czwartek, 29 marca 2012

Artdeco Bronzing Glow Blusher (Marrakesh Sunset LE 2012)

Jak tylko zobaczylam ta kolekcje na zdjeciach reklamowych to wiedzialam, ze ten roz bedzie moj. Pomijajac juz moja faze na tego typu kolory, to jest to pierwszy od dawna kolorowy kosmetyk Artdeco, ktory do mnie przemowil. Owszem sa jeszcze dwa brazery i fajny rozswietlacz ale ja w sumie chcialam tylko roz. Dlatego tez polecialam dzis raczym galopkiem do drogerii i nabylam droga kupna.


Marrakesh Sunset Kolekcja wiosna 2012 
Rozświetlający róż do policzków Bronzing Glow Blusher.

Wg producenta:
  • Trzy rozświetlające kolory (koral, lekka fuksja i jasnybrąz) dodają skórze naturalnego blasku świeżości. Róż został skomponowany z trzech kolorów naładniejszych i najlepiej sprzedających się róży Artdeco
  • Idealnie dobrane kolory po zmieszaniu uzyskująuniwersalny, bardzo naturalny odcień
  •   Nadaje efekt delikatnej, złoto-brązowej opalenizny
  • Stosowane oddzielnie uzyskują zróżnicowany efekt: fuksja dodaje nutę świeżości i podkreśla naturalny, młody wygląd; jasny brąz dodaje elegancji, podczas gdy koral wydobywa iskierkę kokieteryjności  
  • Wyjątkowo lekka, jedwabista formuła pozostawia uczucie przyjemnie gładkiej skóry
  • Wysoka zawartość pigmentów i długotrwałą formuła
  •  Zawiera Witaminę C i E – doskonale znane ze swoichwłaściwości przeciwstarzeniowych
  •  Nie zawiera parabenów, lanoliny, olejków mineralnych, bezzapachowy


Ekhmmm... no czy ja musze jeszcze cos pisac. Ten kolor mnie po prostu rozlozyl. Oczywiscie ta zloto - brazowa opalenizne to nie wiem skad wzieli, chyba z opisow bronzerow, bo to jest roz, wiec daje rumieniec.


Tak sie prezentuja wszystkie trzy kolory i jak dla mnie nie da sie ich uzywac osobno, glownie z tego powodu, ze fukcja i braz sa w duzo mniejszej ilosci ale nie martwi mnie to specjalnie, ja i tak chce mieszac :) 


  na palcach jasny brąz, koral i fuksja... na swatchu na odwrot

A wtedy prezentuje sie on tak. Efekt mozna stopniowac ale kuku raczej sie nim sobie nie zrobi.


Jedyne co mnie mimo wszystko troche zniesmaczylo to cena. Prawie 18€ za roz Artdeco to wydaje mi sie dosc duzo, gdyby nie ten kolor... taaa moje "haben wollen" bylo silniejsze. W opakowaniu mamy 10 g produktu.

85 komentarzy:

  1. szkoda używać :) Samo w sobie jest piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne opakowanie!! a zawartość jeszcze piękniejsza!!
    CUDEŃKO!!

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAAA! moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. matko jedyna. no, teraz to ja przepadłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łądne opakowanko , sam rózyk widac majstersztyk ;)
    No i można kuuuupiiićććć ..ArtDeco u nas nie brak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mila odmiania ;) ale te ceny w zlotkowkach...

      Usuń
    2. Fakt - troche pojechane mają ...,ale widziałas te kasetki magnetyczne na cienie , które można jak Inglotowe sobie zbierać ? Faaajne ;)
      A marrakeshowa seryjka tez faaajna -letnia mru ;)

      Usuń
    3. kasetki sa fajne ale cienie Artdeco juz nie za bardzo... one maja tendencje do znikania z oka. oczywiscie nie wszystkie kolory ale jest to takie kupowanie kota w worku, bo na rece wyglada cacy a na oku znika... dlatego ja je omijam... choc sama idea swietna :]

      Usuń
    4. mam jeden ..heheh więc elaboratu nie stworzę o nich :D
      Za to uwielbiam korektor i żaden inny jakos nie może mi równie dogodzić ;)
      Mazaj ten różyk w jakims make upku prędziutko -nie oszczędzaj ;)

      Usuń
    5. Sprawdziłam .Na Allegro ten rózyk 88 pln .

      Usuń
    6. oszczedzac na pewno nie bede... to idealny roz na wiosne :D ... a swoja droga on troche podobny do tego z macowej LE Vera :P

      Usuń
  6. I teraz to mi coś zazdrośnie pika w środku ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi pika szalenie jak widze Twoje makijaze, wiec jestesmy kwita hehe... ;D

      Usuń
  7. ekchemmm! udam, że tego nie widziałam o.*
    wystarczy mi Marakesz, który widziałam w lipcu ;P echeśśś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam... zobaczysz, jeszcze Ci sie bedzie snil ;D

      Usuń
    2. o nieeee!!! ja muszę o piątej wstać! jak coś to będziesz moją niedyspozycję tłumaczyć przed szefem mym XD

      Usuń
    3. pospie za Ciebie :D ja mam jutro wolne sesesese...

      Usuń
    4. ludzie sa okrutni do bólu XD
      ja tu już od piątej stukam paluszkami po klawiaturze :] POBUDKA!!!!! :0

      Usuń
    5. a ja o 10 otworzylam zaspane oczka ;P ... ale na pocieszenie Ci powiem, ze ja jutro musze o 6 wstac i pojutrze :]

      Usuń
  8. No tak! Bo jak Sroka wypatrzy i kupi, to Skonfundowana się napatrzeć nie może...
    Co ja biedna mogę?
    Boooski jest. :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest! Właśnie wczoraj też do niego wzdychałam...

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, zachwycający, koniecznie do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ! chcę, pragnę i pożądam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne opakowanie, przecudne tłoczenie- istne cacko, żal używać :). Kolor jest także śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, opakowanie na pewno jest ozdobą kosmetyczki :)

      Usuń
  13. Opakowanie boskie! Muszę obmacać róż, KONIECZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  14. matko jedyna on jest boski! nawet tych 18 ojro nie będę przemnażać bo już widać, że dość drogo, a szkoda bo oczyma wyobraźni widzę go na swym licu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widzialam na jakiejs stronie w pl kosztuje ca. 90 zl :]

      Usuń
  15. Gdybym na żywo go zobaczyła, to bym padła. Normalnie rozsądek by się zgubił i bym kupiła, a ja podkład muszę mieć. ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny! Prawdziwe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz będę przez Ciebie łkać w kącie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Znów uwolniłaś moją sroczą naturę. Jak ci producenci kosmetyków mogą nam to robić, kusząc pięknymi wzorami,kolorami,opakowaniem;) Szkoda mi by było go używać,żeby nie zniszczyć wytłoczenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artdeco ma czesto ladne opakowania ale z zawartoscia bywa roznie, tu mi sie jedno i drugie bardzo spodobalo :D

      Usuń
  19. Toż to skarb, a nie kosmetyk :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląd - opakowanie, róże - przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny kolor, nie wspominając już o tym opakowaniu :D:D Chętnie bym sobie sprawiła takie cudo ;)
    Pozdrawiam Czekolada
    kawa-i-czekolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko mnie zachwyciło, od opakowania, poprzez tłoczenia, aż do koloru! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zobaczyłam zdjęcie opakowania to nie myślałam, że to opakowanie na cień ;) Piękny róż :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny kolor i to opakowanie!!! Cud miód orzeszki ;) A może gdybym tak naodkładała to do wakacji może bym dostała go jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  25. słodki jeeeezu:D I am in looove!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem absolutnie zakochana!:O

    OdpowiedzUsuń
  27. No właśnie "chodziłam" obok niego ale jakoś nie mam przekonania do jakości ArtDeco mimo, że daaawno temu tylko ich cieniami się malowałam :)(takie z wyższej półki były, ech czasy...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odo czasu do czasu skusze sie na cos z Artdeco... ostatni tusz mieli fajny i bardzo lubie ich kredki do ust i brwi... i niektore blyszczyki ale tak ogolnie to tez nie jestem przekonana za bardzo, bo bywa, ze ich produkty slicznie wygladaja ale potem sie niestety nie sprawdzaja :]

      Usuń
  28. Piękny kolor, a jakie opakowanie..fiu fiu :) chyba zapoluje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudny! i wspaniałe opakowanie i sam wygląd w opakowaniu :) ale 18 ojro, to delikatna przesada.. tosz niewiele więcej róże MACa kosztują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie... choc z drugiej strony MAC tez ma niektore ceny lekko kosmiczne ;)

      Usuń
    2. to prawda :) ale w MACu płacisz za markę też trochę.. poza tym, to teoretycznie marka stricte dla profesjonalistów ;)

      Usuń
  30. Przepiękne opakowanie!
    Kolor też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. prześliczny produkt - bardzo mi się spodobał - cena rzeczywiście nieciekawa :-))

    OdpowiedzUsuń
  32. No nie ! Niedobra Ty. Ja tez muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patisonku ja niewinna hehe ;D ...

      Usuń
  33. Naprawde się świetnie prezentuje, nawet cene można przeboleć dla takiego cudeńka ;) Jeszcze jak efekt można stopniować bez zrobienia sobie krzywdy to juz w ogóle coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dwa dni temu robilam zamowienie w Douglasie i mialam kliknac ale doszlam do wniosku ze najpierw musze zobaczyc na zywo a tu taka niespodzianka ze zrobilas recenzje ..
    opakowanie jest cudowne i ogolny wyglad boski ... chym... chyba sie skusze dla samego wygladu .. ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie warto go miec, bo naprawde ma fajny kolor a przy tym slicznie wyglada :D

      Usuń
  35. Ale cudeńko :) Prawdziwa ozdoba toaletki i Twoich zbiorów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. aaaa hce, chce, che nie ma mowy!!! chyba sa dostepne u nas? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pisaly dziewczyny to jest dostepny :)

      Usuń
    2. bosko, biegne :))) pieknie napisalam chce :D

      Usuń
    3. ja ostatnio z rozpedu napisalam morze przez z ;D ... z kropka czy bez, wygladalo rownie ciekawie hehe...

      Usuń
  37. Piękny!!! Muszę go mieć, tylko gdzie go szukać? Hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygląda przepięknie :D I jeszcze te opakowania... Aaaa!

    OdpowiedzUsuń
  39. Boże jakie to piękne! Nie wiem co bardziej mi się podoba, opakowanie czy zawartość

    OdpowiedzUsuń
  40. opakowanie przepiękne! dostrzegam tam moją ulubioną arabeskę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny, też planuję go kupić:)

    OdpowiedzUsuń