Seiten

niedziela, 23 stycznia 2011

i tak nadszedl dlugo wyczekiwany moment...


Z lekkim opoznieniem z przyczyn technicznych :) ... losowanie sie w koncu odbylo i tak mamy cztery zwyciezczynie "Noworocznego sroczego rozdania" !!

Zestaw 1 "Black & White" ... idzie do Cammie



Zestaw 2 "Glamourama" ... idzie do AgPe



Zestaw 3 - Artdeco - ... idzie do Kokosowa - Panna



zestaw 4 - Essence - ... idzie do Kamila



Serdecznie gratuluje !!

Zwyciezczynie poprosze o przeslanie mi emaila z adresem (moj email podany jest u gory w zakladce kontakt) ... zebym wiedziala gdzie wyslac paczuszki. Czas na przeslanie mi danych uplynie z dniem 30.01. 2011 ... jezeli do tego dnia nie bede miala adresu, odbedzie sie ponowne losowanie.

Dziekuje wszystkim za udzial... i do nastepnego rozdania ;)

17 komentarzy:

  1. Eh...;)
    Gratulacje wspaniałych nagród dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecieram oczy ze zdumienia! Ależ się cieszę! :DDD Lecę pisać maila!

    Gratuluję pozostałym zwyciężczyniom! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. BU :(

    Gratuluje dziewczyny :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałam już maila. Cieszę się ogromnie. Gratuluję pozostałym zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam blisko :) może następnym razem :)

    http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak cudownie! :D Gratuluję pozostałym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje :D jejku, a byłam tak blisko.

    OdpowiedzUsuń
  9. nio i mi sie nieudal ihih jak zwykle ;) Dziewczyn gratulacje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mój mail z adresem doszedł?

    OdpowiedzUsuń