Seiten

środa, 12 stycznia 2011

Catrice LE "Urban Baroque"

No coz... czego nie znajdzie sie w wielkim miescie trzeba szukac pod nosem. Przejechalam setki kilometrow... oczywiscie nie tylko w tym celu ale miedzy innymi... w pogoni takze za cieniami Chanel... i nic to nie dalo. Ale za to wszystko dostalam w miescie, w ktorym pracuje... nieduzym i w sumie nieciekawym zakupowo ;) ... ale czasami odbierajac recepry albo leki dla pacjentow wciagnie mnie do ktorejs drogerii. Jak juz obok przejezdzam ;)

I tak wpadlam dzis na limitowanke Catrice "Urban Baroque". Czasu za bardzo nie mialam, wiec zlapalam to co chciala jedna z wizazanek... plus dwa lakiery dla mnie i pognalam dalej... wiec prawde mowiac nawet nie testowalam zbytnio. Za to zrobilam dokladne zdjecia... w ramach znecania sie nad wami ;))

Na poczatek puder rozswietlajacy Masquerade Ball. Ladna czarna puderniczka z lusterkiem, w srodku 8 g pryszczy :D. Zdjecia robilam w swietle dziennym, zeby jak najlepiej oddac kolory. Wyprodukowany we Wloszech. Cena: 4,49 €

zdjecie bez lampy

z lampa (zeby bylo widac blink blink) ...
w ramach potrzeb powiekszyc :P

podwoje cienie: z lewej Candelbara z prawej Fleur de Lis... opakowanie zawiera 3 g cienia... wyprodukowane w Polsce... ha! ... cena: 3,49 €

Pomadki... te musze przyznac zaskoczyly mnie bardzo porzadnym wykonaniem. Opakowania sa troche ciezsze... ladnie wykonane... nawet mnie nieszminkowej wpadly w oko ;)

dostepne sa trzy kolory... jak na zdjeciu... cena 3,99 €

Marie Antoinette

Victoria

Elisabeth

i dwa lakiery... z 4 dostepnych odcieni, wszystkie takie rozowo - cieliste. Cena: 2,49 €

Pearls&Chains

Rock Barock

Ogolnie musze przyznac, ze kolekcja bardzo udana i nie mialabym nic przeciwko, zeby czesciej wypuszczali takie slicznosci.

37 komentarzy:

  1. Ja chce ten puder !!!!!! :ryczy:

    OdpowiedzUsuń
  2. Urbi,
    nie rycz... mam puder dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder wygląda bardzo ciekawie. Czy on w rzeczywistości jest bardziej taki jak na pierwszych 2 zdjęciach, czy jasniejszy jak na ostatnim?


    Lakiery - całkiem "nie moje" kolory, ale za to szminki .... hmmm całkiem ładne :>

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że u mnie nie ma Catrice :/

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadki mają cudowne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamila,
    jakby te dwa zdjecia polaczyc... to tak ten puder wyglada... zdjecie w swietle dziennym wychodzi ciut ciemniej... z lampa troszke za jasno :)

    Asq,
    to fakt... nawet mi sie podobaja :)

    Urbi,
    trabisz po wszystkich katech netu, ze chcesz... to wzielam dwa... Einschreiben za kluze to 3,50 ojro... wiec jak naprawde chcesz to bedzie Twoj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze :( to mógłby mnie bielić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. No patrz a u mnie tego dalej nie ma, caly czas "stara" limitowanka stoi...
    A tez chciałabym ten puder- jak widac furorę zrobił :) i szminka mi sie jedna podoba... wrrrr

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaaaaaaaa!!!!!! NO JASNE, ZE CHCE !!!!!!!!!

    Bosh, autentycznie sie wzruszylam :D Dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kcem puder i Marię Antoninę :rycze-smarkam:

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie się zakochałam w tej szmince Maria Antoinette :D jest przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chce puder i Victorie ;((

    OdpowiedzUsuń
  13. Puder bosko sie prezentuje jednak chyba za jasny bylby dla mnie :( tak sobie tlumacze.....na szczescie lakiery i pomadki nie sa przeze mnie pozadane;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ nas torturujesz tymi pięknymi zdjęciami.
    Oczywiście puder nadal chcę, szminkę MA nadal chcę, a przez Ciebie jeszcze Elizabeth chcę:P

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie to wszystko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Puder prościutko ściągnięty z Guerlain:)
    Czy ten beżowy lakier daje kolor na paznokciu?

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko takie ładne!!!! :O
    w mojej Naturze nie ma Catrice ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. <3 piekneeee!
    ^^
    Catrice przybywaj! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się wszystko podoba, i szminki i lakiery, puder też wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ehh... strasznie kusisz... a u nas nie ma tej limitki :/ szminki szczególnie mi się podobają...

    tak przy okazji zamieściłam porównanie pędzelka z Isadory ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Desti wiesz ze Ty jestes niedobra hhih :):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kamila,
    prawde mowiac watpie bo to jednak bardziej rozswietlacz jak puder...

    Agnieszko,
    u mnie w szafie tez ciagle stara kolekcja... ta postawili z boku miedzy jakimis pierdolami :] ... w sumie prawie jej nie widac i gdyby nie to, ze ostatnio tak samo byla schowana limitowanka z Essence to pewnie bym przegapila bo patrzylabym tylko na szafe...

    Urbi,
    wiec prosze juz nie smarkac w rekaw... jutro sie mozemy dogadac dokladnie co i jak :)

    Siulka,
    niestety nie napdalam na hurtownie ;))

    Pilar,
    co moge powiedziec... moze sie ta kolekcja w pl tez pokaze...

    Hexx,
    puder to glownie rozswietlacz... koloru jako takiego nie daje...

    Anonyme,
    hyhy ;))

    Saturday,
    ta kolekcja im sie wyjatkowo udala...

    Pieknosc,
    jeszcze nie wiem... ale lakiery moje wiec zdjecia na pazurkach sie pojawia :)

    Antiii,
    a gdzie indziej ??

    Fairy,
    praktycznie juz nie mialam nadzei a tu taka niespodzianka :)) ...

    Klasyczna,
    bo ta kolekcja taka uniwersalna i wszystko ladne :)

    Lady,
    moze jeszcze bedzie... a porownanie zaraz zobacze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Maus,
    zlituj sie!:D to ja szukam wytlumaczenia a Ty mi piszesz,ze rozswietlacz:P niedobra...:DDD

    OdpowiedzUsuń
  24. w moim mieście są 3 Natury i w żadnej nie ma, co za pech :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Agawcia,
    a skad :D

    Hexx,
    upsss ;)

    Urbi,
    braves Kind :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Antiii,
    faktycznie pech...

    Estella,
    :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Puder :love: Chcę go, chcę go, chcę go! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojooj, niedobrze. Jak zobaczyłam te szminki, zaraz poczułam,, że musze je mieć. Ale w Gdańsku nigdzie Caatrice nie uśwaidczysz...

    OdpowiedzUsuń
  29. szminki sa cudne... nawet ja nieszminkowa sie na jedna skusilam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Maus: ale pewnie rozświetlenia ma jakiś kolor? Miałam kiey kuleczki Pierre rene w takich samych kolorach i neistety mnei rozjasniały :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Kamila,
    tu masz swatche :) ... http://innenundaussen.blogspot.com/2011/01/catrice-urban-baroque-swatches.html ... dziewczyna na blogu pisze ,ze rozswietlacz jest bardzo delikatny i kuku nie da sie nim sobie zrobic...

    a ja mam jeden egzemplarz dla mnie... wiec przetestuje dokladnie i opisze :) ...

    OdpowiedzUsuń
  32. ten puder! te szminki! ach... ciekawa jestem, czy ta limitka bedzie w PL... Zapewne jak będzie to i tak ją przegapię ;P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. w Polsce jakos strasznie sie ociagaja... z tego co czytalam to dopiero teraz pokazala sie kolekcja Essence "I love Berlin" po ktorej tu juz dawnooo sladu nie ma...
    wiec moze ta tez wejdzie z opoznieniem...

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię takie kremowe delikatne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń