Seiten

czwartek, 20 stycznia 2011

L'oreal Studio Secrets Professional - Universal Lip Glow

Nowosc firmy L'oreal... Universal Lip Glow to pielegnujacy balsam do ust, ktory dopasowuje sie do naszych ust. Formula reaguje z ph ust i daje dzieki "intelignetnym pigmentom" daje kolor, ktory sie indywidulanie dopasowuje do koloru skory... naturalne skladniki z owocu granatu odpowiedzialne sa za nawilzanie. Dostepny w sprzedazy od lutego 2011... cena ok. 13 €

Wpadl mi ten balsam w oko... bo wydal mi sie bardzo podobny do mojego ulubienca z Diora, o ktorym pisalam tutaj. I jezeli bylby rownie dobry to mialabym tansza i latwiej dostepna alternatywe :)

Uzywacie moze produkty z serii Professional ?? ... pare razy sie im przygladalam... glownie transparentnemu sypancowi i bazom... ale jakos nigdy nic nie kupilam :] ...

8 komentarzy:

  1. nie uzywalam nic z tej serii ale musze przyznac, ze slyszalam duzo pozytywnych opinii

    OdpowiedzUsuń
  2. mi on przypomina balsam Clarins.
    a jeśli chodzi o tę serię, to w różnych krajach jest różnie odbierana. na przykład Angielki są niezadowolone, a Polki pomiędzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. a do mnie w ogole ta marka jakos nie przemawia mimo tego ze chyba kiedys tylko jeden blyszczyk mialam,moze musze cos kupic zeby sie przekonac czy ta marka dla mnie czy nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Swirrusko,
    no wlasnie opinie sa dosc podzielone :)

    Aki,
    dlatego jak do tej pory nic nie kupilam :]

    Agawcia,
    zwykly L'oreal mi nie podchodzi ale niektore pordukty z tej "professional" pare razy przyciagaly moja uwage...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miealam nic z Loreala pro, bo maja takie ceny, ze zawsze wolalam dolozyc te pare € i kupic cos z gornej polki :/

    Balsam wyglada zachecajaco ... jak go tylko zobaczylam tez pomyslalam o Diorze ... ktorego tez uwielbiam ... i ktory mi sie konczy :/

    Jedyny problem jest taki, ze wlasnie zdalam sobie sprawe, ze ja tutaj Loreal pro jakos jeszcze nigdy nie widzialam :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Urbi,
    to ja potestuje i Ci potem powiem czy warto szukac ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym sobie strzeliła ten balsam :D ale mam już kilka mazideł do ust, a używam ich tak rzadko, że nie chcę robić zapasów :P chętnie poczytam Twoją opinie:)

    (Malwina=evenstar z wizażu)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z balsamow do ust mam raptem jeden, o ktorym pisalam i w sumie duzo go juz nie zostalo... no i tubke na noc... ale to sie nie liczy ;)

    OdpowiedzUsuń