Seiten

środa, 19 stycznia 2011

nowe nabytki lakierowe - Essence

Oto efekt mojego ostatniego przemkniecia przez drogerie :]
Glownie chodzilo mi o ten z kolekcji Black&White ale przy okazji na potestowanie wpadly mi w rece dwa malenstwa... malenstwa maja w sumie o polowe mniej lakieru :] ... duze opakowanie 10 ml... male 5 ml. Co w sumie z jednej strony nie jest zle... aczkolwiek cenowo wyjdzie wiecej jak jedna duza butelka... ale to sprawy groszowe...

Wlasciwie nie jest to lakier a Top Coat... jak juz napisalam z aktualniej (ciagle) kolekcji Black&White. Nazywa sie uroczo "Make me holo 01" ... i w zamierzeniu producenta mial dawac holograficzny efekt. Hmmm... z tego co widzialam u jednej z dziewczyn na youtube o tym holo efekcie mozna zapomniec... ale na tyle mnie zainteresowal, ze nabylam droga kupna i bede sie bawic ;)

Top sam w sobie jest bezbarwny... ale ma niebieska poswiate bo trudno to nazwac drobinkami.

Pozatym te dwa malenstwa co mi w rece wpadly... zauroczyly mnie kolorem... bardzo mnie ciekawie jak beda wyglada na paznokciach... z tego co sie doczytalam ma blyskawicznie wysychac... tiaaa... zobaczymy :P

liliowy to "No more drama 27"
czekolada to "Walk of Fame 34"

20 komentarzy:

  1. kurcze ja sie musze wreszcie wybrac do drogeri bo Ty ciagle tutaj cosik pokazujesz,a tak na marginesie to kredeczki Zoevki suuuper,mam ta kredke z nowej kolekcji Maca i nie jest taka mieciutka jak te Zoevki

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladowy bardzo ładny...
    Musze sobie kupić jakiś lakier w podobnym kolorze tylko odrobinkę jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie się fiolecik podoba, ale wchodzi w grę dopiero w wakacje (praca:(

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor fioletowy bomba:)-kupie sobie taki sam:)


    zapraszam na mojego bloga reni-ferek.blogspot.com
    GIFT OF WEDNESDAY:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa efektu tego topa ... smaruj i zdawaj relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja te male lakiery essence bardzo lubie:) Ciekawe kolory, super cena, dobra jakosc.
    I potencjalnie do calkowitego zuzycia, (ze wzgledu na ta pojemnosc) wiec nie mam wyrzutow kupujac co rusz nowe :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią zobaczę to "holo" na paznokacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokciach ... literówka :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście bardzo lubie te maleństwa Essence, wygodny pędzelek, ładne kolorki i mala pojemność, więc mam szanse go zużyć.
    Wstaw prosze zdjęcia jak lakiery prezentują się na pazurkach.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiek,
    mi on od razu wpadl w oko :)

    Agawcia,
    ja nie wiem, ze jeszcze nie bylas hihi ;)) ... a jak z trwaloscia tych normalnych kredek Zoeva...

    Dzagson,
    w sumie nie tak latwo znalezc fajny odcien czekolady...

    Norbit,
    ja tez moge tylko wtedy jak mam conajmniej dwa dni wolnego... bo inaczej to sie nie oplaca...

    Reni-ferek,
    polecam... sliczny jest...

    Urbi,Cammie,
    moze jutro posmaruje :)

    Moodlishka,
    to samo pomyslalam... male to bardziej praktyczne ;)

    Antiii,
    :)

    Agnieszka,
    no wlasnie pedzelek maja fajny... takie delikatny, wiec moze mi sie uda nim nie usmarowac ;) ... zdjecia beda :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie caly dzien na moim oku,napisze Ci jeszcze wieczorkiem to dzisiaj sie obcykam to baczniej :)Makijaz robilam jakies 3 godzinki temu takze do tej pory prima.Nio ja nie wiem czemu jeszcze nie bylam ihihih poczatkiem tygodnia ruszammmm pelna para bo juz mi sie pare rzeczy drogeryjnych pokonczylo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja musze kupic czarna ale ta graphic... ciekawa jestem jak sie sprawdzi na lini wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ponoc czarna dobra jest z Avona widzialam u siostrzyczek kiedys na kanale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tez juz o niej slyszalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzialam dzisiaj efekt tego Top Coata normalnie suuper,mozna fajne efekty zrobic na kolorowych lakierach uuu,musze go miec dla klientek,nie wiem tylko czy uda mi sie jeszcze zakupic ihhiih Desti kredeczka przetrwala caly dzien i nawet byly lzy(wzruszenia)i tez przetrwala

    OdpowiedzUsuń
  16. Agawcia,
    jak u Ciebie jest to popatrz w Ihr Platz... u mnie tam mozna ciagle rzeczy z tej kolekcji kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma u mnie tego ale poszukam gdzie indziej moze sie uda w co watpie ale nie trace nadziei :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. w sumie resztki tej kolekcji mozna jeszcze w wielu drogeriach spotkac :))

    OdpowiedzUsuń