Seiten

poniedziałek, 17 stycznia 2011

MACowy skladaczek

Ta paletke zlozylam juz jakis czas temu... i albo ja kocham albo nienawidze :] ... szczgolnie malo sympatii mam do matowych cieni... ktore to podobno trzeba wklepywac... i ktore u mnie za nic nie chca sie tak prezentowac jak powinny pfff... Kolejnym lekkim zawodem byla dla mnie trwalosc... ktora niestety nie jest taka jakbym oczekiwala i tu tez w zaleznosci jakich cieni uzyje, bo niektore trzymaja sie calkiem ladnie ale bez bazy sie nie obejdzie (z tym, ze one niekoniecznie lubia baze UDPP) ... ale to nic... twarda bede i w koncu kiedys je rozgryze, choc z zachwytu pewnie nigdy nie padne ;)



w tej paletce znajduja sie:
  • Black Tied (Velvet)
  • Shadowy Lady (Matte)
  • Mystery (Satin)
  • Pink Freeze (Frost)



Ogolnie doszlam do wniosku, ze najbardziej lubie "frost" i "velvet" ... z tymi wspolpraca najlepiej mi sie uklada :) ... i jeszcze z "valuxe pearl" ale tu akurat nie ma tego rodzaju... pokazywalam juz makijaz z cieniem Shimmermoss tutaj. Wracajac do mojej czworeczki... bo za 15 nawet nie mam zamiaru sie zabierac... tak sie prezentuje na swatchu.





a tak na oku :) ... choc widac glownie dwa lewe cienie ze swatcha... matowy Shadowy Lady gdzies mi sie rozplynal... ehhh... ale jednak lubie to zestawienie na takie zwykle dzienne makijaze...




grrrr... brak porzadnego swiatla mnie dobija :/ ...
czy ktos moglby popchnac slonce w moim kierunku...

19 komentarzy:

  1. Na dłoni wyglądają ślicznie, szczególnie Pink Freez i Mystery :) Fajna paletka, nie marudź :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie cienie, ostatnio skompletowałam podobną kolorystycznie paletę w Inglocie :)

    Maus, a czego użyłaś do linii wodnej? Co to za kredka? I co to za tusz? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mystery piękny-widzę że lubimy podobne kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aliss,
    nie marudze, w koncu sama ja zlozylam hihi :)) ... ale macowych matow nie polubie :]

    Viollet,
    na lini wodnej to kredka IsaDora Inliner Kajal 50 satin white... a tusz jak zawsze YSL Singulier :)

    Brunette's Heart,
    takich cieni nigdy za duzo ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Desti a wlasnie dzisiaj pomyslalm ze zapytam Ciebie o te cienie maczkowe hiihihhi a tu prosze wchodze i recenzja :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agawcia,
    ogolnie mialo byc cos innego... ale jakos tak maczki sie wepchaly ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, a dumałam nad matami... ale skoro trudne to chyba sobie daruję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a do mnie Zoevki dotarly dzisiaj jupi bedzie testowanko na dniach :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swirruska,
    :))

    Aliss,
    moze Tobie podejda, wiele osob jest zadowolonych :]

    Agawcia,
    milego testowania :)) ... a co kupilas ??

    OdpowiedzUsuń
  10. grafitowke Nightwalker i 2 normalne-Americano i Smoke

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo... ciekawa jestem jak sie sprawuja normalne...

    OdpowiedzUsuń
  12. IsaDora Inliner Kajal 50 satin white pokazalabys ja dokladniej i napisac jaka ma konsystencje?:)bo wydaje mi sie jeszcze lepsza niz slynna Stila,ktora jest ostatnio na topie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim typem jest Black Tied. Miałam podobnego brokatowca z Inglota, okazał się jednak tandetną osypującą się pudrową mieszaniną. Stąd może skuszę się na Maca wreszcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas zacząć "stepować" :D czyt. czekamy na krok po kroku Twoich makijaży :D
    :*
    PS. Very nice :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię matowe cienie, ale w połączeniu z satynowymi, ten Shadow Lady jest w moim typie:)
    Co do światła, nie robię teraz zdjęć, mam czas po południu, a u nas wtedy szarość bezgraniczna, brrr.
    Paletka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hexx,
    opisze dokladniej :) ... moze nawet dzisiaj :)

    Ag Pe,
    Black Tied jest bardzo fajny... zdaje sie, ze lepiej go widac w tym makijazu z Shimmermossem bo tam go uzylam :)

    Moniar,
    merci :)
    o nie nie... nie mam zaciecia ani czasu na robienie do tego stepow :P ... tym bardziej bez dobrego swiatla to i tak nic nie widac... a do tego musialam odinstalowac z kompa fotoszopa bo mi wieszal caly system... wiec obrobka tez cienko kwiczy ;)

    Pieknosc,
    ogolnie bardzo mi sie podobaja maty... ale jakos moje oko nie do konca je lubi ;) ... ja czesto robie zdjecia makijazy po poludniu ale praktycznie nigdy nie jestem w 100% zadowolona :]... ale swatche staram sie rano... gdy ta sinosc jeszcze nie jest taka gesta ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie dziekuje za notke:*
    Skusilam sie poki co na slynnego"cielaka"ale Isadory poszukam:)

    OdpowiedzUsuń