Seiten

środa, 19 stycznia 2011

IsaDora Inliner Kajal

Na zyczenie... moja biala kredka na linie wodna. Jest to liner firmy IsaDora w kolorze Satin White 50. Polecila mi ja jedna z wizazanek... bo juz dosc dlugo szukalam porzadnej bialej kredki i wszystkie do tej pory testowane albo byly twarde albo kolor znikal z predkoscia swiatla. Nie mam pojecia ile kosztowala ale chyba jakos kolo 10 € ... w sumie juz ja od jakiegos czasu uzywam i cena mi calkowicie wyleciala z glowy.

Jezeli chodzi o sama kredke to bardzo ja lubie i faktycznie byl to dobry zakup. Kredka nie nalezy do najbardziej miekkich ale oka sie nia nie wydziabie, ladnie i prosto da sie namalowac kreske. I trzeba jej przyznac, ze jest trwala... za co pokochalam miloscia dozgonna. Nie znika, nie zbiera sie w jedynm miejscu... po prostu jest tam gdzie powinna byc. Pewnie po wielu , wielu godzinach traci na intensywnosci ale ciagle ja widac. Choc z drugiej strony zachwycona ta kredka kupilam czarna z tej samej serii... i hmmm... niestety nie jest juz taka dobra.


Do ogromnie popularnego cielaka, porownalam z IsaDora w poscie... gdzie opisywalam Stile... o tutaj :) ... Stila jest bardziej kremowa... ale w sumie obie kredki bardzo lubie, kazda jest inna jezeli chodzi o efekt... i uzywam na zmiane w zaleznosci od potrzeb.

8 komentarzy:

  1. o dobrze, ze napisałaś o niej bo właśnie mam wielką ochotę na białe kredeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swirrusko,
    ta polecam i na pewno bedzie slicznie u Ciebie wygladac...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie białe kredki to nie to... Nie mam do nich '' zaufania ''.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anka,
    to zalezy co komu pasuje :)) ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz, że czarna już nie taka fenomenalna... Pod jakim względem? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Anka,
    u mnie sie rozmazuje... nie ma takiej trwalosci. I co mnie denerwuje znika miejscami dosc szybko, co daje dosc nieladny efekt :] ...

    OdpowiedzUsuń
  7. A masz swój ideał wśród czarnych kredek? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie do konca... najczesciej uzywam Lancome Le Crayon Kohl 01 Noir albo kredki Artdeco... ale do idealu wszystkim brakuje... bede musiala kupic z Zoeva i wtedy sie zobaczy :)...

    OdpowiedzUsuń