Seiten

poniedziałek, 24 stycznia 2011

czekoladowo

Przetestowalam w weekend pierwszy z lakierow Essence... wzielam nr 34 Walk of Fame... czyli ta cudna czekoladke :) ... pisalam o nim tutaj...

To byl moj pierwszy kontakt z lakierem tej firmy... i ogolnie wrazenia sa bardzo pozytywne. Lakier kosztuje grosze... w praktycznej 5 ml buteleczce, ktora daje nadzieje na to, ze lakier uda nam sie zuzyc do konca ;) ... Essence ma bardzo fajny i wygodny w uzyciu pedzelek. Lakier naklada sie rowno, nie robi smug... zasycha dosc szybko ale i w sumie powinien bo nalezy do szybko schnacej serii "color & go". Na paznokciu wyglada tak jak w buteleczce... jedyne co moglabym mu zarzucic to slaba trwalosc... ale nalozylam go na baze i na koniec poszedl top... po dwoch dniach i paru pracach domowych... poodchodzily mi cale platy... nie wiem czy to naprawde wina lakieru... czy moze tez troche bazy i topa ale z tymi jeszcze nie mialam takiego problemu. No nic... prawde mowiac za taka cene nie mam zamiaru sie czepiac ;) ... swietny lakier na 2 - 3 dniowe pomalowanie... co mi pasuje, bo rzadko kiedy lakier zostaje u mnie na paznokciach dluzej :]

11 komentarzy:

  1. Jestem tego samego zdania co Lady, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też go mam, ale nie jestem nim specjalnie zachwycona. kolor jest boski. natomiast mój robi smugi i schnie bardzo długo (dwie cienkie warstwy i godzinę później miałam odbicia materiału).

    OdpowiedzUsuń
  3. Desti jak schodzi calymi platami to albo nie pasuje mu baza albo top,sprobuj najpierw bez bazy (mozesz zwykly lakier bezbarwny nalozyc cienka warstewke),a sprobuj tez sobie lakierkow z P2 tez niektore fajne kolorki sa,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lady, Anka, Kokosowa,
    :))

    Aki,
    probowalas na bazie ??

    Agawcia,
    musze dokupic z Essence... widocznie mu Diorowa baza i top nie pasuje hehe...

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się tan lakier :)

    http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sama się dziś nad nim zastanawiałam, jednak odłożyłam go z powrotem na półkę twierdząc "Po co mi do cholery kolejny lakier?!" no i tak wyszło, że w najbliższych dniach prawdopodobnie po niego wrócę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamilkamilka,
    bo on jest ladny :))

    Fashionandstyle,
    lakierow, cieni, rozswietlaczy... itp. itd. nigdy za duzo ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam również ten lakier i bardzo go lubie za tą cenę niestety wcale nie schnie szybko i nie trzyma sie długo :(

    OdpowiedzUsuń
  9. trwaly on nie jest... 2 - 3 dni to gora i to na bazie i z topem... u mnie schnie szybko... ogolnie lakiery z tej serii schna u mnie szybciutko...

    OdpowiedzUsuń