środa, 2 marca 2011

cuda sie zdazaja...

Jippijajey, Schweinebacke!

;)

Dzis o godzinie 23.00 (jak na razie) ... rusza niemiecki NYXowy sklep online !!!

http://nyx-cosmetics.tradoria-shop.de/


Jedynie co mnie bardzo interesuje to co to wg nich bedzie ten "unvergleichlichen Preis-/Leistungsverhältnis" ... czyli ogolnie nieporownywale ceny... mam nadzieje, ze nie te, ktore proponowal Douglas, bedace zdzierstwem wysokiej klasy... o ktorych pisala kiedys Urbi w poscie NYX-owy skandal Douglasowy...

10 komentarzy:

  1. Oh wow, ciekawe :] Na pewno tam zajrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo słyszałam o nyxowych cenach w niemieckich Douglasach z filmików na YT, toż to reine abzocke w biały dzień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urbi,
    hehe... z tego co pisala Sandy... to ceny nie sa takie jak u Cebie ale to tez w sumie logiczne... ale tez nie sa douglasowskie... przesylka na terenie de niecale 4 ojro... a od 25 ojro zamowienia, przesylka bedzie gratus :)

    NYX po tym cyrku sie wycwanil... i sam ma ochote zarobic... bez posrednikow...

    OdpowiedzUsuń
  4. MizzVintage,
    na szczescie dziewczyny z niemieckich blogow tak naglosnily sprawe ze Douglas sie wycofal :D ... te ceny maja byc bardziej przyjazne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no co Ty mówisz? nie wiedziałam, że blogi mają aż taką siłę przebicia:D

    OdpowiedzUsuń
  6. do tego stopnia, ze Douglas oficjalnie zwrocil sie do jednej z proba wyjasnien ;P ...

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja Cieee ale fajnie,nio to ciekawe jakie ceny beda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak miła wiadomość z rana ;) Na bank skorzystam, bo parę rzeczy z chęcią wypróbuje a będe robiła też małe zamówienie z elfa to mi rodzinka od razu nyxa przywiezie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym wziela wszystkie jumbo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agawcia,
    ceny do przezycia... wlasnie poszlo w swiat moje pierwsze zamowienie :D

    Lady,
    hehe :))

    Swirrusku,
    te do oczek ?? ... wzielam jednego na wyprobowanie :)

    OdpowiedzUsuń