Seiten

czwartek, 6 stycznia 2011

NYXowo zimowo

Poniewaz mam pare dni urlopu... odsapnelam... to zrobilam wcozraj kolejny makijaz... zeby pokazac, ze w NYXowej paletce Winter in Moscow... nie tylko szarosci mozna znalezc. Zdjecia paletki, pare slow o niej i swatche znajdziecie tutaj. Jak widac paletka za niecale 11 euro tez mozna cos fajnego zmalowac... nie musi to byc zawsze wysoka polka :) ... nawet jak tam mam swoich ulubiencow ;P

Uzylam jak zwykle bazy UDPP... a z paletki wybralam cienie: z prawej strony 4 i 7 cien... czyli zielen (blink blink) i czarny (mat); z lewej strony 1 i 6 cien... czyli bialy (mat) i szary (mat); ... kreseczka eyelinerem zelowym MAC, biala kreska na lini wodnej linerem Isadora... i tusz YSL Singulier... roz MAC True Romantic... blyszczyk Dior Lip polish 002 :)




ps. niestety tego typu kolory sa dosc chetnie zjadane przez aparat... a co monitor to i tak beda rozbieznosci... na powiekszeniu zdjecia widac troche lepiej... ale ogolnie nic wiecej na to nie poradze ehhh... w naturze ta zlotawa zielen bylo lepiej widac...

15 komentarzy:

  1. Pieknie :love: Slicznie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak w ogole to popelnilam notke o Twoim rozdaniu :) Przepraszam, ze tak dlugo to trwalo :bacik:

    OdpowiedzUsuń
  3. Urbi,
    dziekuje :)) ... prawde mowiac zielone rzadko gosci na moim oku... moze czas to zmienic ;P ...

    notke widzialam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo ładny, ale niestety nie moje kolorki. Wyglądam w nich sino. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż tylko albo mój monitor + twój aparat tak zjadają kolory albo ja jestem jakaś ślepa bo zielonego nie widzę ni chu chu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzęsy jak firanki, zazdroszczę okropnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze slicznie i perfekcyjnie....masz talent Destii....mi oko tak ladnie jeszcze nigdy nie wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w tych kolorach, ale... ja też zielonego nie widzę tu... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ci umiejętności, pięknie :) W porównaniu z tobą, jestem rzemieślnikiem przy artyście ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny dziekuje... i dlatego tez dopisalam, ze na zdjeciach ten zielony znika... w naturze jest go wiecej ;))

    Viki,
    pokaz w koncu pomalowane oczko :)) ... moze byc na blogu...

    Cammie,
    udalo mi sie opanowac jeden z wielu sposobow pomalowania oka... choc tez nie zawsze mi wychodzi ;] ... czasami chcialabym cos innego... jakos inaczej pomalowac ale jakos ciagle wyglada to tak samo...

    OdpowiedzUsuń
  11. Tutaj ta złota zieleń wygląda bardziej jak brąz. Może tylko ja odnoszę takie wrażenie, ale tak to b.ładny make up.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lady,
    dlatego na wszelki wypadek podalam linka do swatcha tej platki... bo jak opublikowalam bloga to zobaczylam ,ze kolor nie wyglada juz nawet tak jak na zdjeciach na kompie...

    OdpowiedzUsuń