) ... i jak go odpowiednio podkreslic, to wyglada calkiem fajnie ;D

      Usuń
  16. Sorki za spóźnienie ,ale telepkę zaliczam przy meczu :D

    eee..nooooo nie bawię się -jesteś gorsza jak te ruski !!!
    Raz by Wam cos nie wyszło !!!

    Super Sroczi zmiksowałaś te kolory .I tez sie podpisuje pod tym , że masz niesamowicie piekne oczy ,a jak je podrasujesz to ... ech !

    I dzięki za dedykację :* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja meczu nie ogladam... nie mam stresu... nie robia mi sie zmarszczki hehe...

      prawde mowiac gdyby nie Ty i pozostale marudy to nigdy bym nie wpadla na to, jak ladnie niebieskie wyglada w pomaranczowej oprawce :D

      a nie ma za co :*

      Usuń
    2. No ja przez nich siwa jutro wstanę i pomarszczona jak suszona sliwka !

      Oj Sroczi Ty nawet w złocie byś jasniala !

      Usuń
    3. w zlocie to raczej trudno nie jasniec ;D aczkolwiek nie przepadam :P

      Usuń
  17. Ty chyba nie rozumiesz pojęcia 'brzydki makijaż', droga Pani!! to miało być brzydkie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no masz babo placek... ile razy mam powtarzac, ze sie nie da :D ... nie mozna tak wbrew naturze :P

      Usuń
    2. co za uparte babsko :D

      Usuń
    3. Nö :D ale brzydko malowac to sie sama mozesz, ja pozostane przy tym co mi wychodzi ;D

      Usuń
  18. uwielbiam Twoje niebieskie oczy:D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie :D Lubię takie kolory, chociaż same a tu proszę zgrabnie i spokojnie :D Spróbuję prawdopodobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czy jest w ogóle jakikolwiek kolor, który przy tych Twoich cudnych oczach będzie wyglądać źle ja się pytam?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami tez sie nad tym zastanawiam :D

      Usuń
  22. Wyszlo super! I te rzesy - MRAUUU

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdrosc mnie zezarla i pakuje mnie w papierek :P

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny makijaż, uwielbiam oglądać Twoje make upy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) i ciesze sie, ze sie podobaja :D

      Usuń
  25. Jakie śliczne oczka na ostatnim zdjęciu! Pięknie Ci w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. merci :) az sama bylam zaskoczona, ze tak fajnie sie w pomaranczy wyglada ;)

      Usuń
  26. Piękny ten makijaż :) A czym pstrykasz fotki, że Ci tak wyraźnie wychodzą?

    Wrócę na chwilkę do jajecznej maseczki z Skinfood. Tak sobie myszkuję po Ebay'u, ale widzę tylko pochodzące z Korei. Tak ma być? Bo mam wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 500D z kit-owym obiektywem 18-55 mm :)

      tak tak... z Korei, ja azjatyckie kosmetyki glownie z Korei kupuje :D

      Usuń
  27. Super zestawienie kolorków i super makijaż :)ja ostatnio lubię pomarańczkę z granatem- kolorystycznie, nie że owoce wcinać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z granatem tez moze byc ciekawie :D

      Usuń
  28. niebieskosc Twoich oczu mnie zabija, sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kredzia ma piekny kolor,a Ty Sroczko no coz perfekcja w kazdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kolejny rewelacyjny makijaż! jesteś miszczem

    OdpowiedzUsuń
  31. Patrzę i nie wiem, co napisać. Masz śliczną buzię. Obęłdnie błękiten oczy. Masz niesamowicty, dziewczęcy kształt twarzy. I makijaż... makijaż też bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twarz mam okragla jak ksiezyc w pelni ;D

      Usuń
  32. No tak,ładnemu we wszystkim ładnie,a jak jeszcze się ma taka mistrzowską rękę jak ty sroczko to nie może wyjść brzydki makijaż:-)Normalnie gdybyś bliżej mieszkała to bym na jakieś warsztaty się do Ciebie zapisała:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bosko, cudne oczy piękny makijaż i bardzo ładny odcień pomarańczowego (tak na marginesie kocham ten kolor i zółty). A wymaluj coś z żółtym, proszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nielotchen :*... hmmmm z zoltym... zolta kredke chyba tez mam :P ... pomysle :D

      Usuń
  34. Ale Ty jesteś zdolna, z takiej mocnej pomarańczy zrobiłaś bardzo spokojny, codzienny makijaż. Gratuluję! A rzęsy z MACa muszę wreszcie wypróbować, wyglądasz w nich rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzesy z MAC trzeba sobie przyciac, bo one czesto sa za dlugie ale jak juz sie je przytnie do takiej dlugosci jak sie chce to wygladaja super i dobrze sie trzymaja :)

      Usuń
  35. Ja uwielbiam się malować pomarańczką, dokładając do tego miedź, czasami zieleń... wychodzi to super!

    OdpowiedzUsuń
  36. wiesz co, pomarańcz srarańcz, ja chcę iść do Twojej szkoły makijażu:)!!!
    Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) z uporem maniaka od dwoch lat maluje i kombinuje... w koncu cos zaczelo z tego wychodzic ;D

      Usuń
  37. przepiękny makijaż! też chcę tak umieć :(

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo, bardzo ślicznie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. ładny makijaz i te Twoje piekne oczy!ach:D!

    OdpowiedzUsuń
  40. oj pomarańczka do niebieskich oczu jest super ;) moje bardziej szare ładnie wyciąga w niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba bede musiala sie rozgladnac za cieniami w tych kolorach :P

      Usuń
  41. Jaki makijaż byś nie wykonała to zawsze perfekcyjny i piękny!:)a w pomarańczu Ci bardzo do twarzy:)ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. genialny makijaży,a te rzeski bardzo fajene ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny makijaż:D Pomarańcza ładnie wygląda na powiekach, ale wiadomo-z umiarem :P

    OdpowiedzUsuń
  44. super Ci to wyszło!!! też tak chcę umieć dobierać i łączyć kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest Pani bardzo piękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) i spokojnie mozesz mi mowic na ty ;D ... pani to tak strasznie oficjalnie ;)

      Usuń
  46. Pięknie :) Nam - niebieskookim pasują pomarańczki i żółcie, bo podbijają kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Najbardziej lubię te bonusiki ;) Mechaniczna pomarańcza - jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny! Jutro też sobie taki zafunduję!
    No może w wersji light bo na dzień do szkoły. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Takie rzęsy chciałabym na Studniówkę! Ale nie mogę nigdzie znajdź ich odpowiednika...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Red Cherry ma cos w tym rodzaju, tylko bardziej delikatne... i mysle, ze u Ardell tez by sie cos takiego znalazlo :)

      Usuń