Seiten

poniedziałek, 31 stycznia 2011

p2 crackling... czyli popekane pazurki ;)

Z ciekawosci wzielam na wyprobowanie jeden z pekajacych lakierow. Padlo na p2 "Black Explosion 010" bo akurat ten wpadl mi w rece podczas szybkiego przelotu przez drogerie ;) ... jako baze wzielam sobie szybko schnacy lakier z Essence "No more drama 27" ... o ktorym pisalam tutaj. Jak on sam wyglada na pazurkach pokaze wkrotce.

Musze przyznac, ze efekt mi sie podoba. Przynajmniej sie nie musze przejmowac czy rowno pomalowane ;) ... i moze nie jest to na codzien ale od czasu do czasu pewnie sobie zafunduje popekane pazurki. Lakier sam w sobie calkiem przyzwoity, tylko trzeba szybko pokryc paznokiec gdyz zasycha w niesamowitym tempie. Mam tylko jedna warstwe Essence i na to P2. Fajne jest to, ze mozna kombinowac z kazdym innym lakierem. I cale nie trzeba kupowac takiego lakieru z OPI... jak widac inne firmy tez sobie calkiem dobrze poradzily.

Dostepny byl jeszcze srebrny Top Coat... moze kiedys przy okazji tez go kupie bo efekt na pewno bedzie bardziej delikatny jak w przypadku czarnego.

22 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba! Dobrze, że Essence chce wprowadzić takie lakiery:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonyme,
    wlasnie jestem bardzo ciekawa tych z Essence...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo spękał, Tchórz :D

    a P2 to chyba niemiecka firma?
    zawsze Młoda miała kosmetyki tej firmy, a ona też w dojczlandzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie to wyglada:)bardzo podoba mi sie efekt-mam pytanie przy okazji bo posiadam pekajacy BarryM ale on sciaga kolor lakieru bazowego i niestety pojawiaja sie przeswity-jak w przypadku P2?szkoda,ze on nie jest dostepny w PL,moze bede miala szczescie upolowac Essence:prosi:

    OdpowiedzUsuń
  5. w jakiej cenie można nabyć P2? i nie wiesz może czy będą/są dostępne w Polsce? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się taki efekt, ale to chyba będzie hit, bo wiele firm to teraz będzie miało w ofercie ;)
    p2 nie ma w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeszkoda,
    kosmetyki p2 sa produkowane w de dla drogerii DM :)

    Hexx,
    u mnie nie widze zadnych przeswitow... myslalam przez chwile jak sie sciagal, ze jedna warstwa tego lila bedzie za malo ale o dziwo wyglada to swietnie.

    Fashionandstyle,
    no wlasnie na cene nie spojrzalam ;P ... ale czy beda w pl normalnie w sprzedazy to watpie bo jak juz napisalam wyzej produkowane sa dla niemieckiej drogerii DM...

    Estella,
    bo to faktycznie nie kazdemu sie moze podobac ale na zywo na paznokach nie wyglada zle :))

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie w ogole sie nie podobaja te popekane pazurki :D chociaz chyba jestem tradycjonalistka w wykonczeniu lakierow, bo maty tez mnie nie kreca. Za to kolor wszelkie jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny efekt! Sama poluje na ten pekajacy opi ale nigdzie nie moge go znalezc :confused:

    OdpowiedzUsuń
  10. hej , ja troche się na tym nie znam - genialnie to wygląda. chcesz może powiedzieć mi jak to się robi?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pilar,
    to bylo by nudne gdyby nam wszystkim sie dokladnie to samo podobalo ;)))... choc mnie maty tez nie kreca :)

    Urbi,
    u mnie sa w dougim pffff... wiesz za jaka cene ;]

    Niegadajtyle,
    calkiem prosto... kupuje sie pekajacy lakier, jak tu ten z p2 i maluje sie nim na wczesniej pomalowanym paznokciu... ten lakier wysychajac peka i daje taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie mogę zakupić to P2 i w jakiej jest cenie??

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie taki efekt. Sama poluje na BarryM u mnie w dogerii, ale na razie wyprzedany a dostaw niet :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, on tak sam pęka?! Ale czad!
    W sumie to mogłoby byc rozwiązanie dla kogoś, kto nie umie pomalować pazurów równo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt, wygląda bardzo profesjonalnie. Nigdy nie widziałam jeszcze takiego cuda. Jestem w lekkim szoku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lady,
    p2 w pl raczej nie kupisz... bo on jest tu robiony dla drogerii DM... ale niedlugo wprowadzi takie lakiery Essence :)

    Moodliska,
    a na ebayu ?? ...

    Sabbath,
    czyli to cos dla mnie ;))) ... jednobarwnie jeszcze ujdzie jak sie przyloze ;) ... ale zeby sobie jakis wzorek zrobic to moge zapomniec :] ... najlepsze jest to, ze to pekanie zabiera mu pare sekund i lakier natychmist jest suchy...

    Ag Pe,
    teraz coraz wiecej firm wypuszcze takie cudaki... Artdeco, OPI a wkrotce Essence :) ... lakiery bazowe mozna zmieniac wg uznania bo nadaje sie do tego kazdy przez nas posiadany lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi efekt pękających lakierów nie przypadł do gustu :) Aż dziwne, ze moda na nie wraca, bo były już dostępne 10 lat temu,a później słuch po nich zaginął ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Iwetto,
    tak to przewaznie jest... wiele rzeczy wraca po latach ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooooo :) rewelacja, niesamowity efekt! Jeszcze takiego czegos nie znalam, no i ..... CHCE TO MIEC!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jola,
    Isadora ma takie crack lakiery w roznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. padłam z zazdrosci poniewaz pare dni temu oblatalam cala Łódź w poszukiwaniu pękającego lakieru i... nic. Pięknie się prezentuje, chce tak, oddawaj :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Swirrusku,
    nie masz co padac ;) ... niedlugo Essence wprowadzi takie cuda... i popatrz u Isadory... ta firma ma rozne kolory pekacajcych :))

    OdpowiedzUsuń