Seiten

niedziela, 2 stycznia 2011

Bobbi Brown Pretty Powerful Spring 2011

Dwie paletki wypuszczone na rocznice kampanii "Pretty Powerful", ktora wystartowala rok temu w stanach. Paletki inspirowane ulubionym stylem Bobbi Brown - ma wygladac "swiezo i zdrowo" :] Kazda paletka zawiera po 4 neutralne cienie, roz i trzy blyszczyki w rozowych odcieniach. Dostepne od stycznia 2011... cena ca. 60 € ... i to jest to co mnie najczesciej w kosmetykach BB zniecheca. Ceny ma przewaznie kosmiczne, pewnie paletka nie jest mala ale tez nie do konca jestem przekonana do takich zbiorowych paletek. Choc nie powiem Pretty Palette nawet mi sie kolorystycznie podoba :)

Pretty Palette LE
  • Ivory Eye Shadow
  • NEU Pink Flannel Eye Shadow
  • NEU Pink Chiffon Shimmer Wash Eye Shadow
  • NEU Chocolate Caviar Eye Shadow
  • NEU Pretty Pink Blush
  • Sandwash Pink Lip Color
  • NEU Bubble Bath Lip Gloss
  • Soiree Pink Glitter Lip Gloss


Powerful Palette LE
  • Navajo Eye Shadow
  • NEU Burnished Rose Eye Shadow
  • Rose Gold Shimmer Wash Eye Shadow
  • NEU Chocolate Caviar Eye Shadow
  • Plum Blush
  • NEU Powerful Pink Lip Color
  • NEU Pink Pudding Shimmer Lip Gloss
  • Pink Bouquet Glitter Lip Gloss

10 komentarzy:

  1. faktycznie wygląda kusząco, ale cena kosmiczna... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. no paletka ladna:) ale cena juz nie...chociaz bardzo lubie Shimmer Brick Bobbi Brown (mam 3 i planuje zakup jeszcze 2;)) to nie wiem czy skusilabym sie na cala paletke bo tez nie jestem fanka paletek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie jak tak pomyslec to nie jest duzo drozsza od paletki Diora albo Chanel... ale jakos na BB szkoda mi tyle wydac :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nio pierwszy nawet fajna ale cena hmmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się ładnie, ale nie aż tak ładnie, żebym wydała na nie tyle kasy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Agawcia,
    cene ma pasudna a jak sie na ebayu pojawiaja to jeszcze wiecej kosztuja :]

    Cammie,
    dokladnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka razy przyglądałam się z bliska kolorówce BB ale nigdy mnie do siebie nie przekonała .. pomijając oczywiście ceny nieco z kosmosu :) to jakoś nic w niej takiego powalającego nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aliss,
    mi co jakis czas cos w oko wpadnie ale fakt, przekonac do konca tez mnie nie potrafi :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam aż te paletki pojawią sie w krakowie:)kolory super ja nie lubie tylko tak bliskiego towarzystwa różu i błyszczyków bo mi sie wydaje że zawsze sie to zapapra:)ale ja cieniami z bb jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mialam/mam jeden pojedynczy cien... tak na sprobowanie... i w sumie ciagle lezy bo nie do konca mi pasuje :) ... ale wiem ,ze wiele osob chwali sobie jej produkty. Jak na razie pokochalam tylko zelowe eyelinery :)

    OdpowiedzUsuń