środa, 13 czerwca 2012

douglasowy Box of Beauty - czerwiec 2012


Dzis czekal na mnie w domu czerwcowy Box of Beauty. I musze przyznac, ze jestem coraz bardziej zadowolona z zawartosci. Co prawda sama ja sobie wybralam ale w koncu jest ten box taki, jakim chcialam go od poczatku. Troche nerwow mnie to kosztowalo, bo jak juz sobie zlozylam box to dougiemu padl serwer a ja musialam do pracy, wiec nie mialam za duzo czasu, dobrze ze musze wstawac o 6 i wiec nie musialam sie poswiecac w zrywac bladym switem. Jakby nie bylo udalo sie... mam to co chcialam i mam nadzieje, ze z czasem bedzie lepiej jezeli chodzi o zamawianie. O tym jak to teraz wyglada, pisalam tutaj.

Tak sie przedstawia czerwcowy box. 


W ogole dopiero przy rozpakowywaniu dotarlo do mnie, 
ze mam dwa pelnowymiarowe opakowania. 

  •   Burt's Bees Tinted Lip Balm tez jest pelnowymiarowka 4,25g i jego cena to 7,95€. Moj jest w kolorze "hibiskus"... bardzo chetnie przetestuje, juz sie nawet pare razy nad nim zastanawialam.
  • Smashbox Camera Ready BB Cream SPF35 w odcieniu "light". W sumie sa 4 odcienie do wyboru, moje mini to 7,1ml produktu... wersja pelnowyymiarowa ma 30ml i kosztuje 33,00€ 
  •  Giorgio Armani Regenessence to krem anti-aging majacy wygladzac i napinac nasza skore, poprawiajac jej strukture. Tez mnie bardzo zaciekawil, nie znam kompletnie pielegnacji Armaniego. Moje mini ma 15ml... pelnowymiarowe opakowanie 50ml i kosztuje 85€
  • D&G l'eau the one o pojemnosci 5 ml, zapach chyba wiekszosci znany, ja mam duza flaszke a ta mini wzielam, bo mnie urzekla :) ... 50ml kosztuje 69,90€


Pelnowymiarowym produktem, ktory byl w kazdym pudelku jest puder Jeunesse firmy Hildegard Braukmann. Ja znam to firme i mialam juz pare razy produkty pielegnacyjne do ciala. O boskim zelu jagodowym pisalam tez juz na blogu. HB specjalizuje sie w naturalnych kosmetykach. Seria Jeunesse przeznaczone jest glownie dla powiedzmy 20 latkow.


 Jest to puder matujacy o dzialaniu przeciwbakteryjnym. Ja mam w kolorze "mittel/medium" jest jeszcze jasny ale wydaje mi sie, ze ten bedzie dla mnie dobry. W opakowaniu mamy 10g i jego cena to 10,95€


 I jak zawsze mamy dolaczony kupon na 10% na wybrany produkt. 
W tym przypadku jak mi sie cos spodoba, to na pewno z niego skorzystam.


Oba pelnowymiarowe produkty daja ponad 18€ wartosc pudelka.
To mi sie podoba.

:)

 

60 komentarzy:

  1. no i taki box to ja rozumiem :]
    dowiedziałam się też z niego żeś podlotek XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie widac ;D ... aczkolwiek ten puder dostali wszyscy :P

      troche to trwalo zanim Douglas doszedl do takiego rozwiazania ale mi ono bardzo odpowiada i jestem ciekawa, co bedzie do wyboru w kolejnych :D ... za 10€ to sama przyjemnosc :D

      Usuń
  2. Niesamowite aż mi szczęka opadła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj takiego Boxa to bym przygarnęła z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pudełko:)ten balsam do ust i perfumki aaaa:D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie ma co liczyć, że i w Polsce uświadczymy takich boxów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny box :)))
    nie to co nasze 'popłuczyny' ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo zawartość jaka rewelacyjna, szkoda, że w Polsce mamy boxy do d***, pupy znaczy się :D Ja chcę takiego boxa ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zawartość :) Ciekawe czy w PL Douglas też się to bawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie... to co Douglas Polska oferuje, dziala na zupelnie innych warunkach jak niemiecki box :)

      Usuń
    2. W Polsce wtrynią 10 balsamów do ciała i żel pod prysznic-męski na dodatek:)

      Usuń
    3. w niemieckim tez tak bylo ale to na szczescie juz przeszlosc :P

      Usuń
  9. Podoba mi się ten boks i ten puder mnie bardzo ciekawi! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to jest box z prawdziwego zdarzenie, z naszych pudełeczek może z nim tylko konkurować Blog Box :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że teraz możecie wybierać sobie zawartość boxa, bo widzę, że Twój jest w tym miesiącu naprawdę ciekawy :) Zwłaszcza minaturka perfum urzeka :]

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie ten puder- ładny odcien... no i ciekawa jestem bardzo smahboxa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polski box douglasa jest wysyłany z Niemiec,więc naprawdę nie rozumiem czemu i u nas nie mogą zrobić takich samych zasad,trochę takie traktowanie polskich klientek jak by były gorsze:-(((Myślę,że gdyby było tak jak u Ciebie sroczko to zyskaliby dużo nowych klientek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tego nie rozumiem i uwazam, ze to nie jest w porzadku.

      Usuń
  14. miniaturowe perfumy [niezliczona ilość serduszek]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo... rozkoszne sa niesamowicie :D

      Usuń
  15. ja w dniu wybierania jechalam z Polski do Niemiec (normalnie jakis pech bo w Polsce jestem raz na pol roku i akurat wtedy zachcialo mi sie wracac)i bylam w domku po 23.00 i niestety zostaly resztki ale i tak jestem zadowolona ...
    mialam ochote na Burt's Bees Tinted Lip Balm i krem Armaniego no ale coz kto pierwszy ten lepszy ...
    fajne zdobycze - czekam z niecierpliwoscia na recenzje ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz i tak fajniej zrobili, bo dorzucaja o 12 i 16... tak wiec nie trzeba o 6 polowac ale na pewno jest latwiej :) ... choc i tak tyle ludzi bylo online, ze im serwer padl :]

      Usuń
  16. i to jest jedyny box, który mi się podoba i na który bym się szarpnęła

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfumy maja uroczy flakonik:)z miłą chęcią kupiłabym sobie taką minaturkę:)fajne kosmetyki sobie skompletowałaś ciekawi mnie najbardziej ten krem BB ze Smashboxa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł z samodzielnym wybieraniem sobie produktów, ale z drugiej strony szkoda, że nie ma niespodzianki.Przygarnęłabym pewnie całość, ale muszę zapolować przynajmniej na Burt's Bees Tinted Lip Balm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie to nie przeszkadza, ze nie ma niespodzianki... bez przesady :] wole wiedziec co bedzie i miec przynajmniej jakis pozytek z tego co dostane jak dostawac kota w worku i kolejne perfumowane zele/lotiony i inne nieprzydatne produkty :)

      Usuń
  20. znów Polska wypada pod tym względem najgorzej ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. tak powinno być od początku :D

    OdpowiedzUsuń
  22. polski box od daouglasa - był słaby, zamowiłam pierwszy jaki był dostępny i co tam było? 50ml żelu dla mężczyzn do kąpieli, 50ml balsamu perfumowanego, hmmm pachnąca zawieszka do szafy? błyszczyk - BeYu - pełnowymiarowy i jedyny plus tego boxa, oraz mini lakier maxfactor - który okazał się mega bublem i nie krył nawet przy 5 warstwach:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... ten lakier tez byl w jakims niemieckim pudelku... bubel straszliwy ;D

      Usuń
  23. Fantastyczny box! Szkoda, że w Polsce nic na takim poziomie nie jest dostępne...

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zawartość, czekam na recenzje. Żałuję jedynie, że w PL tego nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo kusząca zawartość! Ciekawa jestem Smashboxa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miniaturka perfum urzekająca:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny box! Z chęcią przygarnęła bym balsam burt's bees

    OdpowiedzUsuń
  28. I to wszystko za tylko 10 euro, ehh... Szczerze mówiąc to całkiem poważnie myślę czy by w przyszłym mięsiącu nei spróbować.
    Sroczko do jakiego dnia miesiąca ma się czas na wybór produktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przychodzi mail, z informacja, ze od nastepnego dnia mozna sobie box zlozyc... a przychodzi roznie ale ogolnie powinno sie to odbyc w pierwszym tygodniu miesiaca :)

      Masz kogos w de, kto Ci go wezmie ?? To trzeba tez uwazac kiedy sie pojawi mozliwosc zalozenia abonamentu, bo jak na razie sie nie da ale czesto jak pokazuja co bedzie w nastepnym pudelku, to nowe osoby maja szanse na abo :) ale trzeba sie spieszyc, bo to zawsze ograniczona ilosc...

      Usuń
    2. No właśnie mam, a teraz planuje wyjazd na początek miesiąc i myślałam żeby w tym czasie to sobie załatwić stąd pytanie o termin ;)
      Czyli teraz nie można się zapisać na jedno pudełko czy dłużej?

      Usuń
    3. z tego co patrzylam dzis to chwilowo sie nie da -> http://www.douglas.de/douglas/index_c0066.html

      Usuń
  29. dalabym sie pokroic za takiego boxa LOL
    koniecznie napisz cos potem o tym kremie bb ,bo kiedys zastanawialam sie na d jego kupnem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. No kurcze, za ten krem Armaniego powinno się ich wycałować! :) .. o ile jest skuteczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie bardzo jestem ciekawa :D a to calkiem konkretna miniaturka, bedzie co testowac :)

      Usuń
  31. bardzo fajny box, bardzo

    ja te zlubie te pudelka douglasa bo... wyslalas mi w nim Tytkę i pudełko genialnie sprawdziło sie jako mieszkanko ma moje lakiery ;-))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten krem Dzordzia pachnie oblednie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. D&G the one..moje perfmy the best of the best ich trwalosc powala......przekonałam się o tym jak po 16 gozdzinach pracy (ciezkie fizycznej) wchodzac do jednego pomeiszczenia kolezanka siedząca 2 metry ode mnie powiedziała "Dolce Gabbana?"... ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie ze mozesz sama wyierac co chcesz, miałam ten z firmy junessy ale fluid czy krem działający jak fluid

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieję, że kiedyś inne firmy powielą to rozwiązanie i wreszcie będziemy dostawać sensowne rzeczy w pudełkach.

    OdpowiedzUsuń
  36. Całkiem przyjemna zawartość :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda, że u Nas czegoś takiego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki rodzaj BOXów mi się podoba - szufladkowe. :)

      Usuń
  38. świetny box:) szkoda że u nas takich nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy moglabys osobno zrecenzowac ten piderek? Narobilas mi nim ochoty,pogooglowalam troche,ale nie moge znalezc skladu...

    OdpowiedzUsuń
  40. Mialo byc puderek nie piderek.Tak to jest jak sie rozmawia przez skype,czyta bloga i oglada telewizje jednoczesnie:)

    OdpowiedzUsuń