Seiten

niedziela, 30 stycznia 2011

look... stonowana kokietka ;)

W roli glownej cienie, ktore mnie meczyly juz od roku Dior 5-Colour Dentelle Eyeshadow Palette - Coquette 743 ... bo okazalo sie, ze sa to najtrudniej dostepne cienie pochadzace z limitowanki wiosennej 2010. Ja sobie pomyslalam, ze pewnie jak inne cienie beda sie pokazywac na ebayu... a ze w planach mialam inne zalupy to kokietke ominelam. I to byl blad. Rok poszukiwan... bo owszem czasami sie pokazywala na ebayu ale ceny miala tak kosmiczne, ze nawet mi odchodzila ochota na zakup :] ... a z w koncu dzieki milej wizazance (jeszcze raz dziekuje :*) ... ktora mi podrzucila link do aukcji... mam w koncu moje cudo :))

Przede wszystkim ta paletka jest mniej blyszczaca jak pozostale tej firmy... kolory sa bardziej delikatne i jak dla mnie nadaje sie perfekcyjnie na dzienne makijaze. Cienie sa dobrze napigmentowane... trwale i latwo sie je cieniuje. Pomijajc, ze akurat pateki tej firmy naleza do moich ulubiencow... jak dla mnie sa po prostu najlepsze :)

Teraz wiem co mialo wiele osob na mysli mowiac o wedrujacych drobinkach srodkowego cienia ;) ... faktycznie maja tendencje do migrowania tam gdzie nie powinny... bo tego akurat nie widac na zdjeciach ale srodkowy cien posiada brokatowe drobinki... niewiele ale to wystarczy :] ... i zdaza sie, ze taka uparta drobinka zawedruje gdzies na policzek i trzyma sie tam zawziecie ;)

Bardzo mi sie podoba zestawienie kolorow... szarosci, cielaczki i lekka sliwka... jak dla mnie rewelacja.




a pozatym:

18 komentarzy:

  1. Naprawdę piękna :) I ten koronkowy design! :love:

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje makijaże.
    Nawet jak są mocne nie wyglądają na tobie nienaturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zakochana - nie tylko w tej paletce, ale też w Twoich makijażach! podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolory! Ale żal byłoby mi używać ze względu na urzekający wzór :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta paletka jest dla Ciebie stworzona, przebosko wygladasz !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje dziewczyny :)) ... musze przyznac, ze jestem niesamowicie zadowolona z tego, ze w koncu ja posiadam... kolorki ma boskie...

    Viollet,
    niestety koronke juz troche popsulam ;)

    Urbi :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż. Szkoda, że narazie nie mogę sobie pozwolić na takie cudo. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna paletka! Tak samo makijaż :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż :)
    Czy pokusiłabyś się może kiedyś na pokazanie makijażu krok po kroku :) ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne te kolorki i ta koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Forever,
    ma makijaz czy na cienie... w sumie mozna poszukac tach kolorow wsrod tanszych cieni i na pewno tez dalo by sie cudo wyczarowac :)

    Norbit,
    :)

    Iwetto,
    dziejuje :)

    Dezemka,
    dziekuje... co do stepa to raczej nie mam na to czasu ani cierpliwosci bo przewaznie maluje sie "chwile" przed wyjsciem... wiec maz by mnie zabil jakbym jeszcze co chwila probowala robic zdjecia... jak juz pisalam... zdjecia robie lustrzanka... sama sobie na slepo :] ... zrobienia stepa ta metoda jest niemozliwe. Chyba, ze w koncu dojde do tego jak nagrac porzadny film bo taki wtedy mozna pociac... ale skad na to czas...

    Moodlishka,
    dziekuje :) ... koronka cudna ale juz malo z niej zostalo ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają wspaniale. Te delikatnie kwiaty wytłoczone na cieniach są urocze. No i kolory takie moje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ag Pe,
    kolory sa cudne... i pewniedlatego ta paletka jest tak trudno dostepna... bo jeszcze nie trafilam na osobe, ktorej by sie nie podobala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo bardzo cudna paletka, super wykonana a kolory po prostu moje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna jest ta paletka!!!!
    A do błękitnych oczu to już całkiem!
    Już o cieniowaniu idealnym nie wspomnę, coby się nie powtarzać.
    Szkoda, że do moich oczu te kolory wcale nie pasują:(

    OdpowiedzUsuń
  17. E.,
    merci :) ... ja w ogole teraz nie wiem... jak moglam wpasc na to, zeby ja zostawic w sklepie ;)) ... zaoszczedzilo by mi to roku szukania i zgrzytania zebami ;P ...

    OdpowiedzUsuń