Seiten

środa, 26 stycznia 2011

inspiracje - blending (Pixiwoo)

Pare razy czytalam w komentarzach, ze podoba wam sie jak lacze cienie. Musze przyznac... cieszy mnie to szalenie, ze sie podoba... bo ogolnie to ciagle cwicze i probuje poprawic moje blendowanie. I dla tych wszystkich, ktorym sie wydaje, ze nie sa w stanie tak pomalowac oka... naprawde nic bardziej mylnego. Ja swoja przygode z porzadnym malowaniem oka zaczelam pare miesiecy temu... i na poczatku wychodzilo mi to roznie... a i teraz bywa, ze efekt mi sie nie podoba i musze sie niezle namachac zebym potem mogla wam pokazac co stworzylam ;)

Bardzo pomogl mi filmik Sam z kanalu Pixiwoo... gdzie prosto i zrozumiale pokazuje jak mozna pomalowac oko... na dwa sposoby :)



i nic... tylko lapac za pedzelki i cwiczyc... kolory mozna sobie dobrac jak sie chce... i za ktoryms razem na pewno wyjdzie swietny makijaz :)

15 komentarzy:

  1. uwielbiam ten filmik :) pokazuje jak łatwo i porzadnie mozna stworzyć piękny makijaż. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swirrusko,
    ja bez tego filmiku pewnie dalej bym nie potrafila nic porzadnego stworzyc :)) ... choc jest wiele fajnych fimikow o makijazu to ten jakos do mnie najbardziej przemowil ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za linka :)
    Niby subskrybuję ten kanał, a jakoś akurat ten film mi umknął :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cammie,
    bo on juz troche starszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przydatny filmik :)
    Desti a jak sie sprawuje z Biodermy ten drugi plyn?

    OdpowiedzUsuń
  6. Agawcia,
    tego jeszcze nie wiem :) ... na razie czeka az skoncze sensibio :D ... a ten jak pisalam, po przelaniu do butelki z pompka zyskal na wydajnosci i nie znika w zastraszajacym tempie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. dokladnie inaczej sie go dozuje,ja nie przelewalam bo nie wiem czemu ihihih ale jakos nauczylam sie tak dozowac ze jest gut i robie to na duzy platek kosmetyczny i bardziej wydajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja przelalam bo mnie denerwowalo, ze tak znika ;)) ... a platki tez mam takie duze... sa najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny filmik :)
    w ogóle fajny blog, podglądam Cię od jakiegoś czasu i jestem pd wrażeniem tych wszystkich piękności, które tu pokazujesz :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł, żeby dodać filmik:)
    Ja tez podziwiam Twoje blendowanie i jego fantastyczne zawsze efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Pixiwoo♥
    Też się dużo dzięki nim nauczyłam:)
    Jeszcze Lisa Eldridge jest świetna
    http://www.youtube.com/user/lisaeldridgedotcom
    (i ma świetnej jakości filmiki:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pannajoanna,
    dziekuje i ciesze sie, ze blog sie podoba :))

    E.,
    w sumie to nic trudnego ;)

    Anonyme,
    Pixiwoo sa super :) ... i przynajmniej bez problemu je rozumie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. również podziwiam Pixiwoo, uwielbiam kanał tych dziewczyn na YT:)

    fajnie że o nich napisałas:)

    OdpowiedzUsuń
  15. w necie jest tyle ciekawych filmikow, ktore moga nam pomoc... wiec wydaje mi sie, ze warto to pokazac :))...

    OdpowiedzUsuń