Seiten

niedziela, 30 stycznia 2011

La Roche - Posay Effaclar A.I.

Zachecona pozytywnymi opiniami w necie kupilam jakis czas temu Effaclar A.I. ... jest to skoncentrowana emulsja na wszelkie niespodzianki wyskakujace na twarzy... do stosowania punktowo.

Kupowalam w aptece wiec zaplacilam cos kolo 11 € ale na pewno w necie mozna kupic taniej. Opakowanie zawiera 15 ml. Sama aplikacja jest wygodna, tubka jest zakonczona dziobkiem, ktory pozwala na latwe dozowanie. Nakladac wg potrzeb w ciagu dnia (i na noc) az do znikniecia paskud.

Wrazenia: bardzo pozytywne :) ... w zwiazku z tym, ze lykam aktualnie antybiotyki... to niestety uwidocznilo sie to tez w stanie cery a raczej w jej pogorszeniu... i musze przyznac, ze Effaclar bardzo ladnie sobie z tym radzi. Nie przesusza skory wokol jak to niektore srodki potrafia ale za to dosc szybko likwiduje wypryski wszelkiego rodzaju :] ... ostatnio przetestowalam tez na pory na nosie... posmarowalam cieniutko na noc i efekt rano byl rewelacyjny... pory sie pochowaly a nos byl gladki jak malo kiedy ;) ... i jak tak dalej pozostanie to nie musze juz nic innego szukac... znalazlam moj ideal :)

17 komentarzy:

  1. popieram, też go bardzo lubię, ostatnio wyskoczyło mi parę paskud, zapchał mnie BB Skin79 i ten kremik sobie z nimi poradził w miarę szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Norbit,
    mnie kremy Skin79 tez zapychaja :]

    OdpowiedzUsuń
  3. nio tez lubie ten kremik choc mi troszke wysusza wypryski,ale tez jestem pozytywnie zaskoczona nim,mam juz go kolo miesiaca i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Agawcia,
    wypryski chyba powinien wysuszyc... ale skory wokol nie ;)) ...

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie jakoś nie zachwycił :( Za to mój mąż bardzo go lubi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będe polować na niego w takim razie ;) Wypryski rzadko miewam, ale mam problem z rozszerzonymi porami ;) Zobaczymy czy mi też pomoże.

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cammie,
    wiadomo, ze nie wszystkim bedzie sluzyl... jakby nie bylo ciesze sie, ze mi pasuje ;))

    Iwetto,
    sprobuj... moze pomoze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna pozytywna recenzja o tym produkcie. szkoda, że jest tak drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Morena,
    to fakt... dla mnie 10 euro to w sumie drobiazg... ale ponad 30 zl juz inaczej wyglada... tym bardziej za 15 ml pojemnosci...

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mnie nie dziala moze az tak spektakularnie, ale musze przyznac, ze rowniez zrobil na mnie b. dobre wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urbi,
    moje problemy z porami tez nie sa za duze... ale ogolnie zadowolona jestem z tego jak dziala... bo jak na razie najlepiej z tych co wpadly mi w rece :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj cos dla mnie na moj odwieczny problem duzych porow. Poszukam u siebie i przetestuje. Dzieki za recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Modlishka,
    wieczorem dobry peeling... najlepiej enzymatyczny i potem na noc lekka warstwe effaclaru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i bylam dzisiaj u mnie w bootsie i nie bylo , a tak sie napalilam na ten krem. No nic musze poczekac na dostawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moodlishka,
    tak mi sie jeszcze pozniej przypomnialo, ze najlepiej jest nie jak sie zrobi kropke i zostawi... tylko zrobic ta kropke i wmasowac w miejsce z wypryskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maus tak zrobie:) jak tylko dostane go w swoje lapki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam LRP effaclar , szczególnie Duo mi b.pomógł doprowadzić moją cerę do w miarę normalnego stanu:)

    OdpowiedzUsuń