niedziela, 13 marca 2011

Catrice Gel Eye Liner... wrazenia

Pouzywalam troszke zelowy eye liner Catrice i teraz moge o nim napisac pare slow. Przede wszystkim jak na liner za 3,99 € to jestem pozytywnie zaskoczona. Z tym, ze on dla mnie jest bardziej kremowy (konsystencja zblizony do linera Zoeva) ... jak inne zelowe linery. To akurat drobnostka bo kreske robi sie nim rownie latwo i przyjemnie jak i innymi.

Posiadany przezemnie kolor to It's Mambo 020... ktory jest ciemnym brazem, jak dla mnie bardzo ciemnym z mikroskopijnymi drobinkmi, ktorych w sumie pozniej nie widac. Pojemnosc calkiem spora 4 g... tak sie tylko zastanawiam czy uda mi sie zuzyc zanim wyschnie ale przy tej cenie nie jest to strasznym zmartwieniem ;)


Jak juz pisalam kreseczke maluje sie zaskakujaco latwo i nawet niewprawione osoby powinny sobie poradzic, z tym ze trzeba uwazac zeby na pedzelku nie bylo za duzo linera. Przez to, ze jest mieciutki i kremowy to moze sie go troche za duzo nabierac. Trwalosc u mnie ma mniejsza jak Zoeva, szczegolnie w wewnetrznym kaciku... ale i tak jestem bardzo zadowolona. Pare dobrych godzin przetrzymuje bez szwanku i na dzienny makijaz na pewno sie nadaje. Choc pewnie kwestia trwalosci jest indywidualna i kazdy musi sie sam przekonac, na przyklad Agnieszka opisywala tutaj ten liner i u niej trzyma sie o wiele lepiej :)

Polecic moge jak najbardziej :) bardzo fajny produkt za przyzwoita cene.

12 komentarzy:

  1. od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką, dzisiaj przeszedł pierwszy test i na razie wynik bardzo pozytywny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej.też mam ten liner i nie spodziewałam się, ale musze przyznać,że według mnie jest całkiem trwały i nawet miałam problem żeby go później zmyć przy demakijażu. tak więc rownież polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ale to bardzo podoba mi sie jego kolor. Szkoda, ze jestem ajlajnerowo uposledzona :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za brązami, przy okazji nie jest mi w nich najlepiej... Ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba wzbogacę się o taki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. MizzVintage,
    tak to sie u mnie trzyma tylko w wewnetrzych kacikach po paru godzinach mi zniknal :]

    Sylwia,
    oglnie trwalosc tez mi odpowiada...

    Urbi,
    pocwiczylabys troche to by szlo cacy ;P ... to co Ty tylko kredek uzywasz ??

    Anka,
    on jest tak ciemny, ze trudno sie w nim brazu dopatrzec ;))

    Kaśq.,
    polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam kolorek i też go sobie chwalę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Zzielona,
    jak na razie slychac same pozytywne glosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @maus: Ehem. A bardzo czesto wcale nie robie zadnej kreski niczym, rozcieram ciemny cien tuz przy linii rzes. Niekreskowa jestem raczej.

    OdpowiedzUsuń
  10. iiiii... kreska fajnie otwiera oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kreska. Piękna po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sabbath,
    dziekuje :) tymi linerami sie tak latwo maluje kreski.

    OdpowiedzUsuń