piątek, 15 czerwca 2012

pandorkowa pilka ツ

 Tak... moge stwierdzic, ze byl to wyjatkowo paczkowy tydzien. Dzis na zakonczenie czekala na mnie paczuszka z Polski. Dotarla cala i zdrowa a ja z radoscia zabralam sie za rozpakowywanie.


To jest po prostu balsam na srocza dusze i malo co tak mi poprawia nastroj jak napis Pandora na opakowaniu. Nawet jak byl to dosc meczacy tydzien, to na paczke rzucilam sie z predkoscia swiatla ;)


Calkiem niedawno pisalam wam o "akcji" Pandora kibicuje Polsce i ich ofercie elementow na ta okazje. Wtedy tez napisalam, ze jeden z nich dolaczy do reszty bandy na mojej bransoletce.


Oto i on albo wlasciwie ona. Bo najbardziej urzekla mnie pilka, mimo ze ja akurat jestem najgorsza kibicka swiata :P ... ale co tam, w tej formie podoba mi sie i to bardzo. 


 Tak sie prezentuje w towarzystwie... zyrafki ;)


I calej reszty. Do tej bransoletki pasuje mi calkiem dobrze.


 I maly "update" moich skarbow.


Ostatnio cos zaczely po mnie chodzic te skorzane bransoletki, szczegolnie ta podwojna i moze wtedy przekonam sie tez do koralikow murano... juz mi sie tam cos placze miedzy zwojami, wiec kto wie :)

Na razie to chcialabym upolowac kolczyki, odkad je na jednym z blogow widzialam, to nie moge zapomniec albo wlasciwie nie chce. I pewnie w koncu je dopadne. Taaaa... czasami mam wrazenie, ze moja pandorkowa "wish list" nie ma konca :]
 

58 komentarzy:

  1. Piękne! A co do kolczyków to chyba wiem o które Ci chodzi bo też mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedz... powiedz, ktore Ci sie podobaja ?? :D

      Usuń
    2. Takie srebrno- złote, które widziałam u Makeupholics :) Najpiękniejsze koczyki ever, jak dla mnie ;)

      Usuń
    3. a tak... to te :D ... nawet je juz znalazlam, bo w sumie nie tak latwo je dorwac i moze w przyszlym miesiacu sobie klikne :D

      Usuń
  2. Widzę, że jesteś fanką numer jeden Pandory ;) Ja tyle razy byłam w ich salonie, aby coś wybrać i nigdy nie padło na bransoletkę, jakoś kompletnie do mnie nie przemawiają (pierścionki są super!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to na pewno :D ... pierscionki tez maja sliczne ale ja z kolei nie nosze pierscionkow, wiec tylko by u mnie lezaly. Z tym, ze nie powiem pare chetnie bym przygarnela, bo mi sie szalenie podobaja :P

      Usuń
  3. Żyrafa wygląda jakby chciała zaprzyjaźnić się z piłeczką - Gooooool ! :p
    Bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pandorka jakoś nie wpadła w oko,może kiedyś,wkońcu kobieta zmienna jest;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w koncu nie kazdemu musi, nudno by bylo jakbysmy wszystkie chcialy to samo ;)

      Usuń
  5. Motyw piłki mnie nie podnieca, ale podoba mi się ta kuleczka. Jest pięknie wykonana. Choć tej słodkiej żyrafy nie pobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna jest ta piłka mimo tego, że ja wybitnym kibicem nie jestem z wielką chęcią nosiłabym ją na ręku :D

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piłka jest świetna:) Mnie na razie jeszcze nie dosięgła pandorkowa mania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna piłeczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. tak, ja też :D spodobały mi się te pandorki ostatnio bardzo, a ta piłka jest po prostu mega urocza !

      Usuń
    2. Urbi ich dich auch :*

      Digg bo one maja cos w sobie ;D

      Usuń
  10. piłka cudna (szczególnie, ze ja jestem straszny kibic:D), ale zyrafa jest The Best

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, piłeczka dobrze się zgrywa z resztą bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pasuje :) Śliczne masz te skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  13. DObrze,ze mnie jeszcze panderkomania nie dopadla. :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Piłeczka słodka ale żyrafka wymiata:DA jakie skórzane? HMM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zyrafka od poczatku robi furore ;)

      a takie skorzane -> http://www.galeria-kaufhof.de/store/p/Pandora-Lederarmband-grau-590705/1000129391/?adword=Google_Hartwaren/Schmuck_Product_Listing_Ads/Schmuck/PLA

      Usuń
  15. Fajne te Twoje bransoletki:)dobrze, że mnie one nie kręcą bo bym zbankrutowała:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiedz żyrafie żeby jutro nie rżnęła ważnej tylko tą piłką coś zadziałała ..jakies żyrafowskie hokus-pokus czy co tam żyrafy potrafią ..
    Piłka super !Ja co prawda Pandorki nie mam ,ale mam Apartową betsiarkę i taka piłka by mi wlazła jak nic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie by wlazla ;) one czesto pasuja na rozne bransoletki :)

      Usuń
  17. Fajna piłka :) Pamiątka po Euro ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę ci tej piłeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. super pasuje do reszty ..
    kibicowac mozna tez w taki fajny sposob - pamiatka na lata ..
    a kolczyki luknelam u Makeup-holics i rzeczywiscie fajne takie polaczenie zlota i srebra - poluj i pokazuj na Sroczym uszku ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie juz pierscionek z tej serii spodobal ale ogolnie nie nosze, wiec nie kupilam ale kolczyki... mhmmmm... w koncu pewnie ulegne :P

      Usuń
  20. piękny koralik :) taki klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ale masz tych zawieszek! Bransoletki z Pandory sa super, bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, bardzo fajną masz pandorkę, taką wesołą. żyrafka mnie zauroczyła. Reszta koralików też symaptyczna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Trauma:(

    Ja swoja wypasiona pandorke (wypasiona w sensie duchowym) stracilam gdzies gleboko w oceanie:(

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniała kolekcja! ach zazdraszczam;(

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tą bransoletkę :) Tylko powiedz mi, czemu bidy muszą być tak paskudnie drogie...? Bo gdyby nie to, moja bransoletka byłaby już skończona. Ale nic. Będzie musiała "rosnąć" w żółwim tempie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak ceny ma dosc wysokie ale w sumie jak porownac z innymi firmami, ktore maja podobne bransoletki z charmsami... to ceny sa podobne... wiadomo, ze bicolor albo zlote sa drozsze :)

      Usuń
  26. swietne Twoje pandorki :) pileczka i zyrafa rzadza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zyrafka jest po prostu fantastyczna :D jak ja zobaczylam, to wiedzialam, ze musze kupic :D

      Usuń
  27. mi sie z pandory podoba bardzo wiele bizuteryjnych cacuszek ale do tych segmentowych bransoletek wszelkich firm po prostu nie moge sie przekonac ;-)

    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla kazdego cos innego... Pandora ma cudna bizu i kazdy cos dla siebie znajdzie, mi sie podobaja pierscionki ale nie nosze, to nie kupuje ;)

      Usuń
  28. piłka spoko;D ale żyrafka wymiata:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zyrafka robi furore za kazdym razem jak sie pojawi :)

      Usuń
  29. Piłka cudo, a kolekcja imponująca...
    Ja ostatnio miałam okazję kupić za 1zł ! tą podwójną branzoletkę z jakimś innym zakupem ale nic nie wzięłam więc dupa.... W domu dopiero mnie "odtumaniło" co żem poczyniła :///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuuu... chyba bym sie zaplakala :]

      Usuń
  30. piękne te pandorki są.. :) ale jak patrzę na cenę, to aż ściska.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna kolekcja - skorki podwójne też sa super - polcam ale do murano to ja się jakoś ie do końca przekonałam wolę sreberka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nulka a jak dobrac dlugosc, skorka tez sie rozciaga ??? Czy one ogolnie sa troche luzniejsze... bo tak sie zastanawiam. Tylko, ze jak na kawalek skory, to one mimo wszystko sa troche drogie, bo kosztuja tyle co srebrna ale i tak mnie kusi :P ... na takiej podwojnej skorce fajnie wygladaja ze dwa albo trzy murano...

      Usuń