Seiten

sobota, 15 stycznia 2011

Pandorkowe nowosci :)

Moja druga polowa widzac amok w mych slepach podczas latania po pandorowym sklepie... postanowila mi zrobic prezent... nie wiem, moze mu sie ten amok podobal ;)

i wybralam sobie dwa nowe koraliki :D


i jeden maly do rozdzielania...

a tak aktualnie to sie prezentuje :)


teraz czekam na kolejne koraliki z niebieska emalia...
mogliby cos nowego wypuscic ;)

oczywiscie wszystko wybrane w internetowym sklepie... gdzie nie dosc, ze taniej to jeszcze dostalam 10 euro rabatu (wychodzi na to, ze kupujac zbieram punkty) ...

8 komentarzy:

  1. Wszystkie ładne, a aniołek jest przecudny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pandora w ogóle mnie nie rusza na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ładnie się prezentuje, nawet bardzo ładnie:) Fajnie to wymyśliłaś z tym aniołkiem pośrodku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nio superrr ,aniolek jest the best bo ja lubie aniolki a moj Aniolek nie chce sie jakos przekonac do Pandorki hihihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszka,Swirruska,
    :))

    Siulka,
    w koncu nie kazdego musi ruszac ;)

    Norbit,
    tak mi jakos tam pasowal :)

    Agawcia,
    trzeba go jakos przekonac :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne :) zwłaszcza Aniołek jest wyjątkowy (kochaną masz tę drugą połowę :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeszkoda,
    to fakt ;) ... nie ogranicza mnie w moich roznych maniach ;))

    OdpowiedzUsuń