wtorek, 13 marca 2012

Dior Summer 2012: Croisette

Tak prezentuje sie zapowiedz letniej kolekcji Diora Croisette , jak widac tym razem postawili na zywe kolory i mam tylko nadzieje, ze na zywo bedzie to wygladalo rownie intensywnie a nie tak jak bylo w przypadku kolekcji wiosennej, ktora jak zadna inna zalega polki w perfumieriach :]
Ogolnie to interesuja mnie przede wszystkim Dior Addict Balm, bo paletki maja zbyt pastelowe kolory a te potem mimo wszytko nie sa az tak interesujace na oku ale na pewno z ciekawosci tez im sie przyjrze.



5 Colulers Crosette Eyeshadow Palette
  • Swimming Pool
  • Aurora


Dior Couleur Eye Gloss
  • Seashell
  • Sunset
  • Azur
  • Tan


Le Vernis
  • Saint Tropex – turkusowy
  • Bikini – koralowy

a oprocz tego:
  • Diorskin Nude Tan Glow Sun Powder (w 6 odcieniach)
  • Dior Addict Balm (w 3 kolorach)

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. kolekcja jest naprawdę cudna. Zdjęcia nie oddają w pełni kolorów kolekcji.
      Cienie są bezbłędne, kolory w sam raz na lato do pięknej opalenizny. Polecam. Cień kupiłam na malolepsza.pl

      Usuń
  2. Te lakiery !!! ja poproszę ! oba ! now ! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. eye glossciekawe jak to wyglada na powiekach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jestem ciekawa... co to w ogole jest :]

      Usuń
  4. lakiery są ultramnamniuśne.

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi nic sie nie spodobalo oprocz lakieru niebieskiego :/
    za pstrokato dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba lakiery chętnie bym przytuliła, ale są za drogie i za mniejszą cenę można kupić fajniejsze i dobrej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena nie jest taka zła znam świetny sklep internetowy malolepsza.pl często mają rabaty więc wystarczy tylko załapać się na jakąś promocję

      Usuń
  7. Dwie pierwsze paletki czymś się w ogóle różnią? Nie wiem czy to ustawienia monitora czy co, ale są wg mnie identyczne. Lakiery super, ale nie na moją kieszeń ;) Może kiedyś oprócz wybierania co mi się podoba z tych górnopółkowych firm, będę je także wrzucać do koszyka i zaspokajać potrzebę posiadania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjeciu sie nie roznia ale maja byc dwie :)

      ja mam pare lakierow Diora ale prawde mowiac Essie sa lepsze :D

      Usuń
  8. chyba na szczęście nie do końca moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje tez nie... czekam na te balsamy do ust :)

      Usuń
  9. Podobają mi się pastelowe cienie. Idealne na słoneczne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, ze pastele nie chca potem ladnie na oku wygladc :]

      Usuń
  10. lakiery prezentuja sie smakowicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym, ze w tej chwili nawet mi szkoda wydac tyle na lakier, za ta cene mam trzy Essie :D

      Usuń
  11. ciekwe kiedy będziesz ich w posiadaniu? :D czekam na post seseses

    OdpowiedzUsuń
  12. nic for me, ale i tak chętnie pooglądam swatche jak coś zdobędziesz lol :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekam jak beda te balsamy do ust wygladac, bardzo mnie to ciekawi :D ale pozatym, raczej nic nie kupie :]

      Usuń
  13. ja chętnie obmacam piątki, bo czekam na jakieś, w których się zakocham. jeden plus to, że jest szansa, że będą matowe, a nie jak peeeerłaaa, którą nam dali na wiosnę - i to jeszcze perła kiepsko napigmentowana. ja pastele lubie, tylko pytanie jak wypadną w macaniu ;) w każdym razie nie mówię im "nie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wiosenna perla i mizerne napigmentowanie, ehhh... to jakas porazka. Tez juz wiecznosc czekam na jakies, co mi znowu na ich widok serce piknie, bo od dlugiego czasu to niestety nic ciekawego nie wypuscili.
      Ale na te dwie paletk sie nie napalam, bo raczej nic dla mnie :]

      Usuń
  14. a do mnie ta kolekcja w ogóle nie przemawia.. nic mi się z niej nie podoba.. zupełnie nie moje kolory..

    OdpowiedzUsuń