Seiten

niedziela, 2 stycznia 2011

podswietlane lusterko kosmetyczne

Jakis czas temu meczylam sie okrutnie przy malowaniu i doskwieral mi brak porzadnego lusterka do makijazu. I tak sobie wymyslilam przy przeprowadzce, ze w koncu sobie kupie takie jak chcialam.

No i kupilam ;P ... padlo na firme Beurer, kupilam online na Amazon.de
Chcialam lusterko podswietlane... bo wiadomo swiatlo czasami smetne... wiec myslalam, ze takie z lampka bedzie super (swiatlo z LED). Wszyszko fajnie ale jak w wiekszosci tego typu lusterek swiatlo jest po prostu za slabe. I jest to taki dodatkowy bajer... fajnie wyglda ale niewiele daje. Szkoda bo jednak te lusterka do tanich nie naleza (ca. 50 €) ... i za ta cene spodziewalam sie lepszego oswietlenia. No coz... marudzic nie bede, ogolnie i tak jestem bardzo zadowolona. Lusterko cieszy srocze oko (srednica 17 cm), ladnie wykonane... z drugiej strony lustro powiekszajace (pieciokrotnie). I pewnie jakbym miala jakies kupic nawet z ta swiadomoscia, ze swiecienie ma mocno srednie... to i tak bym kupila... po prostu mi sie podoba... nie wszystko musi miec racjonalne wytlumacznie ;)

8 komentarzy:

  1. tez o takim myslalam....a gdzie jest swiatelko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Viki,
    ta jasna obwodka na lusterku... ten taki matowy bialy pasek... to lusterko ma swiatlo LED a te niestety choc jasne to nie wystarczy do naprawde porzadnego oswietlenia lusterka. Wiec lepiej jak mozna takie ogladnac na zywo przed zakupem i zobaczyc jak swieci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nio wlasnie Sroczko ja slyszalam juz wiele nie zbyt dobrych opini na temat tego lusterka i miedzy innymi z tego powodu nie zdecydowalam sie na zakup,a moze zaroweczke tam zmien,choc przy ledzie to nie wiem czy to sie da

    OdpowiedzUsuń
  4. Agawcia,
    nie da sie :) ... LED sie nie przepalaja wiec nie ma potrzeby wymiany i chyba bez wzgledu na to jakie by tam siwatelka nie byly to tak do konca to nie bedzie funkcjonowac... ale i tak je lubie... stoi teraz przy oknie... mam w ciagu dnia dobre swiatlo a jak nie to odpalam gorne i jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie lusterko mam chyba od 6ciu miesięcy, ani razy go nie używałam. Przyzwyczaiłam się do standardowego lusterka, m.in dlatego,że podświetlane ma krótki kabel a ja nie lubię się bawić w jakieś przedłużacze itp.
    Stoi w łazience i używa go mama :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ishi,
    moje ma chyba z trzy metry kabla :))) ...

    OdpowiedzUsuń
  7. O,to moje tyle nie ma, może max 1,5 m ? Tak czy siak musiałabym chyba meble przestawiać,żeby mogło stać w jakimś normalnym miejscu...ale nie żałuje, radze sobie bez niego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ishi,
    ja tego siwatla i tak rzadko uzywam... ale sam lusterko bardzo lubie... zabieram ze soba do innego pokoju gdzie mam lepsze swiatlo i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń