Seiten

czwartek, 13 stycznia 2011

moje ulubione bazy - YSL

Bazy firmy YSL zaliczaja sie do moich ulubionych... choc ostatnio rzadziej je uzywam, tylko i wylacznie z tego powodu, ze nie musze. Najczesciej siegam po nie latem... jak widac moje juz naduzyte ;) ... ale skoro dobre to nic dziwnego. Bardzo lubie ich zapach... swiezy... z ogorkiem. W zwiazku z tym, ze moja skora wyjatkowo dobrze toleruje silikony... obie bazy nie robia mi kuku.



Pierwsza z nich to liliowa baza Teint Parfait 01

Wg producenta: Teint Parfait YSL nadaje się do każdego rodzaju cery. Jej beztłuszczowa konsystencja pomoże ci uniknąć błyszczenia. Opalona skóra potraktowana nią nie będzie potrzebowała podkładu. Jeśli się jednak na niego zdecydujesz, lepiej go rozprowadzisz i unikniesz niechcianych smug. Cera będzie wygładzona i nabierze jednolitego kolorytu, a małe przebarwienia zostaną zamaskowane. Makijaż będzie utrzymywał się na niej znacznie dłużej niż normalnie.

Moje wrazenia: bardzo ja lubie... wygladza, lekko matuje a do tego daje skorze wypoczety i zdrowy odcien. Przedluza trwalosc makijazu... czesto uzywalam tylko baza a nia puder. Przede wszystkim cenie ja za wyrownywanie koloru.

Sklad: Skład: Aqua, Cyclomethicone, Dimethicone Crosspolymer, Polymethylsilsesquioxane, HMDI/PPG/Polycaprolactone Crosspolymer, Sodium Chloride, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Hexylen Glycol, Glycerin, Diisopropyl Dimer, Dilinoleate, Octyldodecanol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Polyglyceryl-4-Isostearate, Phenoxyethanol, Quaternium-18 Hectorite, Fructose, Glucose, Parfum, Tocopherol, Sodium Stearate, Methylparaben, Propylen Carbonate, Trisodium EDTA, Silica, Acacia Senegal, Dimethicone, Sodium Hyaluronate, Alanine, Silica Dimethyl Silylate, Urea Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Butylene Glycol, Aspartic Acid, Gluttamic Acid, Solanum Lycopersicum (Tomato) Extract [may contain: CI 77491, CL 77492, CI 77499 (Iron Oxoide), CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77019 (Mica), CI 77007 (Ultramarines), CI 7750 (Ferric Ferrocyanide), CI 77742 (Manganese Violet), Talc, CI 75470 (Carmine)]
---------------------------------------

Druga i zdecydowanie najlepsza baza matujaca to Matt Touch

Wg producenta: Baza pod makijaż, której zadaniem jest wygładzenie, redukcja niedoskonałości i zmatowienie skóry. Znacznie przedłuża trwałość makijażu. Do nakładania zarówno pod makijaż, jak i w razie potrzeby na makijaż. Przeznaczona do wszystkich typów cery, nie ma właściwości komedogennych.

Moje zdanie: w sumie pokrywa sie z tym co producent obiecuje :) ... nawet w bardzo cieple dni baza radzi sobie dobrze... choc na makijaz jeszcze nie probowalam nakladac... hmmm...

Sklad: Cyclopentasiloxane, Polymethyl Methacrylate, Cyclomethicone, Isododecane, Dimethicone Crosspolymer, Polyvinylalcohol Crosspolymer, Ci 77019 (Mica), Caprylyl Glycol, Tocopheryl Acetate, Hydroxyapatite, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Parfum (Fragrance), Polydodecanamideaminium Triazadiphenylethenesulfonate, Zinc Oxide, '6yt02-1'.



Jak widac gdy bazy rozsmarowane sa na rece to zupelnie inaczej odija sie swiatlo... i reka automatycznie wyszla jasniej. Po prawej stronie widac lekka roznice... tam gdzie nalozona jest baza liliowa jest troche koloru i rozswietlenia... natomiast lewa czesc jest zmatowiona i ma poslizg ;)



7 komentarzy:

  1. Mialam ta liliowa i bylam zadowolona ... z zapachu :D Ani mnie zbytnio nie zmatowila, ani nie przedluzyla mi makijazu, ale wachac to bym ja mogla bez konca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urbi,
    i dlatego tez mi sluzy swietnie ;)) ... a wachac tez moge bez konca... uwielbiam ten zapach... mialam kiedys od Agawci probke kremu do twarzy co tak pachnial... a swoja droga krem byl calkiem dobry... EL to byl... chyba...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, EL Day Wear czy cos takiego ... nazwy nie pamietam, ale kremik mialam jakis czas temu (dawno). Zapchal mnie brzydal :/ Ale zapach rzeczywiscie fajowski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. HEj ja używam bazy z MAC ale do końca nie jestem z niej zadowolona.Zapraszam na moje bloga. Obserwuję Cie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak tak Desti EL uwielbiam go na lato :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urbi,
    mi nawet pasowal ;D ... ale glownie chodzilam i wachalam...

    Kobiecewariacje,
    mnie jakos te macowe primery nie przekonaly...

    Agawcia,
    hihi... jednak dobra mam pamiec :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj dobra,dobra wyslalm Ci jeszcze PW na wizazu :)

    OdpowiedzUsuń