Seiten

niedziela, 16 stycznia 2011

testy pedzelka Hakuro H51

Ciekawosc zwyciezyla... i od trzech dni testuje sobie pedzelek Hakuro H51... przeznaczony glownie do podkladow i kosmetykow plynnych. Kupilam go glownie z mysla o BB kremach... bo podkladow i tak juz nie uzywam (z malym wyjatkiem).

I tak przez trzy dni uzylam trzy rozne BB kremy... kazdy ma troche inna konsystencje. I nie wiem... ogolnie mam mieszane uczucia. I nie w stosunku do pedzelka, bo ten jest swietny... ale do nakladania nim BB kremow. Owszem naklada rowno i idealnie... ale troche tempo. I prawde mowiac w efekcie koncowym... ja nie widze zadnej roznicy. A jakos chyba wole nakladac palcami... azjatki tez tak robia... BB kremy potrzebuja ciepla (takie mam wrazenie) ... wtedy sie je o wiele lepiej rozprowadza i lepiej sie wchlaniaja. Nalozyc palcami i wklepac. No nic... przy okazji przetestuje pedzel na podkladzie... i zobaczymy... wtedy przewaznie mam tez baze a one daja dodatkowy poslizg.

Wracajac do pedzelka podoba mi sie to, ze nie zostaje duzo produktu na pedzlu. Specjalnie uzylam go trzy razy, zeby zobaczyc ile kremu bedzie w pedzlu i potwierdzilo sie to co juz slyszalam, ze niewiele. Tyle co zafarbowalo koncowki.

A skoro juz testowalam to go przy okazji wypralam :) ... i zaden wlos nie wyszedl... pedzelek czysty i w pierwotnym ksztalcie... wiec tu tez na plus. Tylko przez to, ze gesty to potrzebuje troche wiecej czasu na wyschniecie.

Jak widac w srodku tez czysciutki i wcale nie wymagalo to jakis dodatkowych zabiegow z mojej strony... jak zawsze uzylam do tego mydelka do pedzli z Douglasa.

Podsumowujac: przyjemny i wygody w uzyciu pedzel... dobrej jakosci. Za ta cene to bardzo dobry zakup. I ciekawa jestem jak bedzie sie ukladac nasza dalsza wspolpraca.

Teraz zabiore sie za testy pedzla H50, przeznaczonego do pudrow :) ... wszystkie posiadane przeze mnie pedzle Hakuro pokazalam tutaj.

18 komentarzy:

  1. Pisałam już Urban, napiszę i tobie :) Do bb kremów spróbuj raczej pędzla typu duo fiber, daje znacznie subtelniejszy efekt. A flat z kolei dużo lepiej niż z podkładami/kremami płynnymi współpracuje z prochami :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cammie,
    wlasnie widzialam u Urbi :) ... ale mi nie chodzi o efekt... bo ten jak dla mnie na koncu w sumie taki sam... ale o samo nakladanie... najwygodniej jest mi palcami... i chyba przy tym pozostane... tym pedzlem bede tylko zbierac ewentualny nadmiar... albo wyrownywac...

    OdpowiedzUsuń
  3. To już tylko od ciebie zależy, jak będziesz nakładać :) Wiadomo, każdy lubi po swojemu. Ja w każdym razie nie wyobrażam już sobie nie mieć duo fibera. To najbardziej uniwersalny pędzel, jaki znam. Gdybym miała wybrać tylko jeden jedyny, na pewno byłby to właśnie duo fiber. I właśnie kupiłam sobie nowy, tym razem z MACa :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam duo fibra z MACa... tego malego 130 :) ... i tez juz kiedys probowalam... to samo... teraz go uzywam do korektora BB :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wzielam maly na probe i dobrze... bo wiekszy mi nie potrzebny ;) ... ale wiadomo to jest tak indywidualna sprawa :) ...

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze zadnego pedzelka nie mam z tej firmy i chyba musze sie im przyjrzec w najblizszym czasie :0

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, Desti, nie uzywasz juz podkladow? Czy to z powodu BB kremow? Czy one daja krycie?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja od razu tak pomyslalm ze nie za bardzo bedzie do bb bo one lubia ciepelko ale czekal az przetestujesz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. używam go już trochę czasu i uwielbiam :) w ogóle włosie z niego nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, ciekawe :) Ja dzisiaj rozpoczynam moje testy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swirrusko,
    polecam :)

    Viki,
    niop :) ... BB kremy daja mi najladniejsze krycie... i dobrze robia skorze...

    Agawcia,
    tez tak myslalam... ale wiesz... ciekawosc ;))

    Choccolate,
    czyli pranie mu nie grozne ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. nio ciekawosc a tym bardziej Srocza hihihi ale fajnie bo bynajmniej teraz my fanki BB wiemy co z czym sie je :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale dobrze w jakim sensie? nie wiedzialam ze te kremy daja krycie....myslalam ze bb kremy to takie kremy typu dior czy estee z kolorem...

    OdpowiedzUsuń
  14. nie nie Viki one zdecydowanie lepiej kryja

    OdpowiedzUsuń
  15. A to fajnie....juz sie zorientowalam dokladniej przez opisy u Desti i nabylam co nieco na ebayu....moze rzeczywiscie BB kremy to kolejna rewelacja po mineralach od ktorych sie uzaleznilam....

    OdpowiedzUsuń
  16. też chcę go kupić...
    przydatna recenzja..

    dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Daria's makeup,
    z pedzlami Hakuro jest tak, ze albo trafi sie na super egzemplarze... tak jak moje, akurat mi sie trafilo i nie mam z nimi zadnycj problemow... albo trafi sie na takie, z ktorymi sa tylko problemy... bo sie rozpadaja w rekach :]

    OdpowiedzUsuń