wtorek, 20 marca 2012

Illamasqua Volume Mascara... z bliska :)

Tusz Illamasqua kupilam juz jakis czas temu a dokladnie wtedy jak kupilam pare innych rzeczy. Prawde mowiac nie slyszalam kompletnie nic na temat ich tuszy i do kupna zachecila mnie przede wszystkim przyjazna cena £5.00 za pelowymiarowe opakowanie (10 ml) . Jakby mi nie podszedl to moglabym to przezyc bez wiekszego bolu.



Spodobala mi sie forma szczoteczki. Pomijajac, ze jest to szczotka jaka lubie... gesta i z krotkim "wlosem". Choc ksztalt albo wlasciwie ulozenie tych wloskow jest dosc specyficzne. Szczotka jest bardzo wygodna w uzyciu i pieknie rozdziela rzesy.




Ten tusz jest moim drugim kolorowym. I tym razem jest to Nocturnal, czyli po prostu braz.
Juz od jakiegos czasu mialam ochote na brazowa mascare.



Podoba mi sie efekt jaki daje, choc jak zwykle obietnice producenta o "dramatycznym" spojrzeniu sa mocno przesadzone. Jednak tusz dobrze pogrubia rzesy a przy tym nie skleja, nie ma klumpow i nie robi pandy. Zasycha dosc szybko na rzesach i jest bardzo trwaly. Jak dla mnie bardzo przyjemny tusz do dziennych makijazy... wszelkiego typu nudziakow :)

34 komentarze:

  1. Ładnie wygląda no i na pewno troszkę inaczej niz oczywista czerń na rzesach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem niezły, zwłaszcza biorąc pod uwagę jego świetną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby byl drozszy to moze troche bym pokrecila nosem ale za to cene to naprawde fajny tusz :D

      Usuń
  3. Mam wrażenie, że dla mnie byłby za suchy :/ chociaż za taką cenę żal nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o calkiem mozliwe, bo ja jestem bardzo zadowolona z konsystencji ;D

      Usuń
  4. Jak za taką cenę chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 funtow!! ahh zapewne jezeli kiedykolwiek illamasqua dotrze do PL to tusz bedzie kosztowal 140 zl :D

    ladny efekt, ja tez mam obecnie jeden brazowy tusz i jest w porzadku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak... cene to on ma jak najbardziej przyjemna :) a do tego okazal sie fajny...

      Usuń
  6. Cudo! Naturalny, minimalistyczny, ale wciąż bardzo kobiecy look. Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. za taka cene? SUPER :) Bardzo podoba mi sie jego kolor mniam mniam lubie takie brazy. i efekt tez prezentuje sie jak najbardziej wyjsciowo - jestem na tak :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba ;) Kiedyś używałam wyłącznie brązowych tuszy i panie w sklepach patrzyły na mnie jak na niezłego freaka, kiedy prosiłam o brązowy, a nie czarny :D

      Usuń
    2. Serio? ja uzywam glownie brazowych, czarnych od swieta i na wieksze wyjscia :)

      Usuń
    3. ja ze wszystkich kolorowych to braz lubie najbardziej :D

      Usuń
  8. troszkę za jasny moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciez to braz, jakby byl ciemniejszy to na rzesach wygladalby na czarny :)

      Usuń
    2. no tak, ale... no, hm, po prostu nie moja bajka :)

      Usuń
  9. Fajnie się prezentuje, i to jeszcze za taką cenę :) Kolor też piękny, nie za jasny, nie za ciemny- widać, że to brąz. Fajny !

    OdpowiedzUsuń
  10. niezły, podoba mi się kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. No no :) naprawdę super :) ja widzę niezłe działanie jeśli chodzi o objętość i rozczesanie, bo ostatnio jakoś przestało mi zależeć na teatralnym looku po wykończeniu chyba 4 opakowania Maybelline Volume Colossall i z ukochanego stał się znienawidzonym i widzę w nim już same wady. Chwilowo maluję się 2000 Calorie Maxfactora, ale to tymczasowo. Ciekawe czy Illamasque można dostac w Polsce? jak nie, to uruchomię kontakty (przyszły teść mieszkający w uk) :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. watpie zeby Illamasque mozna bylo dostac w pl, chyba ze na all albo na ebayu :)

      Usuń
  12. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI MILIONA !!!! :D:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już?! a ostatnio patrzyłam i chyba 8tys. zostało :D
      dołączam się do życzeń :-)

      Usuń
    2. aaaaaaaaa... a ja zupelnie przegapilam :P

      DZIEKUJE :*

      Usuń
    3. No właśnie! Gratulacje!!!

      Usuń
  13. o, jaki ładny brązik. lubię brąziki. efekt też przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda całkiem przyzwoicie. Nie jest to może dramaturgia do potęgi entej, ale do makijażu na dzień w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako tusz do makijazy dziennych to jest on idealny :D

      Usuń
  15. Fajny efekt i faktycznie widać, że to brąz! A nie tylko czerń udająca brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie to tez mi sie spodobalo, ze tusz jest faktycznie brazowy :)

      Usuń