sobota, 19 marca 2011

w odcieniach szmaragdu :)

Dzis drugi z ostatnio zakupionych linerow Zoeva... powiem tyle, uwielbiam go. Za kolor, za trwalosc i za latwosc nakladania :) Pieknie pasuje do moich MACzkowych cieni i kredki Zoeva Nightwalker.

Kolor to Jardin. Cudny ciemny szmaragd z polyskiem

Zdjecia robilam wieczorem wiec przy sztucznym swietle. Wykorzystalam trzy cienie MAC: Crystal Avalanche, Shimmermoss, Knihgt Divine... plus oczywiscie linerek. Na lini wodnej cielak MF, rzesy YSL Singulier.



20 komentarzy:

  1. Kolejny boski kolor i piękny makijaż*.*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor, skoro u nas w Polsce nie ma Zoevy, to idę do Inglota szukać odpowiednika;)A swoją droga, widzę, że jesteś jak i ja fanką Shimmermossa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie!Teraz będę się zastanawiać jak ja bym wyszła z odrobiną takich niebieskości. A do zielonych oczu nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor ma ten eyeliner. Zazdroszczę Ci takiego wykonywania makijażu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż bardzo ladny,sliczny dymek,Zapraszam rowniez do mnie
    http://ssylvkaa-makijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Maus Twoje i Urbanka makijaże jak zwykle zachwycają moje oko :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boshhhh kreska jak kreska, ajlajner jak ajlajner, ale ten makijaz normalnie odjazd !!!! BOSKO BOSKO BOSKO !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem! Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo mi też się mak podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonyme,
    dziekuje :)

    Barwy.wojenne,
    lubie ten cien, jest wyjatkowy :) Zoeva wysyla do pl :)

    Kolorowy Kot,
    to nie jest niebieski... to szmaragdowy, wiec wiecej w nim zieleni :))

    Maja,
    :))

    Dimiti,
    merci :*

    Lady,
    wszystko to kwestia wprawy :)... tym razem sie przylozylam ;)

    Kamilkamilka, Ssylvkaa,
    dziekuje :)

    Dezemka,
    bardzo mnie to cieszy :)

    Urbi,
    merci :* ... przylozylam sie ;)

    Carolina, Greatdee
    dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co w tym makijażu jest takiego, ale strasznie mi się podoba! :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Parfait,
    mi tez ;)

    Ankyl,
    dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tych trzech co mam ten mi sie najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. noo :) naj naj, ale sama nie jestem obiektywna bo kocham takie morskie tealowe odcienie

    OdpowiedzUsuń
  15. no tak :D ja bym chetnie ujrzala w ofercie tej firmy sliwki i fiolety...

    OdpowiedzUsuń