Seiten

piątek, 7 stycznia 2011

IsaDora Graffiti Nails

Coraz wiecej firmy wypuszcza lakier, ktory tworzy nam na paznokciu niepowtarzelne wzorki... wysychajac peka... i tak powstaje graffiti :) ... IsaDora wypuscila w nowym roku cztery nowe kolory... oprocz ogolnie znanego czarnego sa teraz dostepne:
  • 807 Pink Bite
  • 808 Blue Burner
  • 809 Latte Queen
  • 810 All City Brown

cena: 8,90€

Prawde mowiac nigdy nie mialam do czynienia z lakierami tej firmy i nie wiem jak jest z trwaloscia i nakladaniem... ale te nowe graffiti... o ile beda to takie pastelowe kolory, wygladaja calkiem ciekawie... bede musiala sie im blizej przyjrzec jak dopadne je gdzies w Douglasie i na pewno napisze jakie beda wrazenia :)

15 komentarzy:

  1. Jakie śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale czaaaad!:D bede musiala kupic chociaz jeden zeby zobaczyc jaki ten efekt bedzie:D!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie wyglądają te kolorki, mam nadzieje, że tak samo w rzeczywistości jak i na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Julia,
    mi tez sie podobaja bo sa takie pastelowe :)

    Dimiti,
    ja tak samo ;)

    Lili,
    tez mam taka nadzieje... bo z tym roznie bywa :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś się dla mnie dowiedzie cenę tych lakierów w Niemczech? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fashionandstyle,
    przeciez podalam w poscie :)) ... 8,90 ojro...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam miętowy z Isadory i jestem bardzo zadowolona :) są jednak różne opinie ale mi podpasował wyjątkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jak to ma niby wygladac? Lakier peka? Wzorki? A nie daje to przypadkiem efektu zniszczonego, znoszonego manikiuru? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupiłam czarny, czekam aż przyjdzie i umieram z ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lady,
    a jaki ma pedzelek... waski czy seroki ?? ... jak sie naklada...

    Urbi,
    kiedys juz wstawialam takie z Alessandro... tam byla srebrna albo zlota baza i ten czarny co peka... OPI tez taki ma... chyba w tej kolekcji by Katy Perry...

    Siulka,
    w takim razie czekam na recenzje :))

    Dominika,
    na impreze moze byc... ja jestem beztalencie jezeli chodzi o wzorki... a te lakiery daja nawet fajny efekt...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma szeroki pędzelek, według producenta specjalny dla ułatwienia aplikacji... jak w tygodniu będe zmieniała lakier to moge zrobić ci takie porównanie pędzelków, on jest chyba najszerszy z mojej kolekcji, ale nie jestem pewna... na aplikację nie będe narzekała bo nie mam z tym problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lady,
    bylabym wdzieczna za porownanie :) ... szerokie i plaskie sa jeszcze ok... najgorsze sa szeroki i przypomijajace pedzel do malowania sciany ;)) ... bo trudno w takim zapanowac nad odstajacymi wloskami :] ...

    OdpowiedzUsuń
  13. jak mi się uda to we wtorek zamieszcze nowy lakier to wtedy dodam porównanie z jakimiś innymi pędzelkami :)

    OdpowiedzUsuń