Seiten

piątek, 14 stycznia 2011

Make up Factory wiosna/lato 2011


Do kosmetykow Make up Factory jakos do tej pory sie nie przekonalam... owszem czasami zawisne okiem na ich szafie... ale zeby cos kupic... hmmm... ich cienie wydaja mi sie za blyszczace... choc sa dobrze napigmentowane i latwo sie rozcieraja... ogolnie slyszylam pozytywne opinie... i moze sie w koncu na cos skusze...

Sensitive Eye Shadow Base


Eye Shadow Mono
Nr. 59 (Aero Green) i Nr. 60 (Aquamarine Green)

Eye Cotors Quattro Nr. 05
(Palm Tree Brown/Jamaica Rose/Riff Grey/Silver Sand)


Automatic Eyeliner
Nr. 04 (Chocolat Noir) i Nr. 12 (Cool Green)

Blusher
Nr. 38 (Sicilia Red)

Lip Color
Nr. 106 (Desert Island Rose), Nr. 155 (Indonesia Red) oder Nr. 296 (Sea Rose)

Long Lasting Lip Gloss
Nr. 35 (Bali Red) und Nr. 15 (Soft Rose)

Nail Colors
Nr. 530 (Neptune Green) und Nr. 335 (Antique Grey)

I wlasnie te dwa lakiery przyciagnely moja uwage :)

Ceny:
  • Sensitive Eye Shadow Base € 9,50
  • Eye Shadow Mono € 12,50
  • Eye Colors Quattro € 16,00
  • Automatic Eyeliner € 8,50
  • Blusher € 12.50
  • Lip Color € 12,50
  • Long Lasting Lip Gloss € 9,50
  • Nail Color € 7,50

6 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie faktyczny kolor lakieru Neptune Green:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "faktyczny kolor".. dobrze powiedziane. Strasznie odrealnione sie wydają te ich zdjęcia. Mnie kuszą ich kredki, podobno fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu,sproboj kredek Zoeva o ktorych pisala Maus:D
    Skusilam sie na zakup i...juz wiecej nic nie chce;)))

    Wzorniki coraz czesciej maja malo wspolnego z realnym wygladem kosmetykow:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufffffff na szczescie nic mi sie nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hexx,
    jak go dorwe to zakupie... jak mi sie kolor sporoba... ewentualnie zrobie zdjecia :)...

    ps. rozumiem, ze kredki sie podobaja ? :)

    Jola,
    niekoniecznie... porownujac z tym co widzialam w sklepie te kolory wygladaja dosc realnie...

    Urbi,
    to dobrze bo paczka juz w drodze :)

    Julia,
    mi sie tez bardzo podobaja :)

    OdpowiedzUsuń