Seiten

środa, 5 stycznia 2011

pudelko z pandora ;)

Tak, tak dopadlo i mnie. Bronilam sie dlugo i zawziecie, charmsy dyndaja wiec moglam sobie wmowic, ze ich do szczescia nie potrzebuje ale niestety dopadla mnie Pandora. I nawet mam winna, ktora pokazujac te cudenka popchnela mnie w paszcze szalenstwa. Tak droga Cammie... przez te cudenka na Twoim blogu... o tutaj... wpadlo to sroczce w oko... i nie dalo sie usunac ;)

W kazdym razie nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem heh... wpadlam po uszy... i dzis przylo moje malenstwo z dwoma koralikami... jeden to srebro z emalia... niebieskie motylki P383... drugi srebro zawijaski z kropkami P144. Bransoletke wzielam srebrna... aktualnie wydepilowala mi juz wszystkie kudelki z nadgarstka :]



A w drodze do mnie jest aniolek i element co go sie miedzy inne wstawia :) ... a prawde mowiac mam ochote na jeszcze jedna... bo bardzo mi sie podoba polaczenie srebra z elementami zlota... i tak mi cos pika, zeby kiedys jeszcze taka bransoletke zlozyc :) ... ale przede mna dluga droga...

33 komentarze:

  1. No nie mogę! :DDD
    Maus, życzę ci pięknej kolekcji. Niech się dobrze nosi :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Cammie,
    dziekuje :) ... po pierwszych bolach zwiazanych z depilacja... moje szczescie wzrasta z kazdym spojrzeniem ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ból minie :) Poza tym bransolety Pandory mają to do siebie, że się w przeciągu pierwszych dni sporo rozciągają. Teraz żałuję, że nie wzięłam krótszej, choć 17 cm i tak wydawało mi się mało ;) Teraz wzięłabym 16. Może jeszcze wymienię, bo jednak wolę, kiedy bransoleta ściślej leży na nadgarstku.

    OdpowiedzUsuń
  4. ufff... to dobrze... bo wzielam 19 cm i chwilowo jej nie sciagam bo sie musze nagimnastykowac z zapinaniem ale wlasnie gdzies wyczytalam, ze one sie rozciagaja a ja tez wole taka co lezy scislej na nadragstku. Choc jak otworzylam puderlko i zobaczylam ta 19 to sie w pierwszym momencie przestraszyma, ze bedzie za mala :]

    OdpowiedzUsuń
  5. No kolejna mnie kusi tą Pandorą ! :( pocieszam się tym,że srebrnej/złotej biżuterii nie noszę,za delikatna dla mnie,wolę jakieś duże drewniane kolczyki np. albo koraliki :D chociaż jak mnie coś weźmie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. nio i ja sie bronie jeszcze przed Pandora ale nie wiem jak dlugo hihihi Pikne Desti pozazdroscic :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pilar,
    no tak to zalezy od tego co kto lubi... ja w sumie nie nosze bransoletek ;P... ale Pandorze nie potrafilam sie oprzec... to jest po prostu cudne :))

    Agawcia,
    nie born sie... to nic nie da... a tylko sily kosztuje ;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest:) Oj kusisz:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Betti,
    na zdjeciach sie ladnie prezentuje ale jak sie na zywo zobaczy to wpada sie po uszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten niebieski koralik jest przepiękny! Zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aliss,
    ten niebieski to motylki... i on wlasciwie przewazyl... jak go zobaczylam to wiedzialam, ze musze go miec :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności:) Ja w sumie też nie noszę bransoletek, mam taką ala pandorę tylko z kruka i może byłam raz, za to dziewczyny na wątku truskawkowym kuszą co chwila charmsami i dziś poległam kupiłam pierwszego i zawieszkę na szyję:) Ciekawa jestem Twoich następnych koralików:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Norbit,
    ja charmsow nie lubie choc niektore sa rozkoszne i bardzo mi sie podobaja... bo ja nie lubie jak mi cos dynda i ciagle sie o cos zaczepia ;)) ... dlatego pandora mnie przekonala...

    OdpowiedzUsuń
  15. randy, dlaczego te charmsy takie sa modne.....wszystkie firmy jubilerskie maja swoja serie....

    OdpowiedzUsuń
  16. Viki,
    to juz tak w sumie od dawna... tylko coraz wiecej osob nosi :)) ... jeden wymyslil... reszta podchwycila...

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam tak jak Aliss, zakochałam się w niebieskim koraliku :))) Gdybym ja miała Pandorę, składałaby się z koralików w odcieniach fioletu, najlepiej szklanych :) i do tego ze srebrnych. Ale narazie do Pandory nie dojrzałam ;) A Twoja niech się pięknie wzbogaca!

    OdpowiedzUsuń
  18. Viollet,
    ja wlasnie mam taki zamiar... ta bransoletka pozostanie w srebrze i z koralikami z niebieska emalia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Magiczny koralik kojarzy mi sie z ksiazka Karolcia:D

    Pieknie sie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez uleglam pandorowemu szalowii za sprawa Cammie :) Kusicielka jedna;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Slicznosci!
    Za mna Pandora chodzi juz od roku i gdyby nie moje niezdecydowanie (caly czas nie wiem jaka dlugosc branzolety wybrac,zeby pelna koralikow nie byla za ciasna :D ) to pewnie tez juz mialabym... :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hexx,
    uwielbialam ksiazki o Karolci :))

    Moodlishka,
    hihi... i na co sie skusilas ??

    Maja,
    ja zmierzylam zegarek na bransolecie... dodalam centymetr... i wyszlo mi 19 cm :) ... w pierwszym momencie sie wystraszylam bo wydala mi sie ciasna ale przez ten jeden dzies sie sporo rozciagnela :) ... albo najlepiej isc do sklepu... dac sobie wymierzyc :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak milo znalezc fanke Karolci:)to byla moja ulubiona pozycja z lat szczenięcych:D do dzisiaj mam sentyment i lubie wracac.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hexx,
    ja uwielbiam ksiazki... odkad pamietam albo odkad sie nauczylam czytac ;)) ... polki u mnie w pokoju zapelnione byly i sa nadal... ksiazkami. Karolcie bardzo lubilam... wiele ksiazek z dziecinstwa przeczytalam ponownie uczac sie niemieckiego ale watpie zeby Karolcia miala wydanie niemieckie, wiec zupelnie o niej zapomnialam... do momentu az napisalas o koraliku :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowalam sie, ze bede tworzyla bransoletke w fiolecie, wiec na poczatek wybralam dwa fioletowe koraliki ze szkla i srebne serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moodlishka,
    ja sie tez wahalam miedzy fioletem a niebieskim... ale motylki przewazyly sprawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi sie tez coraz bardziej podoba branso....
    :mdleje:

    strasznie mi sie podoba sowa, srebrne serce i muszelka z rozgwiazda srebrno-zlota :love:

    ~ilios

    OdpowiedzUsuń
  28. Ilios,
    mi sie w ogole niesamowicie podoba to srebrno - zlote polaczenie... ale to bedzie nastepna bransoletka :))

    a sowka jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty juz planujesz kolejna branso??? :mdleje:

    no juz niedlugo moje niebieskie motylki, ktore przez pol roku biedne mieszkaly w pudelku i czasami je nosilam na szyi tylko - sobie pofruwaja na rece wreszcie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. aaaa jeszcze mi sie przypomnialo - nie wiem czy widzialas, ale jest koralik w slady kocich lapek :D no chyba nie ma idealniejszego dla Ciebie :D
    ~ilios

    OdpowiedzUsuń
  31. Ilios,
    to takie bardzo dalekie plany ;)) ... choc dzis jako prezent od meza ;)) ... kliknely sie trzy kolejne koraliki ;P ...

    tego w kocie lapki nie widzialam... gdzie jest... jak wyglada ?? ... bo koralik przedstawiajacy kota srednio mi sie podoba... wyglada jak nadmuchany chomik :]

    OdpowiedzUsuń
  32. a nie :torba: przepraszam, to nie pandora, a chamilia :torba: ale jak zajrzysz na watek bransoletkowy, to tam jest info jakie koraliki pasuja na jakie branso i chamilia na pandore pasuje http://wkruk.pl/product-pol-2310679-CHAMILIA-Beads.html w sumie powinni zrobic lapki, bo sa slodkie :love:

    a mi sie spodobal ptaszek... w pon ide do pandory. strach sie bac :D
    ~ilios

    OdpowiedzUsuń
  33. Ilios,
    hehe... poczekam az Pandora zrobi cos takiego bo ja chce miec jedna firme :) ... choc lapki faktycznie fajne :) ...

    do mnie idzie kolejny z niebieska emalia, kokardki... te chyba pokazywalam... i taki jeszcze jeden z zawijasami :D ...

    OdpowiedzUsuń