sobota, 23 czerwca 2012

jak wszyscy to wszyscy... czyli sroka tez...

Post gigant z duza iloscia zdjec


Ostatnio dziewczyny pokazaly swoje G. zbiory. Ja napatrzylam sie u Marti... ona u Pinki a poniewaz na te slicznosci zawsze milo popatrzec, to moglam odkurzyc swoje skarby. Moja milosc do kolorowych produktow Guerlain zaczela sie juz dobre pare lat temu i prawde mowiac aktualnie moja kolekcja jest mniejsza jak kiedys ale cos tam jeszcze zostalo. Glownie paletki z cieniami puscilam w swiat, bardziej lubie inne, to co mialy lezec i sie kurzyc. Pomijajac oczywiscie moje kochane kulki, bo te jak wiadomo uwielbiam i namietnie uzywam. Wszystkie produkty, ktore do tej pory opisalam, mozna znalezc w etykiecie "Guerlain".


Najlepiej bedzie jak zaczne od kulek. Wszystkie moje kulki z wyjatkiem nowych 01 i 02 oraz tegorocznych puckow sa po tunningu, czyli dopasowalam je do wlasnych potrzeb, wiec moge sie roznic kolorystycznie od pierwotniej wersji.

 
  •  Guerlain Météorites Poudre de Perles 02 Pink Fresh (uzywam jako roz)
  •  Guerlain Météorites Poudre de Perles 03 Beige Chic (uzywam jako bronzer)
  •  Guerlain Météorites Poudre de Perles Pastel White 04 (Pearly White)
  • Guerlain Météorites Poudre de Perles Winter Radiance
  •  Guerlain Météorites Poudre de Perles 02 Teint Beige
  • Guerlain By Emilio Pucci Météorites 2007
  •  Guerlain Lingerie de Peau Foundation ... moj ukochany podklad. Bardzo lubilam Parure Aqua ale ten jest jak dla mnie jeszcze lepszy. Oczywiscie kolor, ktory mam 12 Rose Clair jest u mnie niedostepny, bedzie go trzeba sciagnac jak sie skonczy.
  •  Guerlain Meteorites Poudre de perles 01 Mythic Parfait  (czyli puder prasowany z wypustkami, zeby mi Digg znowu nie pisala, ze nie lubie jak sie je nazywa pryszcze :* ). U mnie juz w stanie wkleslym, czego moze nie widac na zdjeciu ale jakby nie bylo ubywa go, bo zostal dolaczony do pomadkowego zuzywania.
  •   Guerlain Meteorites Voyage Radiant Butterfly, czyli prasowana wersja kulek... tez juz widac zuzycie. Swietnie sprawuje sie jako delikatny rozswietlacz.
  •  Guerlain Meteorites Voyage Pressed Powder Compact (01 Mythic)
  • Guerlain Terra Soleia, uwielbiam go... pierwszy bronzer Guerlain, ktory mi w 100% pasuje a na dodatek nie da sie nim sobie krzywdy zrobic :P
  •  Mascara Noir G pieknie pachnie, cieszy oko... gadzet, ktory mi sie niesamowicie spodobal ale ciagle czekam az dojrzeje, bo dla mnie jest za rzadka. Ogolnie prawde mowiac za ta cene to mozna sobie dwa inne swietne tusze kupic.
  • pomadki KissKiss Baby, czyli jedne z pierwszych pomadko-balsamow. Aktualnie w dalszym ciagu obie intensywnie zuzywam ale czasami mam wrazenie, ze sa nie do zdarcia.
 ***

Podsumowujac moimi ulubiencami tej firmy sa zdecydowanie meteoryty, bez wzgledu na forme a takze podklady, ktore sa rewelacyjne. Nigdy mnie nie ciagnelo do pielegnacji ani innych produktow ale to co mam lubie i bardzo czesto uzywam a co jakis czas pewnie skusze sie na cos nowego.

ps. z gory odpowiadam, ze nie wiem kiedy to zuzyje i czy w ogole zuzyje, skoro mnie to nie martwi, to innych tez nie powinno. Post ten nie ma sluzyc analizowaniu stanu mojego umyslu, czy zawartosci portfela... blog jest o kosmetykach wiec takowe sie tu pojawiaja a jak komus to przeszkadza lub dziabie w oczy, to tam po prawej (lub lewej) stronie u gory mozna kliknac i po sprawie.
:)

119 komentarzy:

  1. ciekawią mnie te meteoryty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. meteoryty sa dosc specyficzne i albo kogos lubia i wtedy daja cudny efekt albo nie lubia i wtedy nie widac nic :]

      Usuń
  2. wow cudna kolekcja:) Meteoryty są na mojej wish list:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamuniu! chyba nikt Cię nie pobije z ilością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie bylabym taka pewna ;) ... ktos sie znajdzie :D

      Usuń
  4. Kobieto ja wzdycham na widok tych kosmetyków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez wzdycham... za kazdym razem jak je widze :D

      Usuń
  5. Twoja kolekcja jest super :) Jest się czym chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żebym ja chociaż 1/3 tego miała, to bym była w niebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jezuśku kiedy Ty to zużyjesz i ile kasy musiało na to pójść??? nie szkoda Ci??? LOL

    gdzie jest przycisk, no gdzie?? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz dostaniesz w nos to znajdziesz przycisk ;D ... nie zuzyje... dam sie razem z tym wszystkim spalic jak zejde... a co do kasy... hmmm... na pewno ponad 700€ ... i wcale mi nie szkoda... kazdy ma jakies zboczenia ;P

      Usuń
    2. Dziewczyny klikam wirtualne "lubię to" !!!!!! :D

      Usuń
    3. Twoje prochy będą miały niepowtarzalny glow.

      Usuń
    4. bede sie ladnie swiecic w sloneczku jak mnie gdzies w Alpach rozsypia ;D

      Usuń
  8. OOOO matko :O
    toż to piękna kolekcja :))))
    jestem zachwycona :)))
    MIODZIO :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Normalnie tag nam z tego wyszedł ;P

      Usuń
    2. I ja nie mam żadnych kuleczek... ale jak patrze na te różowiutkie to chyba chce je mieć!!
      szczególnie te mi się podobają
      Poudre de Perles 02 Teint Beige - czy przy nich coś modziłaś? czy taką kolorystykę mają oryginalnie.
      bo to ważne pytanie jest :)

      Usuń
    3. hehe... taki dosc specyficzny tag ale za to oczy cieszy niesamowicie :D

      u mnie wieksza czesc to kulaski, bez nich to by skromnie wygladalo ;P

      Usuń
    4. nie... jak napisalam, te "nowe" sa nieruszane, tak jak kupilam tak uzywam bo mi odpowiadaja :) ... ja nie wiem jak mozna nie miec kuleczek i byc milosniczka G. hyhy...

      Usuń
    5. no widzisz nie mam :(((
      ale te są takie słodziuśkie :]
      oj, chyba się złamię.. no nie wiem.. dla mnie jak je kupię to tylko dla ich wyglądu.
      Nie lubię używać takich rzeczy, raczej wolę prasowane produkty..
      po co mi je pokazałaś??

      Usuń
    6. przeciez to sama przyjemnosc kulaski uzywac :D one fotoszopuja ale krzywde to malo ktorymi mozna sobie zrobic, ewentualnie tymi z roznych LE, co maja wiecej blink blink... a tak to sie tylko omiata i do tego ten zapach... mrrrrr...

      Usuń
    7. Pinko, ja mam 02 i polecam jak coś :)) Niemodyfikowane , jeszcze ;)

      Usuń
  9. Piękny zbiór Sroczi, myślę że na równi ze zbiorem dziewczyn :)) możecie razem założyć stoisko, chociaż nie wiem czy którakolwiek z Was chciałaby nimi handlować.. ;))

    Kurcze, ja mam raptem 4 rzeczy od G. :( było by 5, ale podkład Parure Extreme poleciał do Marie :( bieda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozemy zalozyc muzeum uzytkowe ;D ... bo handel raczej odpada, w koncu skarbami sie nie handluje :P

      Usuń
    2. Niech będzie, chętnie przyjdę zobaczyć wszystko z bliska.. ;)

      Usuń
    3. zapraszam... nawet dam pomacac ;D

      Usuń
    4. Miłosierna Sroczka <3 :D

      Usuń
  10. WOW! :) Nie bede analizowac stanu umyslu, bo chyba zaczelabym od siebie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten dodatek na szaro to glownie dla tych co wszedzie szukaja dziury w calym ;) ... w ramach zaoszczedzenia sobie pozniejszego odpisywania na glupie komentare ;P

      Usuń
  11. sabo mi słabo duszno.........oł maj Gad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chce terra soleia czy jak się to piszę!!!chcę najbardziej :(

      Usuń
    2. bronzer jest boski :D bardzo sie ciesze, ze go kupilam i nie zwatpilam widzac to poczatkowe zloto :D

      Usuń
  12. napatrzeć się nie mogę :) mi póki co finanse nie pozwalają i muszę zadowolić się niższymi półkami :) ale kiedyś będę sławna i bogata i nakupię sobie takich cudeniek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U jednej się napatrzę, u drugiej się napatrzę i o, babska ciekawość nie da mi teraz spokoju!
    Coraz bardziej sama chce się przekonać o fenomenie G.
    No to ładnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak... to jest niestety zarazliwe ;D

      Usuń
  14. P.S mi piace :)A o kolekcji nawet nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna kolekcja mi brakuje tej Terry Soleia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten bronzer spowodowal, ze ja niebronzerowa pokochalam go szalenie ;D i namietnie sie nim myziam...

      Usuń
    2. zazdroszcze, ja nawet dzisiaj nie moglam go wylukac.Bo nie wiem czy byl juz w PL czy nie bylo:(

      Usuń
    3. dlatego ja nawet nie lukalam tylko od razu kliknelam, bo on u mnie w dougim online jest ale live nie widzialam w zadnym sklepie...

      Usuń
    4. a widzisz:D Dobra wskazówka:*

      Usuń
  16. Matko jedyna Sroczka, ja z moją jedną puszeczką meteorytów to się mogę schować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze to lepiej miec jedna jak wcale ;D

      Usuń
  17. Wow super zbiór!!! Zdecydowałam się kilka dni temu,że zakupię moje pierwsze w życiu meteorytki:-)Puki co padło na odcień 03 Teint Dore bo chciałam czegoś co ładnie ociepli moją buzię latem i nada jej zdrowego wyglądu. Czy uważasz,ze odcień 03 to dobry wybór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 03 na lato to bardzo dobry wybor, gdyby nie to, ze mam moje bezyki to bym je kupila... ale moze kiedys :D

      Usuń
  18. rewelacyjna kolekcja :)
    wczoraj zbierałam szczękę z podłogi jak zobaczyłam skarby u Marti, dziś muszę zbierać ja po raz drugi oglądając Twoje cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zemdlałam.. podniosłam się.. i znów zemdlałam :P
    cuuuudowana kolekcyja!!!
    i przecież nie chodzi o zużywanie, tylko używanie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti troche gimnastyki nikomu nie zaszkodzilo :P

      i o posiadanie ;D ... w koncu jakas radosc z tego tez trzeba miec :D

      Usuń
    2. no wlasnie ta chec posiadania czysci moj portfel ....

      Usuń
    3. A ja nie lubię zużywać tylko właśnie używać :)

      Usuń
    4. Ank,
      moj tez ale co tam ;)

      Usuń
  20. wow
    nie napiszę nic konstruktywnego, bo mam zaćmienie

    patrzę się i ślinię

    OdpowiedzUsuń
  21. przyjadę ci trochę zabrać :D
    imponejszyn, ja nie mam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa, jak z Marti przyjedziemy to hop siup i zostawimy połowę.

      Usuń
  22. Ja też siedzę i slinie ekran;-)a meteorki już postanowiłam,że zakupie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze bedziesz zadowolona :)

      Usuń
  23. ostatnio ogladalam ten podklad na stronie douglasa i jest tam taki kolor 12 Rose Clair ...
    ogolnie kolekcja imponujaca ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa... faktycznie :D jest dostepny w tym odcieniu :D bosko!!!

      Usuń
  24. Ale Ty tego masz! Mnie nie stac nawet na 1 opakowanie ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno dawno temu tez mnie nie bylo stac :)

      Usuń
  25. Beautifull. I dobra inwestycja. : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej Sroko Twoja kolekcja tak cieszy oko ze nie moge przestac patrzec na te cacka ;-)

    Ja z G mialam na razie bardzo malo przyjemnosci, ale to co mi sie udało liznac bardzo mnie zadowolilo.

    Zastanawiaja mnie meteorki Pearly White. wiem ze to limitka i chocbym mogla sobie pozwolic to nie dorwe... Ale czy one sa mocno blin blink i czy rozjasniaja skore? Lubie taki porcelanowy efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zalezy od skory ale Ty jestes jasna, wiec watpie zeby Cie mogly rozjasnic ;) ... to zalezy tez czy interesuja Cie 04 czyli pastele, czy ich nowsza wersja czyli 05 :) ... blink blink troche sa z tego co pamietam, bo moje po przerobce juz nie sa... no moze troszeczke...

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz :)

      Usuń
  27. piekna kolekcja, ja się pozbyłam wszystkiego z Guerlaina:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę muszę muszę w końcu sprawić sobie jakieś meteoryty!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale to wygląda :D
    Zazdroszczę bardzo bardzo!
    Chyba czas zacząć ciułać na takie skarby.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapoznałam się, ale to co mi wpadło w oko jest już na czerwono...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edit :) Nie wiem jakim cudem, ale pomyliłam okienka ;)
      Przepraszam Sroczko :)

      Twoja kolekcja G. jest niesamowita :)

      Usuń
    2. zdaza sie i najlepszym ;D

      Usuń
  31. przepiękna kolekcja meteorytów!

    OdpowiedzUsuń
  32. ochy i achy
    Co ja poradzę na to, że G lubię?

    OdpowiedzUsuń
  33. uuuaaaaa... widzę czyste szaleństwo :) oj, jakże takie szaleństwo ryjek uśmiecha :) świetna kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jeej jaka cudna kolekcja! ja na razie zapoznaję się z kulkami przy pomocy odsypki 02 ;p zobaczymy, jak im pójdzie ;) te ich pudełeczka są śliczne same w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Och i ach, jakie to wszystko piekne. Zazdrosc milion.

    A co do zuzywania kosmetykow, to zeby tylko takie problemy czlowiek mial...
    Ja tam sobie perfumy skladuje i raczej nigdy nie zdolam ich zuzyc, szczegolnie, ze ciagle cos nowego dokupuje. Chyba, ze wypije, jak mnie kiedys bieda dopadnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego tez mowie, ze kazdy ma swoje zboczenie i dopoki nie utrudnia nam to specjalnie zycia, to nikt nie powinien w to nosa wtykac ;)

      Usuń
  36. Nie przeszkadza mi, że tyle tych cudów masz, ani, ze ich nie zużyjesz, bo gybym mogła to sama bym się tak obłowiła, haha. :D na pewno kiedyś będę miała kulaski, są niesamowite, dla samego ogladania ich warto je mieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam dwa opakowania kulek meteorytów, dostałam w prezencie użyłam 3 razy i wystawiłam na aukcje. Nie rozumiem zupepłnie jak można się nimi zachwycać, nie dają one żadnego efektu, przynajmniej u mnie. Myślę, że jedyne co dają to efekt placebo ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro tak myslisz... ja nie mam potrzeby nikogo przekonywac :)

      Usuń
  38. Tekst na szaro mnie rozwalił:) w pozytywnym słowa znaczeniu!

    Uwielbiam Twoje zbiory. Bardzo. Prezentujesz całość w specyficzny sposób, który ogromnie trafia w moje gusta:)
    U mnie skromnie z G. Teraz myślę nad następną paletą cieni i chyba będą to fiolety:)

    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tekst na szaro to tak proflaktycznie ;D

      mi sie szalenie stare fioletowe czworki podobaja 461 Violette Du Soir... Pinki je pokazywala, juz kiedys myslalam, zeby moze je na ebayu kliknac...

      buziaki :*

      Usuń
    2. No właśnie stare miałam i puściłam w świat.... a teraz na nowo mam na nie ochotę i na tę nową wersję:)))

      Usuń
    3. mi sie w tych starych to zestawienie kolorow podobalo, te nowe mnie nie ciagna :)

      Usuń
    4. Mówisz? muszę obadać na nowo a Violette Du Soir kliknęły mi się:D Ciekawe czy zostaną tym razem ze mną;)
      Mam w ogóle ochotę na coś z G. i chyba wrócę do źródła czyli do Samsary.
      Wpatruje się w Twoje zdjęcia i żałuję, że nie zdecydowałam się na prasowaną wersję Motyli :(

      Usuń
    5. prasowane motylki sa cudne :D i bardziej delikatne jak kulki :)

      Usuń
    6. Mów mi tak jeszcze :P ale z drugiej strony pyłek lubię też w wersji kulkowej. Wiem, że można je czasem upolować ale niektórzy wołają zbójeckie ceny co mnie skutecznie zniechęca... Trudno. Na osłodę pogapię się u Ciebie:)))
      Z tego, co zostało do tej pory zaprezentowane to u Ciebie woła kusicielskim głosem w 100% :))

      Usuń
  39. pięknie te kuleczki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaka kolekcja!
    Mi się marzą kiedyś ich meteoryty.. :))

    OdpowiedzUsuń
  41. ooooo mamo!!! jaka kolekcja..

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna kolekcja:) Meteoryty zwłaszcza obłędnie się prezentują. Ostatnio sama kupiłam te z pszczółką i przepadałam. Wszystko mnie urzekło i na moje szczęścia (a nieszczęście mojego portfela) u mnie widać efekt, więc już się przymierzam do zakupu kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pszczolek nie mam, wydaly mi sie za bardzo podobne do imperiali, choc w moich pinkach sa tez kulki z pszczolek :D ... ja pewnie z czasem jak wypuszcza takie co mi sie spodobaja to tez kupie kolejne :D

      Usuń
  43. piękna kolekcja :) no i nie taka skromna :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Sroko, kolor 12 Rose Clair jest dostępny w Polsce - w razie czego, służę pomocą :) Piękna kolekcja, też się zbieram od dawna do sfotografowania swojej małej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rob zjecia :D wlasnie widzialam, ze ten w 12 teraz tez jest u mnie dostepny :D

      Usuń
  45. Nie będę ukrywała, że pod wpływem Twojego bloga kupiłam jakiś czas temu pryszcze i juz widać dno, a miesiąc temu skusiłam się na kulki i nie wiem, jak wcześniej mogłam żyć bez nich :) Cały czas kręci mnie jeszcze terracotta i kto wie, może i moja kolekcja powiększy się o kolejny produkt G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te ich produkty sa takie dopieszczone :D

      Usuń
  46. O rany zawiesił mi się "system" pełne odmóżdżenie :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna kolekcja! Ja pierwsze kulki kupiłam oglądając Twoje i coś czuję, że po tym poście się na tych jednych nie skończy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie lubi kulki i jak sie widzi efekt u siebie... to na pewno sie na jednych nie skonczy :D

      Usuń
  48. Kulki są przepięknie i to wszystkie!:)))cudowna kolekcja tylko siedzieć i się patrzeć na te cuda!:D ta prasowana wersja kulek z tłoczonymi motylami mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zbieram szczękę z podłogi:) Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń