Seiten

piątek, 7 stycznia 2011

Stila Kajal Eye Liner Pencil

Tak w ogole to mnie dzis rano listonosz zastal na dworze... uprawialam kolejny hmm... sport zimowy... mianowicie zlupywanie z okolo 80 m kw. dwu centymetrowej warstwy lodu... z kostki, ktora mam wylozone podworko... miodzio pfff. I tak listonosz wjechal z poslizgiem... wystawil glowe przez okno i powiedzial, ze on nie wysiada... wiec ruchem plynnym i posuwistym odebralam moje dwie paczki... po czym powrocilam do sportow zimowych... ale do rzeczy...

W jednej z paczuszek byla zamowiona ostatnio cielakowata kredka do oczy firmy Stila. Tyle sie naogladam i naczytalam o niej, ze w koncu sie kliknela. Bo to wcale nie jest tak, ze to tylko ja kusze... w druga strone to tez dziala... niestety ;P

I mam ja... slynna kredke na linie wodna... dajaca bardziej naturalny efekt jak biala. Co zreszta widac na ostatnim zdjeciu. Kupilam oczywiscie na ebay uk... bo to w sumie nic nowego, firma ogolnie u mnie niedostepna. Cena calkiem przystepna... wyszlo mnie jakos niecale 9 euro.

Cielakowaty kolor nazywa sie calkiem uroczo i zupelnie niepasujaco "Topaz". Kredka po wstepnych testach okazala sie bardzo miekka i zastanawia mnie jak sobie bedzie radzic na moim oku... choc z drugiej strony skoro tyle osob sie nia zachwyca to powinno byc ok.

Wspomniane wyzej porownanie... Stila tak lekko maluje, ze jak sie pozniej dziabnelam moja biala kredka IsaDora to prawde mowiac mocno sie zdziwilam.

testy naoczne wkrotce...

11 komentarzy:

  1. chanel tez ostatnio mial podobna kredke....ponoc do stosowania tak jak i biala....

    OdpowiedzUsuń
  2. Viki,
    ale chanelowej za grosze nie dostane ;) ... a ja jak zwykle z ciekawosci wzielam... bo i tak przewaznie uzywam czarna albo biala... inne kolory leza... ale do takiego nudkowatego makijazu to moze ta bedzie fajnie wygladac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te ich kredki:D czekam na testy oczkowe;) bo musze wiedziec czy brac czy nie brac:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dimiti,
    testy beda... moze juz w ten weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio na wszystkich blogach wysyp postow o Stili:) Czy ja tez mam sie z nia zapoznac ;p warto?

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czekam na testy :) W miejscowych sephorach ta kredka jest nie do dostania - NIGDY jej nie ma na stanie !!! Laze za nia juz od ho ho ho ... jak sie okaze, ze jest taka super jak wszyscy mowia, to zamowie ja online :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta kredka jest w zestawach w tkmaxxie - dumałam nad nimi przed świętami, ciekawe czy coś jeszcze zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja juz tez intensywnie mysle o niej,choc mam kredeczke z Basis(w schlekerku za c.a 2 euro) zakupiona i jest dobra,ponoc z nowej kolekcji Mac tez jest fajna kredeczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ta kredka wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moodlishka,
    czy warto nie wiem... ja mam tylko kredke i to od wczoraj ;))

    Urbi,
    tak cichutko powiem, ze jest super :) ... dzis uzylam i jestem bardzo zadowolona...

    Estella,
    zobacz moze jeszcze jest bo naprawde sprawdza sie super...

    Agawcia,
    ja mam jakas kredke do ust z Basis, tez ja lubie...

    Julia Natalia,
    i swietnie sie sprawuje :)

    Dominika,
    taki cielaczek, wyglada bardzo naturalnie na oczach ale daje tez oczekiwany efekt :)

    OdpowiedzUsuń