piątek, 31 grudnia 2010

z pamietnika testera... Dr. Jart + PORE MEDIC Recover Pre-Base

Zupelnie zapomnialam, ze chcialam jeszcze cos napisac o drugiej probce Dr. Jart, ktora dostalam. Ostatnio opisalam Multi Action Essence Lotion... tym razem mamy baze pod makijaz :)

PORE MEDIC Recover Pre-Base zaskoczyla mnie bardzo pozytywnie i chyba jest to najlepsza baza jaka do tej pory uzywalam. Choc ostatnio w ogole spadlo moje zapotrzebowanie na tego typu produkty... z prostego powodu... BB kremy maja moja skore pod kontrola ;)

Wg producenta: Nie zawiera konserwantow, alkoholu, barwnikow, olei... nie powoduje podraznien. Kontroluje wydzielanie sebum i przedluza trwalosc makijazu. Zawiera kwas hialuronowy... wygladza i zmniejsza pory... jednoczesnie pielegnujac skore. Matujacy efekt utrzymuje sie dosc dlugo... szczegolnie w strefie T.

Moje wrazenia: jak juz pisalam... bardzo pozytywne i moze na lato sie w ta baze zaopatrze, bo wiadomo przy wyzszych temperaturach ma sie wieksze sklonnosci do robienia za latarnie. Baza ma fajny, lekki zapach... zelowa konsystencje (podobna troche do bazy YSL Matt Touch) i bardzo szybko sie wchlania... pozostawiajac twarz matowa i gladka. Moj jedyny ocalaly podklad TM Lancoma bardzo sie z nia lubi... BB kremy jeszcze lepiej :) ... baza mnie nie zapchala... podklad/BB kremy jest lepiej na niej rozprowadza... przedluza trwalosc. Z tych paru produktow Dr. Jart +, ktore do tej pory przetestowalam... ten mi sie najbardziej spodobal.

4 komentarze:

  1. oj ale Ty kusisz:D moja wish lista produktów koreańskich jest już gigantyczna, a Ty ciągle coś dorzucasz, litości;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Norbit,
    hehe... ja na razie zuzywam co mam... w koncu twarz tylko jedna ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wszelkie bazy kojarzą z silikonem i potem obkraterowaną twarzą i przebarwieniami po wypryskach... Brrr. Ale cieszę się, że Ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  4. aktualnie malo co nie zawiera silikonow, sa w podkladach, kremach, bb kremach... ale na szczescie krzywdy mi nie robia ;D

    OdpowiedzUsuń