Seiten

czwartek, 13 stycznia 2011

cacao ze zlotem... maseczka do twarzy

Nadmiar pracy i niedobor snu odbiaja sie troche na mojej skorze... w zwiazku z tym siegnelam dzis po zakupiona jakis czas temu maseczke ZAMIAN Pore minimizing GOLD CACAO PACK. Jak sama nazwa wskazuje zawiera ona glownie puder kakaowy... z dodatkiem zlota... a oprocz tego kwasy AHA, kwas hialuronowy, roslinny colagen, coenzym Q10 i wyciag z aloesu. W tubce mamy 150 ml brazowej blyszczacej mazi... bosko pachnacej na czekolade.

Kupilam ja jak zawsze na ebayu... za niecale 12 euro z darmowa przesylka. Tubka byla oryginalnie zamknieta... wiec mialam pewnosc, jakby to w srodku nie wygladalo to na pewno jest swieze ;)

Maseczka ma nawilzac i regenerowac... kontrolowac wydzielanie sebum i lagodzic podraznienia. Leczyc wypryski i likwidowac je... zapobiegajac powstawaniu nowych. Minimalizowac pory i wygladzac. Rozjasniac i odmladzac... to odmladzanie to glowne zadanie zawartych drobinek zlota.

Po wycisnieciu z tubki wyglada to tak :) ...

w wersji rozsamrowanej widac mieniace sie drobinki.

Wrazenia: coz moge powiedziec... WOW !!... jak dla mnie rewelacja. Po pierwszym uzyciu skora miekka i gladka... uspokojona i nawilzona. Do tego moje pory na tyle sie schowaly, ze musialam lustro obrocic na powiekszanie ;D ... i tak siedzie i sie glaskam... bardzo zadowolona z efektu. Maseczke nalozylam i wklepalam... poczekalam 20 min i zmylam letnia woda. Jak zaschnie daje lekki efekt sciagniecia ale w sumie minimalnie w porowniu do innych maseczek tego typu. Nie popekala i nie skruszyla sie. I jak regularne uzywanie jeszcze wzmocni i utrwali to co uzyskalam po pierwszym uzyciu to bede bardzo happy :D

17 komentarzy:

  1. Myszooooo... no nieeeeee.... I znowu będę to musiała mieć :P Osz TY :P

    OdpowiedzUsuń
  2. zamknięte pory? no to mam kolejny mst have na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś podać nazwę sprzedawcy od kórego kupiłas?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała wiedzieć :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Aberracja,
    zanim uzylam mialam istna tarke z punktami na nosie ;) ...

    Moniar,Cammie,
    kupilam od kgoodshop art.nr 150454584999

    OdpowiedzUsuń
  6. Daloby rade obfocic sklad?ladnie prosze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hexx,
    a potrafisz czytac krzaczki ;) ... niestety nie ma skladu po angielsku...

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi kusząco, bardzo kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuuuuu z krzaczkow to ja nie bardzo:D
    Szkoda bo byloby fajnie dowiedziec sie co jest w srodku..

    OdpowiedzUsuń
  10. Usz Ty ... Odczuwam potrzebe ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie sie podobac ta maska:))

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie następne cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Estella,
    :))

    Hexx,
    ja juz wczesniej szukalam w necie ale nigdzie nie znalazlam... mi sluzy... ale zawsze to ryzyko jak sie robi za krolika ;)

    Siulka,
    ale za to mieni sie na zloto... czekolada tez tak wyglada ;P ...

    Urbi,
    hyhy...

    Moodlishka,
    mi tez ;)

    Norbit,
    jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej...jak ja bym chciala taka maseczke :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Viki,
    przeciez mozesz sobie kliknac na ebayu :)

    OdpowiedzUsuń