Seiten

niedziela, 23 stycznia 2011

ding dong... 12 minela :)



Zgodnie z umowa o godzinie 12 dziesiejszego dnia... czyli 23.01.2011... zakonczlo sie moje "Noworoczne rozdanie". Liczyc sie beda glosy, ktore wplynely do poludnia.

Chcialam serdecznie podziekowac wszystkim za udzial, ilosc zgloszen przerosla moje oczekiwania i mam nadzieje, ze osobom ktore zagoscily tu po praz pierwszy na tyle sie spodobalo, ze beda czesciej zagladac :)

Sprawdzilam dokladnie wszystkie podane przez was linki... i mam juz wstepna liste z wszystkimi osobami, ktore zakwalifikowaly sie do rozdania. Teraz musze zrobic liste koncowa a potem bedzie losowanie (przy pomocy random.org) i w ciagu nastepnych godzin podam zwyciezcow... trzymam kciuki :)))



9 komentarzy:

  1. Super nie mogę się doczekać !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wygram, albo nie wygram, a może wygram, nie, na pewno nie wygram...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na pewno tez nie hihihihi,ciekawe kiedy ta Sroczka uruchomi kapsule losujaca hiihih

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo bym chciala zostac wylosowana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę doczekać się wyników! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co 10 minut wchodzę na bloga i patrzę czy nie ma losowania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Co 10 ?? Ja tu zaglądam a raczej odświeżam stronę co 5 min :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sroki jestescie i tyle :P ...

    OdpowiedzUsuń