Seiten

sobota, 29 stycznia 2011

MAKEUP Factory - lakier Neptune Green

Jakis czas temu pokazalam zapowiedz wiosenno - letniej kolekcji MAKEUP Factory.

Poniewaz juz jest w sprzedazy to udalam sie w celu przyjrzenia sie lakierowi, ktory mi sie spodobal... i jak widac wrocilam z nim do domu. Chodzilo mi o Nr.530 Neptune Green. Musze przyznac lakier mi sie bardzo podoba... on jest taki szaro - zielony... i o takim sobie myslalam juz od jakiegos czasu. Ale wszystkie, ktore do tej pory widzialam byly troche za zielone i za jasny odcien. Ten jest idealny :)

Ma fajny dosc waski pedzelek... po probnych testach jestem zadowolona... ladnie pokryl... co do schniecia to trudno mi powiedziec... jedna warstwa schnie dosc szybko ;)

tak wyglada w swietle dziennym :)

11 komentarzy:

  1. sliczny!!:)
    za mna chodza dwa Opi;) chyba trzeba uledz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dimiti,
    mi sie czesto opiki podobaja ale regularna cena mnie zniecheca... bo nie bede przeplacac ponad 10 ojro :] ... a ktore Ci sie tak podobaja ???

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolorek :)

    http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor, taka stonowana miętka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Atina,
    mi tez :)

    Kamilkamilka,
    :))

    Pannajoanna,
    wlasnie sie zastanawialam jaki to wlasciwie jest kolor ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, oryginalny kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paramore,
    to wlasnie mnie glownie pociagnelo w kierunku tego lakieru... ze kolor ma dosc rzadko spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor typowo wiosenny. Bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  9. Urbi,
    :))

    Kobiecewariacje,
    tak tez sobie pomyslalam, ze na wiosne bedzie pasowal :)

    OdpowiedzUsuń