Seiten

sobota, 22 stycznia 2011

Hanskin Collagen Lifting BB Cream

Potestowalam kremik, ktory przyszedl juz pare dni temu... chcialam poczekac az jakis inny skoncze ale ciekawosc zwyciezyla. Tym razem jest to BB krem z firmy Hanskin.

Collagen Lifting BB Cream... to kremik z dzialaniem anti-aging... wypelniajaco - wygladzajacym ;) ... wspomaga regeneracje skory ... a to tego standardowe dzialanie kremu, czyli rozjasnianie i ochrona SPF 35 PA++. Przeznaczony dla wszystkich typow skory z przebarwieniami i wypryskami. Ma kryc i nie zapychac... to tyle z zapewnien producenta. Tubka zawiera 30 ml i kosztowala okolo 12 € .

Moje wrazenia: krem po pierwszym uzyciu wskoczyl na trzecie miejsce mojego rankingu BB kremow... i na razie konkuruje z Lioele... jak to sie skonczy zobaczymy. Zadowolona jestem bardzo. Kremik jest lekki i troche bardziej plynny wiec pewnie ten bez problemu moglabym nalozyc pedzlem. Mimo lekkosci bardzo dobrze kryje... swietnie sie rozprowadza i dobrze dopasowuje sie do koloru skory. Daje ladne naturalne wykonczenie i cudnie gladka buzie. Zaskoczyl mnie takze trwaloscia... dorownuje spokojnie Misshy PC. I jak dla mnie jego dodatkowym plusem jest to, ze zawiera collagen... czyli oprocz tych wszystkich wlasciwosci bb kremow nadaje sie do cery 30+ ... wydaje mi sie, ze bedzie dobrym kremem na lato, glownie przez ta lekkosc :)

Futro tez bylo zainteresowane ;)

18 komentarzy:

  1. pewnie, kuś mnie dalej ]:> diablico Ty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeszkoda,
    staram sie jak moge ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny beżowy odcień. Mówisz, że dobrze kryje i jest lekki? Hmmm.... ^^
    Skin79 jest leciutki, ale krycie ma słabe jak na moje wymagania. Czy ten Hanskin mogą używać młode osoby?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, zapomniałam - jak sprawuje się na suchych skórkach? Skin79 był pierwszym kosmetykiem, który ich nie podkreślał. S
    łyszałam, że popularna Missha Perfect Cover i Elemong je uwydatniają więc byłam zmuszona skreślić te kremy z listy Must Have.

    OdpowiedzUsuń
  5. Little,
    Skin79 u mnie praktycznie nie kryl... wiec sobie darowalam... ten kryje bardzo fajnie :) ... wrzuce potem swatcha gupowego wszystkich moich bb kremow... wydaje mi sie, ze spokonie moga uzywac i mlodsze osoby... krzywdy to nikomu nie zrobi...

    co do suchych skorek to nie wiem... bo od jakiegos czasu takowych nie mam :D ... od czasu kiedy stosuje azjatyckie kosmetyki stan mojej skory tak sie poprawil, ze sama nie moge sie nadziwic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooo to cos dla mnie jak lekkie to dla mnie jupi,u kogo kupilas to cudenko Sroczko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agawcia,
    kupilam u ellesile :) ... ona czasami ma takie rzadko spotykane kremy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wzykle kusisz ... a przez pewien watek na wizazu ostatnio mam smaka na kolagen ... wiec ladnie sie wstrzelilas z ta recenzja :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Urbi,
    wiem :D ... pomijajac ze moj krem pod oczy i krem do twarzy z BRTC tez maja w skladzie kolagen... z tego pod oczy jestem bardzo zadowolona, ciekawa jestem jak bedzie z tym do twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Maus,dzieki Twojej recenzji siegnelam po niego zaraz po testach Misshy PC,lepiej pasuje mi kolorystycznie niz Missha PC 21 i o dziwo duzo lepiej kryje zostawiajac przy tym bardzo naturalne wykonczenie,ktorego brakowalo mi troche w przypadku MPC.
    Dziekuje:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hexx,
    mi sie w ogole wydaje, ze mishha 23 lepiej by Ci pasowala. Ja nastepna Misshe tez kupie 23. A swoja droga MPC jest typowo kryjaca plus te inne cuda na kiju co obiecuje. Ja ja bardzo lubie, bo mam takie dni, tygodnie ze jej potrzebuje ale tez na zmiane z innymi kremami, ktore maja troche wiecej pielegnacji w sobie. Jakby nie bylo lata leca i skora sie robi coraz bardziej wredna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mozliwe,ale nie mialam okazji aby porownac te dwa kolory ze soba chociaz po tym co piszesz nabieram ochoty by dac MPC jeszcze jedna szanse;)Druga sprawa jest to,ze dobrze miec pod reka roznego rodzaju kremy bo wiadomo,ze w trakcie miesiaca te potrzeby zmieniaja sie;)a u mnie dochodza dodatkowe problemy dermatologiczne i...czasami to mi sie nie chce z domu wychodzic...
    Czasu nie da sie zatrzymac w miejscu,przydalby sie eliksir wiecznej mlodosci:)))
    Buzka:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hexx,
    w polsce jest dostepna jedna z koreanskich firm, wiem ze w jedne z aptek w wawie ale maja tez sklep internetowy. Ja mam z tej firmy bb krem ale jeszcze go nie otworzylam. To jest bardzo ciekawa firma i bardziej ukierunkowana medycznie na rozne probemy skorne przy zastosowaniu nowych technologii. Ja bardzo zaluje, ze nie mam do niej dostepu ale moze popatrz co oni maja w ofercie.
    Chodzi mi o Cell Fusion C... ich bb krem jest zalecany po zabiegach laserowych :)

    http://www.sklep.bio-med.pl/p/pl/1622/derma+blemish+balm+2++spf21.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za link:) czesto tam zagladam ale nigdy nie mialam okazji zainteresowac sie Cell Fusion C i widze,ze ten krem jest oczekiwany na dostawe wiec bede zerkac co jakis czas:)
    Jak zakupie to dam znac i sie podziele :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hexx,
    ewentulanie moge otworzyc i pouzywac :) moze i inne ich kosmetyki beda dla Ciebie interesujace...

    ostatnio zauwazylam, ze nawet wysylaja do mnie ale zycza sobie ca. 18 euro za wysylke :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena za przesylke zbojecka:(
    Jezeli bedziesz mogla to z checia poczytam:)
    Narazie poki co uzywam Hanskin Collagen Lifting i zbiera ode mnie naprawde dobre noty,ciekawe jak bedzie dalej:)
    Jak nigdy nie mialam specjalnie problemow z cera to teraz niestety mecza mnie posterydowe kuracje ;/ i niestety dobre krycie w cenie:D
    Mam nadzieje,ze to sie unormuje bo inaczej zle bedzie....

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglaszam go moim oficjalnym ulubiencem:) i teraz musze miec pelnowymiarowe opakowanie:DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. super :) oby Ci dalej tak dobrze sluzyl :)

    OdpowiedzUsuń