Seiten

czwartek, 16 grudnia 2010

Guerlain Meteorites Compact Pressed Illuminating and Mattifying Powder



Czescia nowej wiosennej kolekcji 2011 Guerlain... beda trzy nowe pudry prasowane. Jak dla mnie po wymianie kulek... nastapila wymiana tzw. pryszczatych (Guerlain Meteorites Poudre de Perles). Troche inna nazwa i wyglad (bardziej elegancki) ale w sumie to samo dzialanie. Z tym, ze te beda sie dopasowywac do kazdej karnacji... plus maja wyrownywac i rozswietlac... czyli to co juz znamy.

Mnie intryguje fakt, ze na zdjeciu ten puder wyglada jak zwykly kompakt... jednokolorowy a w rzeczywistosci maja one typowo dla meteorytow fotoszopowac skore... i zawieraja roznokolorowe czasteczki, ktore maja odbijac swiatlo.

Dostepne beda trzy kolory:
  • Harmony 01- Teint Rose
  • Harmony 02- Teint Beige
  • Harmony 03- Teint Dore
Jakby nie bylo mam zamiar przyjrzec sie im z bliska... choc to sie pewnie zle skoczy jak mi sie spodobaja ;D ... na wish list sa juz dopisane :)

2 komentarze:

  1. Ja sobie CO NAJWYŻEJ popatrzę :))) Cena prasowańców jest dla mnie za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na poczatku tez popatrze :) ... bo jak efekt bedzie podobny do mythic voyage albo imperiali to na razie sobie daruje... w koncu to nie limitowanka :D

    OdpowiedzUsuń