Seiten

środa, 5 stycznia 2011

Kérastase Chroma Sensitive & Chroma Cristal

W tym miesiacu maja sie pojawic w sprzedazy dwa nowe produkty do wlosow farbowanych mojej ulubionej formy firmy jezeli chodzi o pielegnacje wlosow :D

Pierwszy z nich to Chroma Sensitive: Blasam do mycia i pielegnacji wlosow chroniacy wlosy przed utrata koloru. 25% to substancje myjace a 75% to substancje pielegnujace z vit. E. Produkt ten nie zawiera silikonow, parabenow i sulfatow. Balsam nalezy uzyc przez pierwsze trzy mycia po farbowaniu... a pozniej na przemian z innymi produktami, ktore uzywamy do mycia wlosow :)

Drugim produktem jest Chroma Cristal: nieobciazajacy dwufazowy plyn nadajacy wlosow farbowanym polsyk i lekkosc, a takze chroniacy przed utrata koloru.

Chroma Sensitive, 200 ml ca. 25,00 Euro
Chroma Cristal, 125 ml ca. 23,50 Euro


Musze przyznac, ze oba produkty mnie zainteresowaly choc bardziej balsam do mycia wlosow... akurat moj szampon Chroma Riche sie skonczyl i mialam kupic nowy... teraz podejrzewam, ze skusze sie na ta nowosc... bo bardzo jestem ciekawa czy faktycznie bedzie tak dbal o kolor.

4 komentarze:

  1. Interesująco brzmi ten pielęgnujący szampon :)) Mam nadzieję, że jeśli kupisz to będzie skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aliss,
    jak na razie z prawie wszystkich rzeczy tej firmy jestes zadowolona. A jak bedzie choc troche lepszy od zwyklego szaponu do wlosow farbowanych to juz bede zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja, tfutfu! Odpukać :) na razie jestem wybitnie zadowolona z wszystkich posiadanych kosmetyków z Kera. :) Także oby i ten Ciebie nie zawiódł :)) A tak na marginesie, właśnie dostałam paczuszkę z tubkami Forcintense i cementem odbudowującym :)))) Czas na nowe testy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aliss,
    powodzenia zycze i czekam na recenzje nowosci na Twoim blogu :))

    OdpowiedzUsuń