Seiten

sobota, 22 stycznia 2011

Kérastase balsam do mycia wlosow po farbowaniu

Dzis listonosz przyniosl paczuszke... a w niej cos co wg pani w norymberskim Douglasie po prostu nie istnieje :] ... no coz... na szczescie pojawil sie juz w innych sklepach online... i nie musze czekac az kogos w dougim oswieci.

Moj wyczekiwany Kérastase Chroma Sensitive. Jest to balsam myjacy dla wymagajacych wlosow po koloryzacji. Glownym zadaniem jest pielegnacja i utrwalenie koloru. Tak jak juz pisalam w poprzednim poscie... balsam ten sklada sie w 25% ze srodka myjacego... w 75% z pielegnacyjnego z Vit.E i nie zawiera silikonow, sulfatow i parabenow.

Wydaje mi sie byc ciekawym rozwiazenim przede wszystkim dla osob farbujacych wlosy w domu. Uzyc go nalezy po farbowaniu... i potem jeszcze przez dwa nastepne mycia. 2 - 3 minuty odczekac i dokladnie splukac. Pozniej uzywac na zmiane z innymi produktami do mycia wlosow.

Butelka z wygodnym dozownikiem... gdzie mozemy w zaleznosci od dlugosci wlosow wycisnac odpowiednia ilosc balsamu... ciekawa jestem jak bedzie z wydajnoscia. Opakowanie zawiera 200 ml... zaplacilam za nie 20,44 €

I zaraz go przetestuje :D ... w koncu moge zafarbowac wlosy... bo juz patrzec na siebie nie moge i z kazdym dniem czekalam z utesknieniem na paczke.
No i sie doczekalam... ha!

6 komentarzy:

  1. Super, gratuluje zakupu! Koniecznie podziel sie rezultatami. Bardzo podoba mi sie opakowanie z pompka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urbi,
    dziekuje :)) ... mam nadzieje, ze spelni moje oczekiwania :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybciutko prosze o recenzje, bo mnie tez czeka farbowanie niedlugo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moodlishka,
    bedzie na pewno :) ... bo dzis go przetestuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też jestem ciekawa rezultatów i jak z wydajnością, bo jeśli będzie dobry to z chęcią się połasze na niego tylko żeby chociaż na trochę starczył przy takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lady,
    na troche wystarczy, tym bardziej... ze go sie potem rzadziej uzywa :)

    OdpowiedzUsuń